Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 962, 963, 964, 965, 966, 967, 968 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Oeh! Kun je daarvoor zorgen? Zou nice zijn xd
Maar ja, het dramatische effect bleef uit, want mocht de politie echt gebeld zijn, dan stonden ze die nacht wel voor onze deur. :P
Maar dat zijn inderdaad leuke dingen om mee te maken, vooral achteraf als je alles weer kan relativeren. Dan besef je pas hoe epic het allemaal geweest is. :love:

Haha, ja, dat zou je wel willen he, monsieur viespeuk :P

Precies, als je er eens over nadenkt hoeveel herinneringen je over gehouden hebt aan al die ervaringen. Verbazingwekkend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Oeh! Kun je daarvoor zorgen? Zou nice zijn xd
Maar ja, het dramatische effect bleef uit, want mocht de politie echt gebeld zijn, dan stonden ze die nacht wel voor onze deur. :P
Maar dat zijn inderdaad leuke dingen om mee te maken, vooral achteraf als je alles weer kan relativeren. Dan besef je pas hoe epic het allemaal geweest is. :love:

Haha, ja, dat zou je wel willen he, monsieur viespeuk :P

Precies, als je er eens over nadenkt hoeveel herinneringen je over gehouden hebt aan al die ervaringen. Verbazingwekkend!

Echt hé, daarom kijk ik ook al reikhalzend uit naar volgende week vrijdag! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

woensdag sollicitatiegesprek bij The Amsterdam Dungeons. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik ben ook altijd positief ingesteld hoor. In tegenstelling tot anderen die meteen de politie willen inschakelen mocht het voor hun 'te hard' gaan. xd
Verder heb ik nog een paar hele leuke request mixes van B-Resco, die zeker aan je eisen voldoen. :D
Overigens is de G-Force visualisatie ook top voor bij het trippen. ^^



Mijn naam is haas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
woensdag sollicitatiegesprek bij The Amsterdam Dungeons. :thumbsup:

en dat is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
oostzaner schreef:
woensdag sollicitatiegesprek bij The Amsterdam Dungeons. :thumbsup:

en dat is?

porno industrie voor dwergen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:39 
 

Dj Skitzo schreef:
oostzaner schreef:
woensdag sollicitatiegesprek bij The Amsterdam Dungeons. :thumbsup:

en dat is?


griezel museum dacht ik,... past ie goed bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zit je op MSN. Begint er zijn meisje die ik niet zo vaak spreek. Vertelt ze heel erg leuk dat ze een vriend heeft en elke weekend vreemd gaat terwijl hij niks door heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
Zit je op MSN. Begint er zijn meisje die ik niet zo vaak spreek. Vertelt ze heel erg leuk dat ze een vriend heeft en elke weekend vreemd gaat terwijl hij niks door heeft.


PAK JE KANS JONGEN! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:43 
 

Hoe oud is ze?... lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Hoe oud is ze?... lol

Veel te oud voor Biscuit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mijn 1e opbouw en afbouw klus zit er op van slotconcert van rowwen heze
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
robkuh1990 schreef:
Hoe oud is ze?... lol

Veel te oud voor Biscuit!



lol is eraf
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu naar Technische universiteit eindhoven, voor opleidingen kijken.
Iemand die daar studeerd? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Nu naar Technische universiteit eindhoven, voor opleidingen kijken.
Iemand die daar studeerd? :)

Ken daar wel iemand die van HS houdt, maar ik niet, dus daar heb je weinig aan :p

Trouwens, jij had trouwens interesse in dat Meccano Twins setje van mij toch? Of was dat iemand anders :P hoe dan ook, staat online ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 19:29 
 

Ik studeer wel in Eindhoven, niet TU/e sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
robkuh1990 schreef:
Hoe oud is ze?... lol

Veel te oud voor Biscuit!

nuff said... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 20:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zo nieuw setje online :) :

1. Headhunterz – Rock Civilization (Technoboy Undersound Mix)
2. Wasted Penguinz – Melancholia (Pommer Edit)
3. Toneshifterz – We Are The Future
4. Geck-E – Mister House
5. Noisecontrollers – Revolution is Here
6. Duro & Nitrouz – Crazy Music (Toneshifterz Remix)
7. Frontliner – Toxxxic
8. Noisecontrollers – Venom (Original Mix)
9. Zany – Angel Of The Sun
10. Tartaros – Dark Age
11. Frontliner – Warphole 2010
12. Low-E vs Alter Egosz – Harde Rag (Non Vocal Mix)
13. Phrantic – Become One (Merge Mix)
14. B-Front – Neophobia (Digital Punk Remix)
15. Alpha Twins – Fragile
16. Donkey Rollers – Overcome
17. Noisecontrollers - Samara

Eerste WP track ooit die ik gebruikt heb in een setje xd Wel ge-edit maarja
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 21:56 
 

dennis schreef:
robkuh1990 schreef:
Hoe oud is ze?... lol

Veel te oud voor Biscuit!

Een zeer domme opmerking zonder enige kennis van de situatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:aww: :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahahahaha, ik heb het net met een vage kennis (meisje) over muziek.
Zegt ze; Ja hardstyle vind ik soms wel vet!
Ik: Oh echt? Welke artiesten dan ongeveer?
Zeg ze; Ja, euh. Endymion ofzo geloof ik dat ie heet? Broken vind ik wel leuk!


Het feit dat Endymion hardstyle wordt genoemd, onbetaalbaar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is idd wel lachwekkend! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat ze dan wel weer Broken goed vindt, maar goed, bij een meisje kan ik daar wel mee leven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Jammer dat ze dan wel weer Broken goed vindt, maar goed, bij een meisje kan ik daar wel mee leven ;)

Dat Broken boeit me allemaal niet, ging me puur om de link Endymion -> hardstyle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Steffnov schreef:
Jammer dat ze dan wel weer Broken goed vindt, maar goed, bij een meisje kan ik daar wel mee leven ;)

Dat Broken boeit me allemaal niet, ging me puur om de link Endymion -> hardstyle :P

Opzich wel zonde voor hem, want die showtime remix is echt bruut!
En zijn oude werk is ook nog steeds eindbaas!
En Chaos en Face II Face zijn verre weg van hardstyle!
Vorige  1 ... 962, 963, 964, 965, 966, 967, 968 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic