Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 959, 960, 961, 962, 963, 964, 965 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Sterkte pommertje :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 14:36 
 

KSwoosh schreef:
Almighty schreef:
Je typt anders nog prima voor iemand die dronken is

niet iederen moet persee laten zien dat ze een biertje op hebben door als een geestelijk gehandicapte te gaan typen

Ik zie dan zo ongeveer Chinese tekens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
KSwoosh schreef:
Almighty schreef:
Je typt anders nog prima voor iemand die dronken is

niet iederen moet persee laten zien dat ze een biertje op hebben door als een geestelijk gehandicapte te gaan typen

Ik zie dan zo ongeveer Chinese tekens xd

zelfs als ik dronken ben verbeter ik nog liever dan dat ik onleesbaar typ xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 15:10 
 

Fear.FM One-Year Anniversary !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoooo brak... :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 15:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
zoooo brak... :sick:


Ben ik dus al twee dagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 15:38 
 

Tik "tilt" in bij google, of askew.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:
zoooo brak... :sick:


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 15:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Tik "tilt" in bij google, of askew.


Haha, WTF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeiemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Tik "tilt" in bij google, of askew.


Typ eens in "Do a barrel roll" :D
Lukt wel alleen bij Firefox en chrome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 16:04 
 

http://www.facebook.com/photo.php?v=286725534682164

Bij mij op het werk haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een rustig overheerlijk dagje zo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
stefaneke schreef:
Tik "tilt" in bij google, of askew.


Typ eens in "Do a barrel roll" :D
Lukt wel alleen bij Firefox en chrome.


Vooral die laatste :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 16:41 
 

idd, zo zijn er meer easter eggs. Bijvoorbeeld "google gravity" en dan i'm feeling lucky.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 16:43 
 
Hardtraxx Addict

Wat een bagger dag. Verlies van Utrecht, engels essay geschreven, nu wiskunde huiswerk en moet nog een betoog schrijven voor Nederlands van +- 8 minuten, totaal geen zin in. En ik mis m'n vriendin :( maar die komt morgen gelukkig thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt eh, pff.. maarja. gelukkig hebben we nog een de boer die zegt dat we 10x beter waren dan utrecht :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 17:09 
 

stefaneke schreef:
idd, zo zijn er meer easter eggs. Bijvoorbeeld "google gravity" en dan i'm feeling lucky.

zodra ik dat invul gaat google automatisch zoeken en verdwijnt die knop
maar ik vond em zo ook:
http://mrdoob.com/projects/chromeexperi ... e_gravity/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 17:15 
 

Project 141 schreef:
Nee maar als je dan je muis op de suggestie houdt die die geeft, staat rechts 'doe een gok' ;)

oh haha :P maar ik gebruik die faalfunctie toch nooit :P ik bepaal zelf wel wat ik wil zien :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 17:16 
 

wel leuk als je dan weer een zoekopdracht invult, komt dat weer uit de lcuth vallen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Try Before You Die Tracklist.

Nog iets aan veranderen of het zo laten?

01. Skrillex - First Track of Year (Equinox)
02. Alphaverb - Get On The Floor (DJ Tool)
03. Bass Modulators Ft. The Playboyz - The Drop
04. Geck-E - Mister House (P-Stylez Cut 'N Paste Edit)
05. TNT Aka Technoboy 'N Tuneboy - Shock
06. Wasted Pinguinz - Stay Alive (P-Stylez "Cut The Long Breaks" Edit)
07. The Vision & Tartaros - History of Life
08. Neilio - Intervention (Old Unreleased Version)
09. Kodex - Body Moving (Original Mix)
10. The Axe & The Anim0l - Zany & Donkey Rollers Mash
11. The Anarchist - Outrageous
12. Tartaros - Dark Age
13. Kodex - Insomnia (Bioweapon Remix)
14. Digital Punk & Scope DJ - Forever Lost
15. The DizZorder & R-Tillary - Avalanche
16. Toneshifterz & Bioweapon - Dead of The Night
17. B-Front - Face the Truth
18. Solutio & The I's Ft. Arboza - The Cry
19. Jack of Sound - Kaylee's Nightmare
20. Axe & P-Stylez - B-Front Mash (V2)
21. Phrantic - Road Warrior
22. Degos & Re-Done - Dancing
23. Ran-D & Adaro - Under Attack
24. Ophidian - End of the Earth

Wil eigenlijk Be Amazed er nog in, maar weet niet welke ik weg moet halen :D

En Ja je ziet het goed, een WP track in een lijstje van mij, maar dat nr is gewoon lekker! en vooral met mijn edit knalt hij nog aardig door :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik kan hem ook afsluiten met NSIWE, Broken of Coming Home, maar vind deze meer toepasselijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Nee is natuurlijk ook veel beter, maar is wel een redelijk verschil natuurlijk, om van Hardstyle naar Ophidian te gaan. ;)

Dit is een 155 bpm ophidian track, dus kan makkelijk ;)

Edit: Oh wacht even, dit is niet de goede, deze is 175 bpm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Volgens mij heeft Ophidian niks rond de 150 hoor..

Lynched (150), Sleepwalking (145.9), The Middle Children (154.8), Whispers of A Nameless Fear (feat. Hamunaptra) (155), Predator & Prey (151.36).. Om maar een greep te doen uit de oudere Enzyme platen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poe hee, net de oven aangezet.. maar dat ding is nieuw, daar komt me toch een partij stank vanaf, die lucht is echt niet te harden gewoon :sick:
Vorige  1 ... 959, 960, 961, 962, 963, 964, 965 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic