Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 950, 951, 952, 953, 954, 955, 956 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
zoals jij altijd hebt... hersenloze pedobear

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Schreeuwende ouders tegenover je, ja het was weer feest in huize Janssen....

waarom woonde ik ook alweer nog thuis?


Dat heeft elke relatie, komt wel weer goed, wees blij dat ze nog samen wonen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
mrazura schreef:
biscuit schreef:
over super vette posities op een vierkante meter terwijl je yoghurt eet en tv op sbs 6 hebt.


Ik vraag me af hoe jouw sollicitatie/motivatiebrief eruit ziet :P

onderstaand een kopietje

Naast mijn huidige baan en opleiding zoek ik nog naar een functie in de avonduren.
Hierbij viel de functie verkoopmedewerker in het oog.

Dit is om een zakcentje erbij te verdienen. En helpen is een van de vele andere eigenschappen die ik bezit.


Ik ben graag bereid deze sollicitatie mondeling te komen toelichten en zie dan ook uit naar een spoedige reactie.

Met vriendelijke groet,


Dit is toch een grapje hoop ik? Zo weinig tekst en nog zoveel vauten :lol:

Pommer schreef:
robkuh1990 schreef:
Schreeuwende ouders tegenover je, ja het was weer feest in huize Janssen....

waarom woonde ik ook alweer nog thuis?


Dat heeft elke relatie, komt wel weer goed, wees blij dat ze nog samen wonen :)


Volgens mij bedoelt hij dat ze tegen hem schreeuwen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoi Robert,

We hebben jou geselecteerd als winnaar van 2 kaartjes voor QORE 3.0.

Wil je mij je volledige adres en je e-mail adres sturen?
Dan zorg ik dat de kaartjes jou kant op komen.

Groetjes,
Bart
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:46 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Hoi Robert,

We hebben jou geselecteerd als winnaar van 2 kaartjes voor QORE 3.0.

Wil je mij je volledige adres en je e-mail adres sturen?
Dan zorg ik dat de kaartjes jou kant op komen.

Groetjes,
Bart


Mag ik met je mee ? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Pommer schreef:
robkuh1990 schreef:
Schreeuwende ouders tegenover je, ja het was weer feest in huize Janssen....

waarom woonde ik ook alweer nog thuis?


Dat heeft elke relatie, komt wel weer goed, wees blij dat ze nog samen wonen :)


Volgens mij bedoelt hij dat ze tegen hem schreeuwen :/


Oh op die fiets, ja dat heeft ook elk kind/ouder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:
Hoi Robert,

We hebben jou geselecteerd als winnaar van 2 kaartjes voor QORE 3.0.

Wil je mij je volledige adres en je e-mail adres sturen?
Dan zorg ik dat de kaartjes jou kant op komen.

Groetjes,
Bart


Mag ik met je mee ? :D


Ik weet niet of ik kan :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Hoi Robert,

We hebben jou geselecteerd als winnaar van 2 kaartjes voor QORE 3.0.

Wil je mij je volledige adres en je e-mail adres sturen?
Dan zorg ik dat de kaartjes jou kant op komen.

Groetjes,
Bart


Dat heb je fucked up netjes gedaan hahaha! :thumbsup:
Je verdiend het, zit het eindelijk een keertje mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar ik kan eigenlijks niet :'(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou je niet kunnen?
Als het niet belangrijk is gewoon gaan met je donder! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Maar ik kan eigenlijks niet :'(


Stuur ze maar naar mij dan die kaartjes (L) :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Je doet mee om de kaartjes te winnen maar kan niet? >.<

???? waar slaat deze reactie op ???

heb 3 weken geleden mee gedaan, toen kon ik. Als nu mijn zus in het ziekenhuis ligt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk gewoon verkerrd begrepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 00:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Waarschijnlijk gewoon verkerrd begrepen.

weet ik wel :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 00:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
roberttt schreef:
Project 141 schreef:
Je doet mee om de kaartjes te winnen maar kan niet? >.<

???? waar slaat deze reactie op ???

heb 3 weken geleden mee gedaan, toen kon ik. Als nu mijn zus in het ziekenhuis ligt?


Bedoel het niet aanvallend hoor, wist niet dat het al zo binnekort was. :aww: En wist daardoor ook niet dat het met je zus te maken had ;)


Neem mijn reactie ook niet aanvallend op :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 00:07 
 

mrazura schreef:
Pommer schreef:
robkuh1990 schreef:
Schreeuwende ouders tegenover je, ja het was weer feest in huize Janssen....

waarom woonde ik ook alweer nog thuis?


Dat heeft elke relatie, komt wel weer goed, wees blij dat ze nog samen wonen :)


Volgens mij bedoelt hij dat ze tegen hem schreeuwen :/


Oh op die fiets, ja dat heeft ook elk kind/ouder :P[/quote]

zo vaak? hell no.. zowel verbaal als lichamelijk geweld.. hell no
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 00:09 
 

Je bent 21 maar laat je door je ouders slaan? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Je bent 21 maar laat je door je ouders slaan? :lol:


Zou jij uithalen op je moeder dan? Voel je je alleen maar vervelender nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 00:15 
 

mrazura schreef:
Banaanslak schreef:
Je bent 21 maar laat je door je ouders slaan? :lol:


Zou jij uithalen op je moeder dan? Voel je je alleen maar vervelender nog.

Ik zou het sowieso niet laten gebeuren dat zij mij überhaupt slaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 00:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toen m'n moeder kwaad op me was gooide ze een schoen naar mijn hoofd, heb die schoen toch mooi terug retour verzonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes, een 180 minuten durdend schoolexamen van maatschappijleer over een goeie anderhalf uur.. Wish me luck!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Yes, een 180 minuten durdend schoolexamen van maatschappijleer over een goeie anderhalf uur.. Wish me luck!

Good luck you can do it :thumbup:

Goedemorgen btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bijna 1000 pagina's gezever :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 11:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff wat een dag, net college boekhouden gehad. En nu de rest van de dag aan een project werken..
Hopelijk zijn we er snel klaar mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 12:24 
 

1 uur les, windows 7
1 uur niks
1 uur les, verplicht mentoruur
uit

:yawn:
Vorige  1 ... 950, 951, 952, 953, 954, 955, 956 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic