Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 958, 959, 960, 961, 962, 963, 964 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 21:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

na 3 x gedoucht te hebben vandaag ben ik eindelijk geen smurf weer na een fantastische avond gister bij rowwen heze
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 21:18 
 

ik verveel me hier echt de graftyfus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vanavond los gaan @ Dubstep in de melkweg. ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahaha :lol: lig ik op bed, breekt mn bed finaal overmidden :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
hahahaha :lol: lig ik op bed, breekt mn bed finaal overmidden :lol: :lol:

dat ik heb ik 2x per dag joh :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 01:15 
 

Ruubiie schreef:
hahahaha :lol: lig ik op bed, breekt mn bed finaal overmidden :lol: :lol:

:lol: ROFL
Iig het ROF gedeelte dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff een boek uitgelezen van 1900 bladzijden. Jezus wat een hel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 02:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
hahahaha :lol: lig ik op bed, breekt mn bed finaal overmidden :lol: :lol:


Baas :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 03:34 
 

Whahah wat een pipo: https://partyflock.nl/user/1001121/archive.html#archive
Q-Dance op je arm getatoeƫerd, en maar 2 halve q-feesten hebben meegemaakt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 03:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Pommer hahahaha, ben gewoon vanaf Nijkerk naar spako gefietst voor een halfuur, we waren ff chillen bij brandweer kazerne met paar maten, woon je daar in de buurt of niet?:p
ik ben nog steeds fucked up dronken, ben blij dak thuis ben! :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 03:40 
 

Je typt anders nog prima voor iemand die dronken is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 03:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Je typt anders nog prima voor iemand die dronken is

daar benik godver blij mee, maar me gefietst is heeeel anders, ben elke berm ingefietst onderweg naar spakoland, wat een lastig weggetje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 04:26 
 

hdhessel schreef:
na 3 x gedoucht te hebben vandaag ben ik eindelijk geen smurf weer na een fantastische avond gister bij rowwen heze

1 keer. bier weekte alles goed op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 04:27 
 

El Mare schreef:
Ruubiie schreef:
hahahaha :lol: lig ik op bed, breekt mn bed finaal overmidden :lol: :lol:


Baas :lol:



HELD :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 05:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kutavond
Kutweekend
Kut kut kut zooi, alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 05:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kutavond
Kutweekend
Kut kut kut zooi, alles

Why? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 05:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

krijg alleen maar kutnieuws (check maar pagina 1000), net een beetje heftige gesprekken gehad, dat in combi met drank is zeer kut voor je emoties. En m'n zus dr relatie is na 2 jaar uit dus dat helpt ook niet bepaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 06:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
krijg alleen maar kutnieuws (check maar pagina 1000), net een beetje heftige gesprekken gehad, dat in combi met drank is zeer kut voor je emoties. En m'n zus dr relatie is na 2 jaar uit dus dat helpt ook niet bepaald.

Kloten man. Erg kut voor je dat dit allemaal in 1x komt. Hopelijk kom je er overheen, gewoon positief blijven denken! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Je typt anders nog prima voor iemand die dronken is

Kan toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 12:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Thanks, was een beetje chagrijnig vanacht sorry xd kut drank :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 12:52 
 

Almighty schreef:
Je typt anders nog prima voor iemand die dronken is

niet iederen moet persee laten zien dat ze een biertje op hebben door als een geestelijk gehandicapte te gaan typen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Pommer sterkte man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
@Pommer sterkte man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 13:24 
 

hardcoresjors schreef:
@Pommer sterkte man!

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 14:05 
 

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
@Pommer sterkte man!

:yes:

ja idd sterkte :)
Vorige  1 ... 958, 959, 960, 961, 962, 963, 964 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic