Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 969, 970, 971, 972, 973, 974, 975 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
STAN- schreef:
En ondertussen zie ik ineens dat ik nog maar een paar posts verwijdert sta van Hardtraxx Addict :P

en hoeveel van Donateur?


hoe word je dat >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:
STAN- schreef:
En ondertussen zie ik ineens dat ik nog maar een paar posts verwijdert sta van Hardtraxx Addict :P

en hoeveel van Donateur?


hoe word je dat >.<



doneren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangenomen bij The Amsterdam Dungeons!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:
STAN- schreef:
En ondertussen zie ik ineens dat ik nog maar een paar posts verwijdert sta van Hardtraxx Addict :P

en hoeveel van Donateur?


hoe word je dat >.<

€15,- neertellen dacht ik! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:
en hoeveel van Donateur?


hoe word je dat >.<



doneren xd


no shit sherlock :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
STAN- schreef:
En ondertussen zie ik ineens dat ik nog maar een paar posts verwijdert sta van Hardtraxx Addict :P

en hoeveel van Donateur?

Wie weet, misschien een paar weken.. Heb op dit moment betere doeleinden voor dat beetje geld dat ik verdien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Shit, te snel geweest dus met mn voorsteltopic :lol: nou, ik vind 'm prima te doen hoor! Die verschrikkelijke Wake Up van ergens hierboven (NIEK :mad: ) vind ik eeehm ja, wel wat minder -.-

Haha, geweldig! Eindelijk iemand gevonden die net zo'n hekel aan Wake Up heeft als ik?! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:53 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
J9_ schreef:
Shit, te snel geweest dus met mn voorsteltopic :lol: nou, ik vind 'm prima te doen hoor! Die verschrikkelijke Wake Up van ergens hierboven (NIEK :mad: ) vind ik eeehm ja, wel wat minder -.-

Haha, geweldig! Eindelijk iemand gevonden die net zo'n hekel aan Wake Up heeft als ik?! :D

We hebben een match :P Ben over het algemeen positief ingesteld, maar deze plaat werkt behoorlijk op mijn zenuwen. Als ik die wekker al hoor word ik al geirriteerd, die vocal.. Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
J9_ schreef:
Shit, te snel geweest dus met mn voorsteltopic :lol: nou, ik vind 'm prima te doen hoor! Die verschrikkelijke Wake Up van ergens hierboven (NIEK :mad: ) vind ik eeehm ja, wel wat minder -.-

Haha, geweldig! Eindelijk iemand gevonden die net zo'n hekel aan Wake Up heeft als ik?! :D

Waarom moet je nou liegen Nando? We weten allemaal dat het een van je favoriete platen is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:58 
 

Mr Lellebel schreef:
Nando schreef:
J9_ schreef:
Shit, te snel geweest dus met mn voorsteltopic :lol: nou, ik vind 'm prima te doen hoor! Die verschrikkelijke Wake Up van ergens hierboven (NIEK :mad: ) vind ik eeehm ja, wel wat minder -.-

Haha, geweldig! Eindelijk iemand gevonden die net zo'n hekel aan Wake Up heeft als ik?! :D

Waarom moet je nou liegen Nando? We weten allemaal dat het een van je favoriete platen is...

'Beste nummer ooit' toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Nando schreef:
J9_ schreef:
Shit, te snel geweest dus met mn voorsteltopic :lol: nou, ik vind 'm prima te doen hoor! Die verschrikkelijke Wake Up van ergens hierboven (NIEK :mad: ) vind ik eeehm ja, wel wat minder -.-

Haha, geweldig! Eindelijk iemand gevonden die net zo'n hekel aan Wake Up heeft als ik?! :D

We hebben een match :P Ben over het algemeen positief ingesteld, maar deze plaat werkt behoorlijk op mijn zenuwen. Als ik die wekker al hoor word ik al geirriteerd, die vocal.. Nee.

Haha :D Ja er is weinig goeds aan die plaat. Ik weet dan ook niet hoe hard ik weg moet rennen als ik hem weer is live hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat nummer is nog speciaal voor je in een mix gestopt Nando. Hater.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon alw wekker Meagashira - Through Inner Core doen, rond de vocal van "crime does not pay" (eerst zonder kick, dan met). Beter wakker worden is er niet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Gewoon alw wekker Meagashira - Through Inner Core doen, rond de vocal van "crime does not pay" (eerst zonder kick, dan met). Beter wakker worden is er niet :p



ohjawel :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Steffnov schreef:
Gewoon alw wekker Meagashira - Through Inner Core doen, rond de vocal van "crime does not pay" (eerst zonder kick, dan met). Beter wakker worden is er niet :p



ohjawel :innocent:

Herstel: beter alleen wakker worden is er niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
The Anim0l schreef:
Steffnov schreef:
Gewoon alw wekker Meagashira - Through Inner Core doen, rond de vocal van "crime does not pay" (eerst zonder kick, dan met). Beter wakker worden is er niet :p



ohjawel :innocent:

Herstel: beter alleen wakker worden is er niet


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Gewoon alw wekker Meagashira - Through Inner Core doen, rond de vocal van "crime does not pay" (eerst zonder kick, dan met). Beter wakker worden is er niet :p

Wat is dat? Early hardcore? Rave?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Huilers over early hardstyle altijd.. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sick als dat is wat ik denk dat het is. :sick:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Sick als dat is wat ik denk dat het is. :sick:

Afbeelding



bloodorgy with the christmas critters
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:

bloodorgy with the christmas critters


Sick dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
The Anim0l schreef:

bloodorgy with the christmas critters


Sick dus :)


Doen ze ook met kippen en koeien en dat eet jij ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
sjobie schreef:
The Anim0l schreef:

bloodorgy with the christmas critters


Sick dus :)


Doen ze ook met kippen en koeien en dat eet jij ..


Alleen maar ham tussen de tosti ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Steffnov schreef:
Gewoon alw wekker Meagashira - Through Inner Core doen, rond de vocal van "crime does not pay" (eerst zonder kick, dan met). Beter wakker worden is er niet :p

Wat is dat? Early hardcore? Rave?

Vroeger was het darkcore, hoe het nu genoemt word, geen idee. Maar fuck de hokjes, gewoon een klassiekertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
TiMOTHYb schreef:
Steffnov schreef:
Gewoon alw wekker Meagashira - Through Inner Core doen, rond de vocal van "crime does not pay" (eerst zonder kick, dan met). Beter wakker worden is er niet :p

Wat is dat? Early hardcore? Rave?

Vroeger was het darkcore, hoe het nu genoemt word, geen idee. Maar fuck de hokjes, gewoon een klassiekertje.

heb hem geluisterd, klinkt lekker.

nu naar repetitie van me band, tot laters :)
Vorige  1 ... 969, 970, 971, 972, 973, 974, 975 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic