Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 953, 954, 955, 956, 957, 958, 959 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 00:06 
 
Hardtraxx Veteran

Doe Bedrijfseconomie/Accountancy
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 00:15 
 

MER dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 00:16 
 
Hardtraxx Veteran

Nee blijf liefst dezelfde opleiding doen ivm vrijstellingen (dan kan ik er zo in), en anders iets met marketing
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 00:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wie wil er gratis taart?
http://www.hema.nl/winkel/gebak/taarten ... 6344623%29

heb er net 5 besteld voor 0 euro :')
Krijg een mail binnen dat ik het zaterdag kan ophalen en het order niet kan veranderen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 00:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Morgen herkansing en door alle drukte vandaag bijna niet geleert, zal wel wat gaan worden morgen. Achja boeie, had toch sowieso al een voldoende :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 00:41 
 

2basb schreef:
wie wil er gratis taart?
http://www.hema.nl/winkel/gebak/taarten ... 6344623%29

heb er net 5 besteld voor 0 euro :')
Krijg een mail binnen dat ik het zaterdag kan ophalen en het order niet kan veranderen :P

:worship:
niiiiiiiiiiiiiice
ook maar es proberen dan :P gratis taart xd

edit:
Service Unavailable

HTTP Error 503. The service is unavailable.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 00:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
2basb schreef:
wie wil er gratis taart?
http://www.hema.nl/winkel/gebak/taarten ... 6344623%29

heb er net 5 besteld voor 0 euro :')
Krijg een mail binnen dat ik het zaterdag kan ophalen en het order niet kan veranderen :P

:worship:
niiiiiiiiiiiiiice
ook maar es proberen dan :P gratis taart xd

edit: site loopt hier helemaal te trippen [maar kan komen omdat ik me internet verbinding kapot zit te spammen met torrents]


Bij mij tript die ook. Wij zullen denk ik niet de enigste zijn die van deze actie afweten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
KSwoosh schreef:
2basb schreef:
wie wil er gratis taart?
http://www.hema.nl/winkel/gebak/taarten ... 6344623%29

heb er net 5 besteld voor 0 euro :')
Krijg een mail binnen dat ik het zaterdag kan ophalen en het order niet kan veranderen :P

:worship:
niiiiiiiiiiiiiice
ook maar es proberen dan :P gratis taart xd

edit: site loopt hier helemaal te trippen [maar kan komen omdat ik me internet verbinding kapot zit te spammen met torrents]


Bij mij tript die ook. Wij zullen denk ik niet de enigste zijn die van deze actie afweten...

Nope, heel FOK! is in de ban van de gratis HEMA taart. En ook te Televaag heeft er al weet van.

Overigens lijkt me dit gewoon een publiciteitsstunt, gezien het feit dat de HEMA morgen 85 jaar bestaat. Al kunnen ze wellicht juridisch in de problemen komen mocht dat bewezen worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 01:04 
 

"Een menselijke fout", bevestigde de woordvoerster. "We proberen die zo snel mogelijk te herstellen." Volgens de woordvoerster heeft één klant er twee miljard besteld. "Geen idee hoe we daarmee om moeten gaan." De bakkerijen zijn vanavond in ieder geval al gewaarschuwd voor de taartenproductie die hen in de nachturen te wachten staat. :lol: :lol: :lol: :lol: 2 Miljard
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 01:06 
 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 01:11 
 

http://www.facebook.com/hema/posts/250447881671892
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 01:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
"Een menselijke fout", bevestigde de woordvoerster. "We proberen die zo snel mogelijk te herstellen." Volgens de woordvoerster heeft één klant er twee miljard besteld. "Geen idee hoe we daarmee om moeten gaan." De bakkerijen zijn vanavond in ieder geval al gewaarschuwd voor de taartenproductie die hen in de nachturen te wachten staat. :lol: :lol: :lol: :lol: 2 Miljard


xd Maar goed ik ga zaterdag wel even kijken met mn printje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 01:32 
 

houden ze een dikke hema party dan ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 01:38 
 

waarom gebeurt dat niet met de camera's?

Maar ff serieus... gratis taart en everybody forgets about mauro
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 01:42 
 
Artiest

robkuh1990 schreef:
waarom gebeurt dat niet met de camera's?

Maar ff serieus... gratis taart en everybody forgets about mauro


That's how we roll bitch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 miljard taarten? :lol:
Is sinterklaas al in NL dan?
En sinds wanneer geeft hij taarten weg? :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WE ZIJN TERUG! :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 12:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
WE ZIJN TERUG! :yay: :yay: :yay: :yay:


Fuckte de site net beetje op, sry xd

announces/hardtraxx-was-net-offline-t20551.html

Ik gvd half uur zitten stressen hier op m'n stage xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Chukkels schreef:
WE ZIJN TERUG! :yay: :yay: :yay: :yay:


Fuckte de site net beetje op, sry xd

announces/hardtraxx-was-net-offline-t20551.html

Ik gvd half uur zitten stressen hier op m'n stage xd

Haha held!

Ben in ieder geval blij dat je tijd voor ons hebt vrijgemaakt. Wat moesten we zonder jou? :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snel spammen, nu zijn de moderators niet op hun hoede!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Snel spammen, nu zijn de moderators niet op hun hoede!

Die zijn lunchen. Dat brengt mij overigens op een idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Snel spammen, nu zijn de moderators niet op hun hoede!

Die zijn lunchen. Dat brengt mij overigens op een idee.

Trollactie ftw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij is er weer haha :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 13:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pauzeeeeee

Nog ff doorwerken tot 3, en dan eindelijk weekend :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 13:52 
 

Joooorrit hier:
Samen met Kswoosh geroosterde boterhammen eten! :D
Vorige  1 ... 953, 954, 955, 956, 957, 958, 959 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic