Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 951, 952, 953, 954, 955, 956, 957 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net een 4 kilometer bosloop gehad :/ Achja, de rest van de dag een fijne verjaardag vieren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 13:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ochtendje gewerkt, wel lekker. Alleen m'n kaak begint aardig op te zwellen, m'n hoofd is aan één kant vierkant en aan één kand rond
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Squid schreef:
Net een 4 kilometer bosloop gehad :/ Achja, de rest van de dag een fijne verjaardag vieren :thumbsup:

Gratz :D


Danku! Wel een waardeloze leeftijd maargoed >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond STD tentamen :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 14:19 
 

STD = Sexual Transmitted Disease toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

was het maar zo..
STD = Samenhang in Tekst en Discours
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 14:39 
 

robkuh1990 schreef:
STD = Sexual Transmitted Disease toch?

Super Turbo Diesel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Ik ga maar is een setje luisteren van Sinister Souls na al die lovende verhalen van mr. Dakpan. Ben benieuwd. :)

Good choice :thumbup:
mikeee schreef:
STAN- schreef:
Yes, een 180 minuten durdend schoolexamen van maatschappijleer over een goeie anderhalf uur.. Wish me luck!

Good luck you can do it :thumbup:

Nou nee niet dus :( Wat een kut examen was dat zeg, gelukkig hoef ik nu maar 200 pagina's economie en 50 pagina's geschiedenis in m'n kop te stampen voor morgen. Ben ik blij dat ik vanavond niet hoef te werken.. #NOT. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Ik ga maar is een setje luisteren van Sinister Souls na al die lovende verhalen van mr. Dakpan. Ben benieuwd. :)


Huh waar was ik lovend over Sinister Souls? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Edit: Ik bedoel Switch Technique :$


Dat kan goed kloppen ja. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Ik ga maar eens luisteren. Ik ben benieuwd. :)


Kan je de Unicast 007 aanraden. Alle tracks van z'n album die 11.11 komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Switch is ook heeeeel dik ja! Sinister souls is toch meer dubstep, Switch Technique zit meer in de dnb/crossbreed kant.
Voor het geval je op zoek bent naar meer dnb of crossbreed;

- Current Value
- The Outside Agency (releases op Genosha175 en Nekrolog1k)
- Counterstrike
- Cooh
- Eye-D & DJ Hidden (vormen samen TOA, meer dnb gericht)
- Gancher and Ruin
- Lowroller

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://partyflock.nl/party/205733:Fusion_2011.html

Spammennnnn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
urbandesigner schreef:
https://partyflock.nl/party/205733:Fusion_2011.html

Spammennnnn :lol:

Jou heb ik afgelopen dagen veel voorbij zien komen daar inderdaad. :P

Ja heerlijk, met 1 of andere vage meid zit ik echt over vanalles en nog wat te lullen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Vik schreef:
urbandesigner schreef:
https://partyflock.nl/party/205733:Fusion_2011.html

Spammennnnn :lol:

Jou heb ik afgelopen dagen veel voorbij zien komen daar inderdaad. :P

Ja heerlijk, met 1 of andere vage meid zit ik echt over vanalles en nog wat te lullen :P.


Haha het gaat echt nergens over he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

off-topic/the-razorfm-show-10-november-t20501.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 18:20 
 

Oh boi... uitwerkingen van de toetsen staan online...

Doomsday is here
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: ik ga van frenchcore houden!!!! :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Switch is ook heeeeel dik ja! Sinister souls is toch meer dubstep, Switch Technique zit meer in de dnb/crossbreed kant.
Voor het geval je op zoek bent naar meer dnb of crossbreed;

- Current Value
- The Outside Agency (releases op Genosha175 en Nekrolog1k)
- Counterstrike
- Cooh
- Eye-D & DJ Hidden (vormen samen TOA, meer dnb gericht)
- Gancher and Ruin
- Lowroller

:)

Gewoon heel Nekrolog1k, Agnost1k, PRSPCT, Genosha 175, etc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga naar google en typ 'Do a barrel roll' zonder op enter te drukken >.<

Like wtf? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Ga naar google en typ 'Do a barrel roll' zonder op enter te drukken >.<

Like wtf? :huh:

Ook met enter hoor :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
STAN- schreef:
Switch is ook heeeeel dik ja! Sinister souls is toch meer dubstep, Switch Technique zit meer in de dnb/crossbreed kant.
Voor het geval je op zoek bent naar meer dnb of crossbreed;

- Current Value
- The Outside Agency (releases op Genosha175 en Nekrolog1k)
- Counterstrike
- Cooh
- Eye-D & DJ Hidden (vormen samen TOA, meer dnb gericht)
- Gancher and Ruin
- Lowroller

:)

Gewoon heel Nekrolog1k, Agnost1k, PRSPCT, Genosha 175, etc :P


Union
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Steffnov schreef:
STAN- schreef:
Switch is ook heeeeel dik ja! Sinister souls is toch meer dubstep, Switch Technique zit meer in de dnb/crossbreed kant.
Voor het geval je op zoek bent naar meer dnb of crossbreed;

- Current Value
- The Outside Agency (releases op Genosha175 en Nekrolog1k)
- Counterstrike
- Cooh
- Eye-D & DJ Hidden (vormen samen TOA, meer dnb gericht)
- Gancher and Ruin
- Lowroller

:)

Gewoon heel Nekrolog1k, Agnost1k, PRSPCT, Genosha 175, etc :P


Union

Sustained
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:09 
 

hardcoresjors schreef:
Ga naar google en typ 'Do a barrel roll' zonder op enter te drukken >.<

Like wtf? :huh:

U using Vuurvosje or Google Chrome? :P

he will turn around!

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Google chrome

Precies, fucking raar!
Vorige  1 ... 951, 952, 953, 954, 955, 956, 957 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic