Squid schreef:
KSwoosh schreef:
2basb schreef:
wie wil er gratis taart?
http://www.hema.nl/winkel/gebak/taarten ... 6344623%29heb er net 5 besteld voor 0 euro :')
Krijg een mail binnen dat ik het zaterdag kan ophalen en het order niet kan veranderen


niiiiiiiiiiiiiice
ook maar es proberen dan

gratis taart

edit: site loopt hier helemaal te trippen [maar kan komen omdat ik me internet verbinding kapot zit te spammen met torrents]
Bij mij tript die ook. Wij zullen denk ik niet de enigste zijn die van deze actie afweten...
Nope, heel FOK! is in de ban van de gratis HEMA taart. En ook te
Televaag heeft er al weet van.
Overigens lijkt me dit gewoon een publiciteitsstunt, gezien het feit dat de HEMA morgen 85 jaar bestaat. Al kunnen ze wellicht juridisch in de problemen komen mocht dat bewezen worden
