Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 961, 962, 963, 964, 965, 966, 967 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Pommer schreef:
@ Rokbuh
Maak anders even een 'hoeveel geld heb ik verdiend' topic aan, volgens mij praat je er best graag over. :P


I love cashing.... Als ik alles bij elkaar neem zit ik aan 900 in de maand ofzo... Toch lang niet zo slecht voor een student


Dat bedoel ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Pommer schreef:
@ Rokbuh
Maak anders even een 'hoeveel geld heb ik verdiend' topic aan, volgens mij praat je er best graag over. :P


I love cashing.... Als ik alles bij elkaar neem zit ik aan 900 in de maand ofzo... Toch lang niet zo slecht voor een student

/care

Welkom bij de andere mensen in de samenleving.
Trek een lootje en ga in de rij staan voor de belastingdienst en andere instanties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:23 
 

Dat denk jij... Veelal is zwart... Stufi heeft geen belasting en fooienpot is ook geen belastingitem..
Daarnaast is zorgtoeslag ook geen belasting.

Mss dat ik over die 80 euro maar wat belasting betaal maar verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Steffnov schreef:
Lag al een tijdje op een zijspoor, eindelijk Meccano Twins mix af, sommige stukken afgeraffeld though...fuck it, volgende keer weer eigen tracklist maken...

Eindelijk :P

Verwacht er niet teve van he :p de muziek is goed, maar sommige overgangen zijn echt slecht...wou er nu gewoon vanaf. Je weet wat ze zeggen: "don't ever start a mix you can't finish".
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Dat denk jij... Veelal is zwart... Stufi heeft geen belasting en fooienpot is ook geen belastingitem..
Daarnaast is zorgtoeslag ook geen belasting.

Mss dat ik over die 80 euro maar wat belasting betaal maar verder

Oke, oke, maar nog steeds

/care
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook maar weer eens een setje opgenomen!
Nu lekker eten, en maar eens wat voor school gaan doen ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nooit geleerd dat het asociaal is om ongevraagd over je inkomen te beginnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nooit geleerd dat het asociaal is om ongevraagd over je inkomen te beginnen?


Dat, plus heb persoonlijk echt een hekel aan alles wat altijd maar over geld gaat.
Het is dat je het nodig hebt om te leven, maar verder... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Dream Chaser schreef:
maar verder...


5000 get :cool:

1000 per maand hier

What's up suckerssssssssssssss
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds geen stage, terwijl ik vandaag had moeten beginnen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:

pfft jij bent nog steeds newbie, zo kort lid -.-

Like I care, balhaar.

Niet lauw doen tegen mij.
Ik heb een pippa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Olijfboompje schreef:
Project 141 schreef:

pfft jij bent nog steeds newbie, zo kort lid -.-

Like I care, balhaar.

Niet lauw doen tegen mij.
Ik heb een pippa.


Ik haal het Eindhovense tuig erbij, jeugdbendes alleszz

Dan ken jij de gang van Swinhovuh nog niet jonguh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

over een paar maanden huppel ik hier al bijna 4 jaar rond. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

130.000 per week hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tosti time :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Dan ken jij de gang van Swinhovuh nog niet jonguh.

Die is eng. Die achtervolgen je door het bos in hun gepimpte auto terwijl je de grootste mindfucks evah hebt :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:21 
 

Eind-040 en V-Town special represent.. Ik killa jou als bonfire...

Fockke met Eindje-040 is fokke met Dutchland!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Dan ken jij de gang van Swinhovuh nog niet jonguh.

Die is eng. Die achtervolgen je door het bos in hun gepimpte auto terwijl je de grootste mindfucks evah hebt :cry:

Tantoe errug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Dan ken jij de gang van Swinhovuh nog niet jonguh.

Die is eng. Die achtervolgen je door het bos in hun gepimpte auto terwijl je de grootste mindfucks evah hebt :cry:

Tantoe errug.

Sowieso! Ben benieuwd of we ze volgende week weer tegenkomen. Tuig is het, zeg ik je. TUIG!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Sowieso! Ben benieuwd of we ze volgende week weer tegenkomen. Tuig is het, zeg ik je. TUIG!

