Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 954, 955, 956, 957, 958, 959, 960 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koffertje pakken, douchen en straks Breda maar verlaten voor het altijd gezellige Someren :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 13:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo nog even voordat ik een college ga volgen BF3 spelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stokbroodje zalm eten :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 broodjes met veel boter en hagelslag :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 15:03 
 

Ik vind het nut van die nieuwe categorie Radio en radioshows toch niet echt goed hoor, het gaat hier om topics waar zelden gepost wordt...
Het is mss beter geordend zo maar het overzicht wordt zo wel nog groter, iets wAr ik geen fan van ben
Maarja het zijn maar 2 categorieen, maakt dus nu nog niet zoveel uit, maar wellicht komt er in de toekomst nog meer bij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwestie van gewenning lijkt me?

Ik ben iig nu ook wel weer een tijdje gewend aan de 'nieuwe' facebook :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 15:42 
 

urbandesigner schreef:
Kwestie van gewenning lijkt me?

Ik ben iig nu ook wel weer een tijdje gewend aan de 'nieuwe' facebook :P.

Het irg dat ze er zijn, maar het is een beetje een dood subforum, met topics waar dus niet zeel in wordt grpost.
Mss wel een opening voor websites om een neiwusfeed te maken maar dat lijkt me sterk dat ze daar zin in hebben maar we zullen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
urbandesigner schreef:
Kwestie van gewenning lijkt me?

Ik ben iig nu ook wel weer een tijdje gewend aan de 'nieuwe' facebook :P.

Het irg dat ze er zijn, maar het is een beetje een dood subforum, met topics waar dus niet zeel in wordt grpost.
Mss wel een opening voor websites om een neiwusfeed te maken maar dat lijkt me sterk dat ze daar zin in hebben maar we zullen zien

je moet gewoon sub topocs hebben zoals bij releases met nieuwe tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanochtend economie proefwerkje gehad, ging over een of ander goed dat ze Trip noemen. Geweldig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me een stel idiote lui in de straat wonen gek.
http://www.facebook.com/permalink.php?s ... ed_comment
Die lui zijn echt zielig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Heb me een stel idiote lui in de straat wonen gek.
http://www.facebook.com/permalink.php?s ... ed_comment
Die lui zijn echt zielig.


Citaat:
Wat jij wil. En over 2 weken loop jij op de ns te zeiken over vertraging door blad op het spoor waar ze ook niks aan kunnen doen. Mooi tegenstrijdig


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is toch te sneu voor woorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 17:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Is toch te sneu voor woorden.

Hoezo? Ik vind mensen die voor de trein springen ook te triest voor woorden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Parvuz schreef:
Is toch te sneu voor woorden.

Hoezo? Ik vind mensen die voor de trein springen ook te triest voor woorden..

Het gaat om het feit dat die mensen zo down zijn dat ze geen andere uitweg meer zien dan de dood. Natuurlijk is voor de trein springen de slechtste weg omdat je de machinist en conducteur een trauma bezorgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Parvuz schreef:
Is toch te sneu voor woorden.

Hoezo? Ik vind mensen die voor de trein springen ook te triest voor woorden..

Betekend nog niet dat er zo gereageerd moet worden. Ik vind zelfmoord ook de lafste uitweg, maar het gaat wel om een leven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele familie, vriendenkring en treinpersoneel maken iets verschrikkelijks mee. En mensen denken alleen maar: "oownee nu kan ik straks een uurtje minder lang world of warcraft spelen."
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hele familie, vriendenkring en treinpersoneel maken iets verschrikkelijks mee. En mensen denken alleen maar: "oownee nu kan ik straks een uurtje minder lang world of warcraft spelen."

Heb het even gelezen, niet normaal zeg die Sander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Parvuz schreef:
Hele familie, vriendenkring en treinpersoneel maken iets verschrikkelijks mee. En mensen denken alleen maar: "oownee nu kan ik straks een uurtje minder lang world of warcraft spelen."

Heb het even gelezen, niet normaal zeg die Sander.

Geen bord voor z'n kop maar een gigantische muur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Japadaloeloe, ik ben droeloe!

Pfoeeee :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 17:54 
 

roberttt schreef:
je moet gewoon sub topocs hebben zoals bij releases met nieuwe tracks.

nah ook niet, dat vind ik echt nog onoverzichtelijker als die subforums
beter gebruik je topic iconen en titels om evt te sorteren en aan te geven wat het is.
mss niet handig met dat BB forum gedoe, maar zou imo wel een flinke verbetering zijn.
al heeft HT al wel heel veel goede verbeteringen aan het BB forum gemaakt, echt heel veel

Project 141 schreef:
Aan de pils of op je telefoon? :P

telefoon :P graftoetsenbord op de iphone xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

weekend vieren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een vrijdag middag ey... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 18:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
wat een vrijdag middag ey... :lol:

drugs ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kruisjes aan het leggen in mn muggenbulden! :lol:

roberttt schreef:
hardcoresjors schreef:
wat een vrijdag middag ey... :lol:

drugs ??


Bierrrr :D
Drugs was ook grappig geweest maar zoiezo niet op een vrijdag middag! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 18:21 
 
Artiest

Moest wel lachen om die Sander eigenlijk, met z'n therapie besparing wahahaha :lol:

episch filmpje dit trouwes

http://www.dumpert.nl/mediabase/1796321 ... ansen.html
Vorige  1 ... 954, 955, 956, 957, 958, 959, 960 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic