Wat een weekend was dit zeg....
Vrijdag rustig aan gedaan, toetsen nagekeken van de tentamens (1 tentamenvak weer gehaald, maar 7 andere toetsen gewoon keihard gefaald.. ook 9,5 voor SPSS gehaald zonder te leren)
(like wtf dus.. leer je keihard voor je P haal je die niet, leer je niet, haal je 9,5)
Zaterdag open dag gedaan op eigen school (weer 80 euro verdient

) En open dag bezocht van ICT en Media Design (wat dus vanaf februari hoe dan ook mijn opleiding wordt)
's avonds personeel feest van VDL (was machtig mooi)
Zondag lekker gewerkt van 5 tot 12... fooienpot opgedeeld (60 euro) en 350 euro loon... dus mooi weekendje