hoe word je datwrote:en hoeveel van Donateur?wrote:En ondertussen zie ik ineens dat ik nog maar een paar posts verwijdert sta van Hardtraxx Addict
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
wrote:hoe word je datwrote:en hoeveel van Donateur?wrote:En ondertussen zie ik ineens dat ik nog maar een paar posts verwijdert sta van Hardtraxx Addict
doneren
Aangenomen bij The Amsterdam Dungeons!! 
€15,- neertellen dacht ik!wrote:hoe word je datwrote:en hoeveel van Donateur?wrote:En ondertussen zie ik ineens dat ik nog maar een paar posts verwijdert sta van Hardtraxx Addict
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
no shit sherlockwrote:wrote:hoe word je datwrote: en hoeveel van Donateur?
doneren
Wie weet, misschien een paar weken.. Heb op dit moment betere doeleinden voor dat beetje geld dat ik verdienwrote:en hoeveel van Donateur?wrote:En ondertussen zie ik ineens dat ik nog maar een paar posts verwijdert sta van Hardtraxx Addict
Haha, geweldig! Eindelijk iemand gevonden die net zo'n hekel aan Wake Up heeft als ik?!wrote: Shit, te snel geweest dus met mn voorsteltopicnou, ik vind 'm prima te doen hoor! Die verschrikkelijke Wake Up van ergens hierboven (NIEK
) vind ik eeehm ja, wel wat minder
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
We hebben een matchwrote:Haha, geweldig! Eindelijk iemand gevonden die net zo'n hekel aan Wake Up heeft als ik?!wrote: Shit, te snel geweest dus met mn voorsteltopicnou, ik vind 'm prima te doen hoor! Die verschrikkelijke Wake Up van ergens hierboven (NIEK
Waarom moet je nou liegen Nando? We weten allemaal dat het een van je favoriete platen is...wrote:Haha, geweldig! Eindelijk iemand gevonden die net zo'n hekel aan Wake Up heeft als ik?!wrote: Shit, te snel geweest dus met mn voorsteltopicnou, ik vind 'm prima te doen hoor! Die verschrikkelijke Wake Up van ergens hierboven (NIEK
B
'Beste nummer ooit' toch?wrote:Waarom moet je nou liegen Nando? We weten allemaal dat het een van je favoriete platen is...wrote:Haha, geweldig! Eindelijk iemand gevonden die net zo'n hekel aan Wake Up heeft als ik?!wrote: Shit, te snel geweest dus met mn voorsteltopicnou, ik vind 'm prima te doen hoor! Die verschrikkelijke Wake Up van ergens hierboven (NIEK
Hahawrote:We hebben een matchwrote:Haha, geweldig! Eindelijk iemand gevonden die net zo'n hekel aan Wake Up heeft als ik?!wrote: Shit, te snel geweest dus met mn voorsteltopicnou, ik vind 'm prima te doen hoor! Die verschrikkelijke Wake Up van ergens hierboven (NIEK
Ben over het algemeen positief ingesteld, maar deze plaat werkt behoorlijk op mijn zenuwen. Als ik die wekker al hoor word ik al geirriteerd, die vocal.. Nee.
Dat nummer is nog speciaal voor je in een mix gestopt Nando. Hater.
Gewoon alw wekker Meagashira - Through Inner Core doen, rond de vocal van "crime does not pay" (eerst zonder kick, dan met). Beter wakker worden is er niet :p
wrote:Gewoon alw wekker Meagashira - Through Inner Core doen, rond de vocal van "crime does not pay" (eerst zonder kick, dan met). Beter wakker worden is er niet :p
ohjawel
Herstel: beter alleen wakker worden is er nietwrote:wrote:Gewoon alw wekker Meagashira - Through Inner Core doen, rond de vocal van "crime does not pay" (eerst zonder kick, dan met). Beter wakker worden is er niet :p
ohjawel
wrote:Herstel: beter alleen wakker worden is er nietwrote:wrote:Gewoon alw wekker Meagashira - Through Inner Core doen, rond de vocal van "crime does not pay" (eerst zonder kick, dan met). Beter wakker worden is er niet :p
ohjawel
Wat is dat? Early hardcore? Rave?wrote:Gewoon alw wekker Meagashira - Through Inner Core doen, rond de vocal van "crime does not pay" (eerst zonder kick, dan met). Beter wakker worden is er niet :p
Sick als dat is wat ik denk dat het is.

wrote:Sick als dat is wat ik denk dat het is.![]()
bloodorgy with the christmas critters
Sick duswrote:
Doen ze ook met kippen en koeien en dat eet jij ..wrote:Sick duswrote:
Alleen maar ham tussen de tostiwrote:Doen ze ook met kippen en koeien en dat eet jij ..wrote:Sick duswrote:
Vroeger was het darkcore, hoe het nu genoemt word, geen idee. Maar fuck de hokjes, gewoon een klassiekertje.wrote:Wat is dat? Early hardcore? Rave?wrote:Gewoon alw wekker Meagashira - Through Inner Core doen, rond de vocal van "crime does not pay" (eerst zonder kick, dan met). Beter wakker worden is er niet :p
heb hem geluisterd, klinkt lekker.wrote:Vroeger was het darkcore, hoe het nu genoemt word, geen idee. Maar fuck de hokjes, gewoon een klassiekertje.wrote:Wat is dat? Early hardcore? Rave?wrote:Gewoon alw wekker Meagashira - Through Inner Core doen, rond de vocal van "crime does not pay" (eerst zonder kick, dan met). Beter wakker worden is er niet :p
nu naar repetitie van me band, tot laters