Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 966, 967, 968, 969, 970, 971, 972 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 21:08 
 

Ugh.. saaie avond jongens... iemand suggestie voor een lekker dessert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 21:11 
 

Smekkies in alle smaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De frituurpan staat aan hier, heb zo'n fucking honger! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De frituurpan is uit, mijn eten is op, en een politie reclame, dit kan niet slechter! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 21:49 
 

The Anim0l schreef:
KSwoosh schreef:
WHADDAFAK IS ER MET DUMPERT GEBEURD xd



they fucked it up


they divided by 0...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

- weggejorist -
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

Beter wordt XQ aangekondigd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
is die HT facebook groep eigenlijk weg ofzo? :P


neen! alleen chukkels is nuttigere dingen aan het doen ipv facebook, en twitter onderspammen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 23:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
is die HT facebook groep eigenlijk weg ofzo? :P

Jaa.. kan me nog herinneren dat jij er commentaar op had. Dus gaf je een ban ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 23:50 
 

roberttt schreef:
Project 141 schreef:
is die HT facebook groep eigenlijk weg ofzo? :P

Jaa.. kan me nog herinneren dat jij er commentaar op had. Dus gaf je een ban ^^

sukkel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 23:52 
 

wtf is er op ned.1 aan de hand

travestieten op rondvaart boot.... ruzie om een boot.. WHAT THE FUCK
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 23:54 
 
Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
wtf is er op ned.1 aan de hand

travestieten op rondvaart boot.... ruzie om een boot.. WHAT THE FUCK


heb het uitgezet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 23:55 
 

het was eigenlijk best wel komisch om te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn rechteroor zit al gosverdomme 3 dagen dicht en het word niet beter, echt een kut gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Veteran jwt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tv kijken en dan slapen... 0700 wekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
tv kijken en dan slapen... welke wekker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
roberttt schreef:
tv kijken en dan slapen... welke wekker?

ik oom tv kijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 08:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bah sta alweer op de trein te wachten.. Pff dit zijn toch geen tijden. Heel de fucking dag weer aan project werken, maar eerst nog anderhalf uur college boekhouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wajow vanmiddag sollicitatie bij UDC voor een stage :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Weer punten voor school binnen, huzzaaah :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uurtje niksdoen op school
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Beter wordt XQ aangekondigd

Aankondiging was vorig jaar 8-11, dus zal wel 1 van deze dagen komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hoofdcoach schreef:
Beter wordt XQ aangekondigd

Aankondiging was vorig jaar 8-11, dus zal wel 1 van deze dagen komen. :)

Noisecontrollers hopelijk..

XQ heeft altijd 1 van de beste sfeertjes (L)
Vorige  1 ... 966, 967, 968, 969, 970, 971, 972 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic