Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 970, 971, 972, 973, 974, 975, 976 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:26 
 
Hardtraxx Veteran



Mijn god wat was dit feest E to the PIC! Echt, als het shadowlands anthem erin klapt... Volgens mij ben ik nog nooit zo hard losgegaan als toen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh god. Ik heb het met een vriendin van me over haar engels (en geloof me dat is slecht). Had ik het met haar over Google translate. zegt ze dit.

Citaat:
als ik de goede vertaling heb dan kan ik alles goed leren
beter als google vertalen hoor
als je daar plant in typt krijg je gewoon plant


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
oh god. Ik heb het met een vriendin van me over haar engels (en geloof me dat is slecht). Had ik het met haar over Google translate. zegt ze dit.

Citaat:
als ik de goede vertaling heb dan kan ik alles goed leren
beter als google vertalen hoor
als je daar plant in typt krijg je gewoon plant


:lol:


HAHA, dat klinkt bijna te mooi om waar te wezen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die reactie van der ook.

Citaat:
ja wat is daar zo grappig aan
ik ben niet dom hoor
google is dom
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
oh god. Ik heb het met een vriendin van me over haar engels (en geloof me dat is slecht). Had ik het met haar over Google translate. zegt ze dit.

Citaat:
als ik de goede vertaling heb dan kan ik alles goed leren
beter als google vertalen hoor
als je daar plant in typt krijg je gewoon plant


:lol:


Hahahahah dit kan niet serieus zijn? :lol: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
oh god. Ik heb het met een vriendin van me over haar engels (en geloof me dat is slecht). Had ik het met haar over Google translate. zegt ze dit.

Citaat:
als ik de goede vertaling heb dan kan ik alles goed leren
beter als google vertalen hoor
als je daar plant in typt krijg je gewoon plant


:lol:

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb mezelf even opgeveegd na het lachen.. Jezus.. Dat kind is niet goed.. Hahah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze dacht dat plant fabriek was. Is ook wel zo, maar zij dacht echt alleen fabriek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahaha jezus



heb trouwens nieuw werk haha
sochtends van 6 tot 8 kantoren schoonmaken bij Achmea :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 22:04 
 

Wildstylez: ,,Fans geven openhartig feedback. Als ik op mijn facebookpagina tien reacties krijg dat mijn set van gisteren ruk was dan denk ik er nog wel een keer over na.''
Alle drie: ,,Maar we maken muziek voor ons zelf.''
Wildstylez: ,,Ik bedenk niet bij het maken van een track: 'vinden mijn fans dit leuk?' . Dan gaat de spontaniteit er af.''
Noisecontrollers: ,,Goed genuanceerde feedback bekijk ik wel serieus.''
Headhunterz: ,,Negatieve reacties komen vaak voort uit afgunst. Ik kijk dus goed naar de aard van het bericht en probeer alles vanuit kunstperspectief te benaderen.''

Hoe ga je om met die negativiteit?
Wildstylez: ,,Mij laat het koud. Natuurlijk wil ik graag leuke dingen horen, maar soms is kritiek terecht.''
Headhunterz: ,,Ik vind het soms lastig. Ik zou het willen afschermen, maar kritiek bereikt je toch wel. Ik heb er door leren relativeren en houd het niet voor mezelf. Dan ga ik me rotter voelen.''
Noisecontrollers: ,,Ik ben het als iets positiefs gaan zien. Toen ik negatieve reacties kreeg, ben ik feedback die andere dj's krijgen gaan bekijken en toen zag ik dat zij hetzelfde meemaken.''

Hoe is je relatie met je fans?
Headhunterz: ,,We zijn een voorbeeld voor mensen en zij sturen ons veel berichten.''

Met wie zou je graag samen willen werken?
Headhunterz: ,,Ik zou nu een keer niet met producers willen samenwerken, maar met muzikanten. Van Rihanna krijg ik echt kippenvel.''
Wildstylez: ,,Ik zou wel een hardstyletrack willen maken met Adele of Sia.''
Noisecontrollers: ,,Ik zou graag met de producers achter een popartiest willen samenwerken. Ik kijk erg op naar de makers van popmuziek. Het moet makkelijk klinken, maar het zit steengoed in elkaar.''


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heldig xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rihanna geeft mij ook kippevel dus het is toch een mens headhunterz, anders dan het youtube volk doet beweren.

Citaat:
Negatieve reacties komen vaak voort uit afgunst


Wat een bewering xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 22:43 
 

moet je me niet wat vragen? vraagt een meidje op fb....

kutzooi......
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 22:46 
 

Project 141 schreef:
Antwoord: Oh ja: der lag een slipje op mijn kamer, is die van jou?

done.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

American Pie, heldige films. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 22:49 
 

reactie back: Helen Clarke: Nee, zover k weet is die niet van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twitter Bioweapon:
Citaat:
Ik ben vandaag zo vrolijk……

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
American Pie, heldige films. :P

Beta House! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Parvuz schreef:
American Pie, heldige films. :P

Beta House! :loving:

Fucking rules! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Parvuz schreef:
American Pie, heldige films. :P

Beta House! :loving:



Ergens in April komt "The Reunion" :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo vet.
"Er is nog 1 ding wat ik tegen je wil zeggen.." En dan vol in zn bakkes kotsen haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de nieuwste american pie is nu dus op tv,
The book of love, en deze is fucked up geniaal! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschuwing: hier klopt iets niet!
http://www.hardtraxx.nl bevat inhoud van starcraft2forum.org, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Google heeft vastgesteld dat er misschien schadelijke software op uw computer wordt geïnstalleerd wanneer u doorgaat. Als u deze site in het verleden heeft bezocht of de site vertrouwt, is het mogelijk dat de site onlangs door een hacker is geïnfecteerd. Ga niet verder. U kunt het morgen opnieuw proberen of ergens anders naartoe gaan.
We hebben starcraft2forum.org al gemeld dat we malware op de site hebben aangetroffen. Voor meer informatie over de problemen die op starcraft2forum.org zijn gevonden, gaat u naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google.


:huh: :huh: :huh:

krijg ik net inene, terwijl ik nergens op klikte o.i.d.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 00:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmmm lekker half bakje kwark eten, en dan naar bed :)
Morgen weer fijn naar college boekhouden :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sasha F @ Magic Show :thumbsup:
B-front - Virus :worship:
Vorige  1 ... 970, 971, 972, 973, 974, 975, 976 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic