De spamsessie op het Fusion 2011 topic loopt nu wel erg rustig 
Kzie jouw daar nog wel een keertjewrote:stappuh in TilburgLattuuurr
Kzie jouw daar nog wel een keertjewrote:stappuh in TilburgLattuuurr
ja ik merk het. Jezus hoe veel kun je spammen op partyflock zegwrote:De spamsessie op het Fusion 2011 topic loopt nu wel erg rustig
[/quote]wrote:Ga naar google en typ 'Do a barrel roll' zonder op enter te drukken![]()
Like wtf?
Was vandaag vrij en had erg weinig te doenwrote:ja ik merk het. Jezus hoe veel kun je spammen op partyflock zegwrote:De spamsessie op het Fusion 2011 topic loopt nu wel erg rustighahaha
Hahaha. Kon ik maar op mijn werk de hele dag op Partyflock zitten. Maar dit wordt weer een knal feestje denk ik.wrote:Was vandaag vrij en had erg weinig te doenwrote:ja ik merk het. Jezus hoe veel kun je spammen op partyflock zegwrote:De spamsessie op het Fusion 2011 topic loopt nu wel erg rustighahaha
. En die meid vond het volgens mij ook wel lachen
. Die zat gewoon op haar werk
.
wrote:Zeker weten:). Ik heb de 1000e post neergezet op PF
Ja ik had t wel even in de gaten gehouden, wel leuk om te zien dat die doorverkopers allemaal met kaartjes blijven zitten, krijg zelfs via PM aanboden binnen van 20 euro per kaartjewrote:wrote:Zeker weten:). Ik heb de 1000e post neergezet op PFHeld
Allemaal hun I.P. adres verbiedenwrote:Ja z'n gast die eest een kaartje voor € 40,- wilde verkopen. Is nu gedaald tot de normale prijs van het kaartje!
Kansloze gasten!
Ga er maar van uit! Er zijn veel mensen hier in de buurt die niks om de muziek geven. Maar het is stoer wand je bent bij Fusion geweest. BV mijn zusje. Zegt dat ik mijn k*t muziek uit moet doen. Terwijl ze nu wel naar Fusion gaat.wrote:. Ben wel benieuwd of er veel stilstaande kinders zullen komen
Ah zowrote:Ga er maar van uit! Er zijn veel mensen hier in de buurt die niks om de muziek geven. Maar het is stoer wand je bent bij Fusion geweest. BV mijn zusje. Zegt dat ik mijn k*t muziek uit moet doen. Terwijl ze nu wel naar Fusion gaat.wrote:. Ben wel benieuwd of er veel stilstaande kinders zullen komen
Ben ik toch van plan!wrote: Lekker je eigen ding doen, niks aantrekken van anderen.
Haha daarom, je zult het toch wel naar je zin hebbenwrote:Hahaha tja er gaat ook niks boven Hardstyle!Ben ik toch van plan!wrote: Lekker je eigen ding doen, niks aantrekken van anderen.
![]()
Meeting afspreken? Niet dat het groot is
Doe maar linksvoor, rechtsvoor was vorig jaar 1 grote kinderbende die alleen maar zaten te duwen, aan meisjes zaten en irritant warenwrote:Ik zeg begin Ran-D vs Adaro recht voor?
Owja dat klopt. Daarom was ik naar het midden/links gegaan! Maar Dan wordt het links voor!wrote:Doe maar linksvoor, rechtsvoor was vorig jaar 1 grote kinderbende die alleen maar zaten te duwen, aan meisjes zaten en irritant warenwrote:Ik zeg begin Ran-D vs Adaro recht voor?. Linksvoor ging het goed los
!
Heb m gepost in het Fusion topicwrote:Owja dat klopt. Daarom was ik naar het midden/links gegaan! Maar Dan wordt het links voor!wrote:Doe maar linksvoor, rechtsvoor was vorig jaar 1 grote kinderbende die alleen maar zaten te duwen, aan meisjes zaten en irritant warenwrote:Ik zeg begin Ran-D vs Adaro recht voor?. Linksvoor ging het goed los
!