Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 952, 953, 954, 955, 956, 957, 958 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De spamsessie op het Fusion 2011 topic loopt nu wel erg rustig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:16 
 

Project 141 schreef:
stappuh in Tilburg :beer: Lattuuurr


Kzie jouw daar nog wel een keertje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
De spamsessie op het Fusion 2011 topic loopt nu wel erg rustig xd

ja ik merk het. Jezus hoe veel kun je spammen op partyflock zeg ;) hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:37 
 

hardcoresjors schreef:
Ga naar google en typ 'Do a barrel roll' zonder op enter te drukken >.<

Like wtf? :huh:
[/quote]
EPIC! :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
urbandesigner schreef:
De spamsessie op het Fusion 2011 topic loopt nu wel erg rustig xd

ja ik merk het. Jezus hoe veel kun je spammen op partyflock zeg ;) hahaha

Was vandaag vrij en had erg weinig te doen :P. En die meid vond het volgens mij ook wel lachen xd . Die zat gewoon op haar werk :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
dennis schreef:
urbandesigner schreef:
De spamsessie op het Fusion 2011 topic loopt nu wel erg rustig xd

ja ik merk het. Jezus hoe veel kun je spammen op partyflock zeg ;) hahaha

Was vandaag vrij en had erg weinig te doen :P. En die meid vond het volgens mij ook wel lachen xd . Die zat gewoon op haar werk :P.

Hahaha. Kon ik maar op mijn werk de hele dag op Partyflock zitten. Maar dit wordt weer een knal feestje denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker weten:). Ik heb de 1000e post neergezet op PF xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Zeker weten:). Ik heb de 1000e post neergezet op PF xd

:worship: Held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
urbandesigner schreef:
Zeker weten:). Ik heb de 1000e post neergezet op PF xd

:worship: Held :worship:

Ja ik had t wel even in de gaten gehouden, wel leuk om te zien dat die doorverkopers allemaal met kaartjes blijven zitten, krijg zelfs via PM aanboden binnen van 20 euro per kaartje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja z'n gast die eest een kaartje voor € 40,- wilde verkopen. Is nu gedaald tot de normale prijs van het kaartje!
Kansloze gasten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Ja z'n gast die eest een kaartje voor € 40,- wilde verkopen. Is nu gedaald tot de normale prijs van het kaartje!
Kansloze gasten!

Allemaal hun I.P. adres verbieden :thumbup: . Kan echt niet tegen dat soort gasten, dat ze maar lekker met hun kaartjes blijven zitten :). Ben wel benieuwd of er veel stilstaande kinders zullen komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
. Ben wel benieuwd of er veel stilstaande kinders zullen komen xd

Ga er maar van uit! Er zijn veel mensen hier in de buurt die niks om de muziek geven. Maar het is stoer wand je bent bij Fusion geweest. BV mijn zusje. Zegt dat ik mijn k*t muziek uit moet doen. Terwijl ze nu wel naar Fusion gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
urbandesigner schreef:
. Ben wel benieuwd of er veel stilstaande kinders zullen komen xd

Ga er maar van uit! Er zijn veel mensen hier in de buurt die niks om de muziek geven. Maar het is stoer wand je bent bij Fusion geweest. BV mijn zusje. Zegt dat ik mijn k*t muziek uit moet doen. Terwijl ze nu wel naar Fusion gaat.

Ah zo xd . Ach, gewoon met je eigen groep losgaan, dat trekt vanzelf meer losgaanders aan :).

Op het begin bij Defqon in de Blue.. Naast ons stond zo'n groepje stilstaande boys, die keken ons eerst aan, toen ging de grootste mboy met ons meedoen, en voila, toen stond hun groep dus binnen de kortste keren ook lekker te stuiteren :). En heb je nog een geweldige set met hun ook! Fantastisch om zulke dingen mee te maken :).

Mijn zusje ging ook mee naar Wish Outdoor, wil ook altijd dat ik m'n muziek uit doe, ze zei dat ze wel met mijn vriendin naar de house zou gaan.... :innocent: . Nou daar waren ze 10 minuten, hebben ze de hele tijd bij de hardstyle en Magic Show gestaan :thumbup: . Ze vonden de sfeer veel vetter, muziek klonk live toch erg lekker, veel meer gekken :P , dus hadden ze zich toch goed vermaakt :).

Bij Fusion gewoon lekker je eigen ding doen, niks aantrekken van anderen :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 22:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahaha tja er gaat ook niks boven Hardstyle!
urbandesigner schreef:
Lekker je eigen ding doen, niks aantrekken van anderen :) .

Ben ik toch van plan! :thumbup:
Meeting afspreken? Niet dat het groot is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Hahaha tja er gaat ook niks boven Hardstyle!
urbandesigner schreef:
Lekker je eigen ding doen, niks aantrekken van anderen :) .

Ben ik toch van plan! :thumbup:
Meeting afspreken? Niet dat het groot is xd

Haha daarom, je zult het toch wel naar je zin hebben :).
Ja is best, we kunnen best een meetingkje doen met hardtraxx ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 22:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zeg begin Ran-D vs Adaro recht voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Ik zeg begin Ran-D vs Adaro recht voor?

Doe maar linksvoor, rechtsvoor was vorig jaar 1 grote kinderbende die alleen maar zaten te duwen, aan meisjes zaten en irritant waren :P. Linksvoor ging het goed los :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
dennis schreef:
Ik zeg begin Ran-D vs Adaro recht voor?

Doe maar linksvoor, rechtsvoor was vorig jaar 1 grote kinderbende die alleen maar zaten te duwen, aan meisjes zaten en irritant waren :P. Linksvoor ging het goed los :)!

Owja dat klopt. Daarom was ik naar het midden/links gegaan! Maar Dan wordt het links voor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
urbandesigner schreef:
dennis schreef:
Ik zeg begin Ran-D vs Adaro recht voor?

Doe maar linksvoor, rechtsvoor was vorig jaar 1 grote kinderbende die alleen maar zaten te duwen, aan meisjes zaten en irritant waren :P. Linksvoor ging het goed los :)!

Owja dat klopt. Daarom was ik naar het midden/links gegaan! Maar Dan wordt het links voor!

Heb m gepost in het Fusion topic :). Als het maar niet zo warm wordt als vorig jaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 22:19 
 

Rechtsvoor, daar stond ik met een heleboel uit de omstreken. Geniale bedoeling daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 23:27 
 

Yeuh, weer 2 studiepunten erbij (inleiding communicatie gehaald met 28 punten)
maar Economie en Recht net niet gehaald (2 punten te kort BALEN)

En de 2e jaars tentamens ook niet gehaald (ook allemaal net niet)
Zojuist SPSS afgerond en die ging erg super... (minstens 80% als het niet meer is)

Ach ja, morgen nog spelling..
Kom er wel uiteindelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 23:33 
 
Hardtraxx Veteran

Pfffff

Zware twijfels bij mijn opleiding en zit al in het 2e jaar.... klotezooi echt waar. Gaat lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 23:41 
 

Jij ook al..
liefst heb ik mijn P en ben ik weg, maar goed, dat gaat schijnbaar niet

Ik ga zoiezo (of ik nou weg moet zonder P of wegga met P) IMD of Game Design doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ja het is een samenloop van omstandigheden eigenlijk. Moet elke dag 2 uur met de trein (1 heen een terug) en daar krijg ik echt de schijt van. Verder is Sittard echt een lelijk kutdorp, werkt ook niet inspirerend. Daarnaast is het nogal moeilijk dit jaar, wel te doen hoor, maar door de omstandigheden op/naar school heb ik echt heel weinig motivatie om thuis nog te doen, met als gevolg dat de tentamenweek waarin ik nu zit behoorlijk rampzalig verloopt.

Ben aan het kijken of ik niet nu in Eindhoven verder kan gaan op Fontys, schijnt wat makkelijker te zijn en heb altijd al op kamers gewild.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 00:03 
 

Welke richting wil je in/doe je?
Vorige  1 ... 952, 953, 954, 955, 956, 957, 958 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic