Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 968, 969, 970, 971, 972, 973, 974 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:51 
 

biscuit schreef:
we hebben weer een studente erbij!
J9_!

J als in jaar en 9 als in leeftijd...
Uh-oh? :lol:

roberttt schreef:
robkuh1990 schreef:
Net klas uitgegaan bij Engels... stom wijf..
zij zo: ja als je stof saai vindt, dan ga je maar... 2-3 mensen pakken spullen en gaan.
zij echt van: wtf is dit.. kom terug, meende het niet
iemand voor me: Not a single fuck or damn was given to you

is niet stoer eigenlijk? Je hebt jezelf ermme..

vervolg opleiding heb ik engels MBO nodig.. al daarboven doet er niet toe...
heb engels met 10'n afgesloten en nog steeds geen vrijstelling
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
biscuit schreef:
we hebben weer een studente erbij!
J9_!

J als in jaar en 9 als in leeftijd...
Uh-oh? :lol:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
biscuit schreef:
we hebben weer een studente erbij!
J9_!

Schrik haar nu niet af he...like the previous ones ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, waarom gaan alleen mensen die niet kunnen rekenen de vragen op Facebook invullen. :P
Alles wat ik zie is fout beantwoord haha. Sukkels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Haha, waarom gaan alleen mensen die niet kunnen rekenen de vragen op Facebook invullen. :P
Alles wat ik zie is fout beantwoord haha. Sukkels.



of jij heb t fout :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:36 
 

STAN- schreef:
robkuh1990 schreef:
biscuit schreef:
we hebben weer een studente erbij!
J9_!

J als in jaar en 9 als in leeftijd...
Uh-oh? :lol:

:worship:

ze is 21
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, wist ik. Maar ik vond 'm mooi gevonden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Parvuz schreef:
Haha, waarom gaan alleen mensen die niet kunnen rekenen de vragen op Facebook invullen. :P
Alles wat ik zie is fout beantwoord haha. Sukkels.

of jij heb t fout :x

Haha nee. :P
1+1+1+1+1+1+1x0=
zegt iedereen 0. Wat een sukkels. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het is 6, toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
het is 6, toch? :P


yup
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:
het is 6, toch? :P

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
het is 6, toch? :P

Ja in dit geval wel. Maar op Facebook staat er 17 keer +1. :P
Dus is het antwoord daar 16.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een rekenwonders hiero :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
The Anim0l schreef:
Parvuz schreef:
Haha, waarom gaan alleen mensen die niet kunnen rekenen de vragen op Facebook invullen. :P
Alles wat ik zie is fout beantwoord haha. Sukkels.

of jij heb t fout :x

Haha nee. :P
1+1+1+1+1+1+1x0=
zegt iedereen 0. Wat een sukkels. :P


Deja-vu... Stond een paar weken terug ook al een keer zo'n vraag hier in het zever topic.
Antwoord is 6 inderdaad. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Grozny schreef:
het is 6, toch? :P


want het is 1+1+1+1+1+1+(1x0), als je het correct rekent


na 3x een ja lijkt me een uitleg overbodig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon eerst vermenigvuldigen daarna pas optellen. Klaar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:03 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
biscuit schreef:
we hebben weer een studente erbij!
J9_!

Schrik haar nu niet af he...like the previous ones ;)

Dat zal niet zo'n vaart lopen denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:04 
 

J9_ schreef:
Steffnov schreef:
biscuit schreef:
we hebben weer een studente erbij!
J9_!

Schrik haar nu niet af he...like the previous ones ;)

Dat zal niet zo'n vaart lopen denk ik ;)


zei de rest ook al :P
heb je een welkomsttopic? zo niet, dan hou je het nog wel wat langer vol

ondertussen, geniet hier maar van:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:07 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
zei de rest ook al :P
heb je een welkomsttopic? zo niet, dan hou je het nog wel wat langer vol

ondertussen, geniet hier maar van:

Shit, te snel geweest dus met mn voorsteltopic :lol: nou, ik vind 'm prima te doen hoor! Die verschrikkelijke Wake Up van ergens hierboven (NIEK :mad: ) vind ik eeehm ja, wel wat minder -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dodelijke verveling slaat toe! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Die verschrikkelijke Wake Up van ergens hierboven (NIEK :mad: ) vind ik eeehm ja, wel wat minder -.-

Haha, ik vind die plaat geniaal omdat jij er een hekel aan hebt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:21 
 

J9_ schreef:
KSwoosh schreef:

Shit, te snel geweest dus met mn voorsteltopic :lol: nou, ik vind 'm prima te doen hoor! Die verschrikkelijke Wake Up van ergens hierboven (NIEK :mad: ) vind ik eeehm ja, wel wat minder -.-

het was ook niet sarcastisch bedoeld ofzo, ik vind die trailer echt super vet :D
toen ik em vanochtend hoorde:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ondertussen zie ik ineens dat ik nog maar een paar posts verwijdert sta van Hardtraxx Addict :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:40 
 

STAN- schreef:
En ondertussen zie ik ineens dat ik nog maar een paar posts verwijdert sta van Hardtraxx Addict :P

en hoeveel van Donateur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
STAN- schreef:
En ondertussen zie ik ineens dat ik nog maar een paar posts verwijdert sta van Hardtraxx Addict :P

en hoeveel van Donateur?

€15,- lijkt me! :lol:
Vorige  1 ... 968, 969, 970, 971, 972, 973, 974 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic