Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 967, 968, 969, 970, 971, 972, 973 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga alleen denk met een XQ deepack of alpha twins
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
ik ga alleen denk met een XQ deepack of alpha twins


Als het een van die 2 wordt, dan ben ik ook aanwezig. :)
Hoop daar al jaren op eigenlijk, dat Deepack het eens wordt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
The Anim0l schreef:
ik ga alleen denk met een XQ deepack of alpha twins


Als het een van die 2 wordt, dan ben ik ook aanwezig. :)
Hoop daar al jaren op eigenlijk, dat Deepack het eens wordt..



idd deepack word echt te vaak over het hoofd gezien met dit soort feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is Heady een beetje chagie vandaag. haha.
Heady twitter:
Citaat:
I thought the spell was broken. FFFFFFUUUUUUUU

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf is het weer tijd geworden dat iedereen zwanger moet zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Volgens mij is Heady een beetje chagie vandaag. haha.
Heady twitter:
Citaat:
I thought the spell was broken. FFFFFFUUUUUUUU

:P


ik dacht precies hetzelfde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Volgens mij is Heady een beetje chagie vandaag. haha.
Heady twitter:
Citaat:
I thought the spell was broken. FFFFFFUUUUUUUU

:P

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:35 
 

heerlijk bijna uit en dn shop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Nando schreef:
Hoofdcoach schreef:
Beter wordt XQ aangekondigd

Aankondiging was vorig jaar 8-11, dus zal wel 1 van deze dagen komen. :)

Noisecontrollers hopelijk..

XQ heeft altijd 1 van de beste sfeertjes (L)


Ik ga er sowieso heen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zegt een klasgenootje gister tegen me, ja 5 voor 1 hebben we proefwerk economie, kijk ik net op mijn rooster voor het lokaal, staat er 5 voor 10 op het rooster >.< en nu baal ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:53 
 

Net klas uitgegaan bij Engels... stom wijf..

zij zo: ja als je stof saai vindt, dan ga je maar... 2-3 mensen pakken spullen en gaan.
zij echt van: wtf is dit.. kom terug, meende het niet
iemand voor me: Not a single fuck or damn was given to you
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Net klas uitgegaan bij Engels... stom wijf..

zij zo: ja als je stof saai vindt, dan ga je maar... 2-3 mensen pakken spullen en gaan.
zij echt van: wtf is dit.. kom terug, meende het niet
iemand voor me: Not a single fuck or damn was given to you


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Net klas uitgegaan bij Engels... stom wijf..

zij zo: ja als je stof saai vindt, dan ga je maar... 2-3 mensen pakken spullen en gaan.
zij echt van: wtf is dit.. kom terug, meende het niet
iemand voor me: Not a single fuck or damn was given to you

is niet stoer eigenlijk? Je hebt jezelf ermme..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
robkuh1990 schreef:
Net klas uitgegaan bij Engels... stom wijf..

zij zo: ja als je stof saai vindt, dan ga je maar... 2-3 mensen pakken spullen en gaan.
zij echt van: wtf is dit.. kom terug, meende het niet
iemand voor me: Not a single fuck or damn was given to you

is niet stoer eigenlijk? Je hebt jezelf ermme..

Het is maar Engels...niet stoer, maar wel kansloze lessen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:04 
 

tijd volmaken bij 2 lessen(kut overheid zoals ik vaker genoemd heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:06 
 

it`s very quite here isn`t it? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Very quiet indeed
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:08 
 

Stilte voor de storm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
it`s very quite here isn`t it? ^^

Jij kan beter wél de Engelse les volgen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:10 
 

Chukkels schreef:
biscuit schreef:
it`s very quite here isn`t it? ^^

Jij kan beter wél de Engelse les volgen xd

heb ik niet in het vakkenpakket zitten.
google is je beste vriend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:12 
 

we hebben weer een studente erbij!
J9_!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opdrachtje maken met de Qore set van Ophidian op de achtergrond...lekker hoor. Het muziekgedeelte dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
we hebben weer een studente erbij!
J9_!

Zal Janine wel zijn :)

EDIT ja dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
we hebben weer een studente erbij!
J9_!

Schrik haar nu niet af he...like the previous ones ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
we hebben weer een studente erbij!
J9_!

Even een nummertje om haar te verwelkomen:

:P
Vorige  1 ... 967, 968, 969, 970, 971, 972, 973 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic