dennis schreef:
urbandesigner schreef:
. Ben wel benieuwd of er veel stilstaande kinders zullen komen

Ga er maar van uit! Er zijn veel mensen hier in de buurt die niks om de muziek geven. Maar het is stoer wand je bent bij Fusion geweest. BV mijn zusje. Zegt dat ik mijn k*t muziek uit moet doen. Terwijl ze nu wel naar Fusion gaat.
Ah zo

. Ach, gewoon met je eigen groep losgaan, dat trekt vanzelf meer losgaanders aan

.
Op het begin bij Defqon in de Blue.. Naast ons stond zo'n groepje stilstaande boys, die keken ons eerst aan, toen ging de grootste mboy met ons meedoen, en voila, toen stond hun groep dus binnen de kortste keren ook lekker te stuiteren

. En heb je nog een geweldige set met hun ook! Fantastisch om zulke dingen mee te maken

.
Mijn zusje ging ook mee naar Wish Outdoor, wil ook altijd dat ik m'n muziek uit doe, ze zei dat ze wel met mijn vriendin naar de house zou gaan....

. Nou daar waren ze 10 minuten, hebben ze de hele tijd bij de hardstyle en Magic Show gestaan

. Ze vonden de sfeer veel vetter, muziek klonk live toch erg lekker, veel meer gekken

, dus hadden ze zich toch goed vermaakt

.
Bij Fusion gewoon lekker je eigen ding doen, niks aantrekken van anderen

.