Haha idd xd
Ik hoop dat Paranormal Activity 3 een beetje buiten mijn geest blijft, anders krijg ik een hel van een trip xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Sowieso! Ben benieuwd of we ze volgende week weer tegenkomen. Tuig is het, zeg ik je. TUIG!

Haha idd xd
Ik hoop dat Paranormal Activity 3 een beetje buiten mijn geest blijft, anders krijg ik een hel van een trip xd

Hmm, ik denk dat ik die film maar even niet ga kijken. :P Ik hoop eigenlijk dat Fear and Loathing uit m'n gedachten blijft. Ik wil namelijk niet wegzakken in modder en overal spinnen zien. En dat zou best kunnen, want de vorige keer zag ik een hek voor een enorm spinneweb aan, dus dan moeten de spinnen ook ergens zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Sowieso! Ben benieuwd of we ze volgende week weer tegenkomen. Tuig is het, zeg ik je. TUIG!

Haha idd xd
Ik hoop dat Paranormal Activity 3 een beetje buiten mijn geest blijft, anders krijg ik een hel van een trip xd

Hmm, ik denk dat ik die film maar even niet ga kijken. :P Ik hoop eigenlijk dat Fear and Loathing uit m'n gedachten blijft. Ik wil namelijk niet wegzakken in modder en overal spinnen zijn. En dat zou best kunnen, want de vorige keer zag ik een hek voor een enorm spinneweb aan, dus dan moeten de spinnen ook ergens zijn xd

Haha xd

Ja, dat is zo fucked up :P
Al denk ik wel dat ik meer aan leuke dingen denk dan aan minder leuke dingen :P
Ik ben een positieve tripper ^^
Dat weet je :D

We gaan er gewoon weer iets moois van maken. Lekker de Xbox Visualisatie aan en lekker hardstyle setje wat niet te hard gaat en /genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook altijd positief ingesteld hoor. In tegenstelling tot anderen die meteen de politie willen inschakelen mocht het voor hun 'te hard' gaan. xd
Verder heb ik nog een paar hele leuke request mixes van B-Resco, die zeker aan je eisen voldoen. :D
Overigens is de G-Force visualisatie ook top voor bij het trippen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik ben ook altijd positief ingesteld hoor. In tegenstelling tot anderen die meteen de politie willen inschakelen mocht het voor hun 'te hard' gaan. xd
Verder heb ik nog een paar hele leuke request mixes van B-Resco, die zeker aan je eisen voldoen. :D
Overigens is de G-Force visualisatie ook top voor bij het trippen. ^^

Lol xd
Politie inschakelen xd
Op zich een leuk en dramatisch effect, al willen wij dat niet hebben denk xd
Dan trek ik de dames die ook blijven slapen wel politiepakjes aan :P

Haha, nice, dan komt het wel goed :D
Was echt schitterend laatste keer 2c-b, toen riepen ze bij mij in huis dat ze in de bus naar school zaten xd
Mooi man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Ik ben ook altijd positief ingesteld hoor. In tegenstelling tot anderen die meteen de politie willen inschakelen mocht het voor hun 'te hard' gaan. xd
Verder heb ik nog een paar hele leuke request mixes van B-Resco, die zeker aan je eisen voldoen. :D
Overigens is de G-Force visualisatie ook top voor bij het trippen. ^^

Lol xd
Politie inschakelen xd
Op zich een leuk en dramatisch effect, al willen wij dat niet hebben denk xd
Dan trek ik de dames die ook blijven slapen wel politiepakjes aan :P

Haha, nice, dan komt het wel goed :D
Was echt schitterend laatste keer 2c-b, toen riepen ze bij mij in huis dat ze in de bus naar school zaten xd
Mooi man xd

Oeh! Kun je daarvoor zorgen? Zou nice zijn xd
Maar ja, het dramatische effect bleef uit, want mocht de politie echt gebeld zijn, dan stonden ze die nacht wel voor onze deur. :P
Maar dat zijn inderdaad leuke dingen om mee te maken, vooral achteraf als je alles weer kan relativeren. Dan besef je pas hoe epic het allemaal geweest is. :love:
Vorige  1 ... 961, 962, 963, 964, 965, 966, 967 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic