Wildstylez: ,,Fans geven openhartig feedback. Als ik op mijn facebookpagina tien reacties krijg dat mijn set van gisteren ruk was dan denk ik er nog wel een keer over na.''
Alle drie: ,,Maar we maken muziek voor ons zelf.''
Wildstylez: ,,Ik bedenk niet bij het maken van een track: 'vinden mijn fans dit leuk?' . Dan gaat de spontaniteit er af.''
Noisecontrollers: ,,Goed genuanceerde feedback bekijk ik wel serieus.''
Headhunterz: ,,Negatieve reacties komen vaak voort uit afgunst. Ik kijk dus goed naar de aard van het bericht en probeer alles vanuit kunstperspectief te benaderen.''
Hoe ga je om met die negativiteit?
Wildstylez: ,,Mij laat het koud. Natuurlijk wil ik graag leuke dingen horen, maar soms is kritiek terecht.''
Headhunterz: ,,Ik vind het soms lastig. Ik zou het willen afschermen, maar kritiek bereikt je toch wel. Ik heb er door leren relativeren en houd het niet voor mezelf. Dan ga ik me rotter voelen.''
Noisecontrollers: ,,Ik ben het als iets positiefs gaan zien. Toen ik negatieve reacties kreeg, ben ik feedback die andere dj's krijgen gaan bekijken en toen zag ik dat zij hetzelfde meemaken.''
Hoe is je relatie met je fans?
Headhunterz: ,,We zijn een voorbeeld voor mensen en zij sturen ons veel berichten.''
Met wie zou je graag samen willen werken?
Headhunterz: ,,Ik zou nu een keer niet met producers willen samenwerken, maar met muzikanten. Van Rihanna krijg ik echt kippenvel.''
Wildstylez: ,,Ik zou wel een hardstyletrack willen maken met Adele of Sia.''
Noisecontrollers: ,,Ik zou graag met de producers achter een popartiest willen samenwerken. Ik kijk erg op naar de makers van popmuziek. Het moet makkelijk klinken, maar het zit steengoed in elkaar.''
