Net een 4 kilometer bosloop gehad
Achja, de rest van de dag een fijne verjaardag vieren 
Ochtendje gewerkt, wel lekker. Alleen m'n kaak begint aardig op te zwellen, m'n hoofd is aan één kant vierkant en aan één kand rond
Danku! Wel een waardeloze leeftijd maargoedwrote:Gratzwrote:Net een 4 kilometer bosloop gehadAchja, de rest van de dag een fijne verjaardag vieren
C
STD = Sexual Transmitted Disease toch?
was het maar zo..
STD = Samenhang in Tekst en Discours
STD = Samenhang in Tekst en Discours
G
Super Turbo Dieselwrote:STD = Sexual Transmitted Disease toch?
Good choicewrote:Ik ga maar is een setje luisteren van Sinister Souls na al die lovende verhalen van mr. Dakpan. Ben benieuwd.
Nou nee niet duswrote:Good luck you can do itwrote:Yes, een 180 minuten durdend schoolexamen van maatschappijleer over een goeie anderhalf uur.. Wish me luck!![]()
Huh waar was ik lovend over Sinister Souls?wrote:Ik ga maar is een setje luisteren van Sinister Souls na al die lovende verhalen van mr. Dakpan. Ben benieuwd.
Dat kan goed kloppen ja.wrote: Edit: Ik bedoel Switch Technique
Kan je de Unicast 007 aanraden. Alle tracks van z'n album die 11.11 komt.wrote:Ik ga maar eens luisteren. Ik ben benieuwd.
Switch is ook heeeeel dik ja! Sinister souls is toch meer dubstep, Switch Technique zit meer in de dnb/crossbreed kant.
Voor het geval je op zoek bent naar meer dnb of crossbreed;
- Current Value
- The Outside Agency (releases op Genosha175 en Nekrolog1k)
- Counterstrike
- Cooh
- Eye-D & DJ Hidden (vormen samen TOA, meer dnb gericht)
- Gancher and Ruin
- Lowroller

- Current Value
- Counterstrike
- Cooh
- Gancher and Ruin
- Lowroller
Ja heerlijk, met 1 of andere vage meid zit ik echt over vanalles en nog wat te lullenwrote:Jou heb ik afgelopen dagen veel voorbij zien komen daar inderdaad.wrote:https://partyflock.nl/party/205733:Fusion_2011.html
Spammennnnn
Haha het gaat echt nergens over hewrote:Ja heerlijk, met 1 of andere vage meid zit ik echt over vanalles en nog wat te lullenwrote:Jou heb ik afgelopen dagen veel voorbij zien komen daar inderdaad.wrote:https://partyflock.nl/party/205733:Fusion_2011.html
Spammennnnn.
C
Oh boi... uitwerkingen van de toetsen staan online...
Doomsday is here
Doomsday is here
Gewoon heel Nekrolog1k, Agnost1k, PRSPCT, Genosha 175, etcwrote:Switch is ook heeeeel dik ja! Sinister souls is toch meer dubstep, Switch Technique zit meer in de dnb/crossbreed kant.
- Current Value
- Counterstrike
- Cooh
- Gancher and Ruin
- Lowroller
Ga naar google en typ 'Do a barrel roll' zonder op enter te drukken
Like wtf?
Like wtf?
Ook met enter hoor :pwrote:Ga naar google en typ 'Do a barrel roll' zonder op enter te drukken![]()
Like wtf?
Unionwrote:Gewoon heel Nekrolog1k, Agnost1k, PRSPCT, Genosha 175, etcwrote:Switch is ook heeeeel dik ja! Sinister souls is toch meer dubstep, Switch Technique zit meer in de dnb/crossbreed kant.
- Current Value
- Counterstrike
- Cooh
- Gancher and Ruin
- Lowroller
Sustainedwrote:Unionwrote:Gewoon heel Nekrolog1k, Agnost1k, PRSPCT, Genosha 175, etcwrote:Switch is ook heeeeel dik ja! Sinister souls is toch meer dubstep, Switch Technique zit meer in de dnb/crossbreed kant.
- Current Value
- Counterstrike
- Cooh
- Gancher and Ruin
- Lowroller
E
U using Vuurvosje or Google Chrome?wrote:Ga naar google en typ 'Do a barrel roll' zonder op enter te drukken![]()
Like wtf?
he will turn around!
View on YouTube