Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Ik ben ook altijd positief ingesteld hoor. In tegenstelling tot anderen die meteen de politie willen inschakelen mocht het voor hun 'te hard' gaan.

Verder heb ik nog een paar hele leuke request mixes van B-Resco, die zeker aan je eisen voldoen.

Overigens is de G-Force visualisatie ook top voor bij het trippen.

Lol

Politie inschakelen

Op zich een leuk en dramatisch effect, al willen wij dat niet hebben denk

Dan trek ik de dames die ook blijven slapen wel politiepakjes aan

Haha, nice, dan komt het wel goed

Was echt schitterend laatste keer 2c-b, toen riepen ze bij mij in huis dat ze in de bus naar school zaten

Mooi man

Oeh! Kun je daarvoor zorgen? Zou nice zijn

Maar ja, het dramatische effect bleef uit, want mocht de politie echt gebeld zijn, dan stonden ze die nacht wel voor onze deur.

Maar dat zijn inderdaad leuke dingen om mee te maken, vooral achteraf als je alles weer kan relativeren. Dan besef je pas hoe epic het allemaal geweest is.
