Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 960, 961, 962, 963, 964, 965, 966 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik weet de bpm van de nummers die ik als fulls heb ook niet precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 19:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hele familie, vriendenkring en treinpersoneel maken iets verschrikkelijks mee. En mensen denken alleen maar: "oownee nu kan ik straks een uurtje minder lang world of warcraft spelen."

Oooh ja, lekker geen aandacht aan besteden. Dombos
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 20:11 
 

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes, ik mag gaan beginnen aan mijn duits examen te leren dat ik morgen heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Yes, ik mag gaan beginnen aan mijn duits examen te leren dat ik morgen heb :)

suc6 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb deze x mijn wekker gezet voor de southpark afleveringen die ik nu al een paar x gemist heb, die nieuwe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou Seinpost DH opnemen voor mn ouders. helemaal vergeten. :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 22:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Ik zou Seinpost DH opnemen voor mn ouders. helemaal vergeten. :x xd

Leuke serie, maar zo dramatisch slecht geacteert :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 23:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weer veelste veel voor school gedaan vandaag. Nog een week en dan heb ik weer een rustige periode :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 23:04 
 
Artiest

Druk weekend achter de computer, levende als een kluizenaar, maar het einde komt in zicht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heldige site dit haha :lol: http://zoujederdoen.nu/p/1423-emma-watson

Emma Watson zou je der doen? Beslis het nu!

Emma Watson is 393x beoordeeld. 353 helden zouden haar doen, 40 mongols niet. Doe mee met de rest, of heb je toch een andere smaak? Wat kies jij?
89.82% zou Emma Watson doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als je emma watson niet zou doen zit er een steekie bij je los :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
als je emma watson niet zou doen zit er een steekie bij je los :P


Serieus met kort haar zou ik haar duidelijk niet doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
p-stylez schreef:
als je emma watson niet zou doen zit er een steekie bij je los :P


Serieus met kort haar zou ik haar duidelijk niet doen..

Dan nog steeds, gewoon dat lange haar erbij bedenken. Maar je hebt een punt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
mrazura schreef:
p-stylez schreef:
als je emma watson niet zou doen zit er een steekie bij je los :P


Serieus met kort haar zou ik haar duidelijk niet doen..

Dan nog steeds, gewoon dat lange haar erbij bedenken. Maar je hebt een punt :P


Mja heb dr maar een topic van gemaakt ben benieuwd wat de rest vind haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is tijd om op 1 oor te gaan liggen (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 02:00 
 

Wat een weekend was dit zeg....

Vrijdag rustig aan gedaan, toetsen nagekeken van de tentamens (1 tentamenvak weer gehaald, maar 7 andere toetsen gewoon keihard gefaald.. ook 9,5 voor SPSS gehaald zonder te leren)
(like wtf dus.. leer je keihard voor je P haal je die niet, leer je niet, haal je 9,5)

Zaterdag open dag gedaan op eigen school (weer 80 euro verdient :D) En open dag bezocht van ICT en Media Design (wat dus vanaf februari hoe dan ook mijn opleiding wordt)
's avonds personeel feest van VDL (was machtig mooi)

Zondag lekker gewerkt van 5 tot 12... fooienpot opgedeeld (60 euro) en 350 euro loon... dus mooi weekendje
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 02:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lag al een tijdje op een zijspoor, eindelijk Meccano Twins mix af, sommige stukken afgeraffeld though...fuck it, volgende keer weer eigen tracklist maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 10:40 
 
Hardtraxx Veteran

Pff.. Maandag >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Pff.. Maandag >.<

Precies
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Lag al een tijdje op een zijspoor, eindelijk Meccano Twins mix af, sommige stukken afgeraffeld though...fuck it, volgende keer weer eigen tracklist maken...

Eindelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 10:48 
 

heerlijk weer een dag op school ............................. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

@ Rokbuh
Maak anders even een 'hoeveel geld heb ik verdiend' topic aan, volgens mij praat je er best graag over. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DE DUITSERS KOMEN!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:18 
 

Pommer schreef:
@ Rokbuh
Maak anders even een 'hoeveel geld heb ik verdiend' topic aan, volgens mij praat je er best graag over. :P


I love cashing.... Als ik alles bij elkaar neem zit ik aan 900 in de maand ofzo... Toch lang niet zo slecht voor een student
Vorige  1 ... 960, 961, 962, 963, 964, 965, 966 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic