wrote:zoals jij altijd hebt... hersenloze pedobear
Dat heeft elke relatie, komt wel weer goed, wees blij dat ze nog samen wonenwrote:Schreeuwende ouders tegenover je, ja het was weer feest in huize Janssen....
waarom woonde ik ook alweer nog thuis?
Dit is toch een grapje hoop ik? Zo weinig tekst en nog zoveel vautenwrote:onderstaand een kopietjewrote:Ik vraag me af hoe jouw sollicitatie/motivatiebrief eruit zietwrote:over super vette posities op een vierkante meter terwijl je yoghurt eet en tv op sbs 6 hebt.
Naast mijn huidige baan en opleiding zoek ik nog naar een functie in de avonduren.
Hierbij viel de functie verkoopmedewerker in het oog.
Dit is om een zakcentje erbij te verdienen. En helpen is een van de vele andere eigenschappen die ik bezit.
Ik ben graag bereid deze sollicitatie mondeling te komen toelichten en zie dan ook uit naar een spoedige reactie.
Met vriendelijke groet,
Volgens mij bedoelt hij dat ze tegen hem schreeuwenwrote:Dat heeft elke relatie, komt wel weer goed, wees blij dat ze nog samen wonenwrote:Schreeuwende ouders tegenover je, ja het was weer feest in huize Janssen....
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
Hoi Robert,
We hebben jou geselecteerd als winnaar van 2 kaartjes voor QORE 3.0.
Wil je mij je volledige adres en je e-mail adres sturen?
Dan zorg ik dat de kaartjes jou kant op komen.
Groetjes,
Bart
Groetjes,
Bart
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Mag ik met je mee ?wrote:Hoi Robert,
Groetjes,
Bart
Oh op die fiets, ja dat heeft ook elk kind/ouderwrote:Volgens mij bedoelt hij dat ze tegen hem schreeuwenwrote:Dat heeft elke relatie, komt wel weer goed, wees blij dat ze nog samen wonenwrote:Schreeuwende ouders tegenover je, ja het was weer feest in huize Janssen....
Ik weet niet of ik kan :pwrote:Mag ik met je mee ?wrote:Hoi Robert,
Groetjes,
Bart
Dat heb je fucked up netjes gedaan hahaha!wrote:Hoi Robert,
Groetjes,
Bart
Je verdiend het, zit het eindelijk een keertje mee!
Waarom zou je niet kunnen?
Als het niet belangrijk is gewoon gaan met je donder!
Als het niet belangrijk is gewoon gaan met je donder!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Stuur ze maar naar mij dan die kaartjeswrote:Maar ik kan eigenlijks niet :'(
???? waar slaat deze reactie op ???wrote:Je doet mee om de kaartjes te winnen maar kan niet?
heb 3 weken geleden mee gedaan, toen kon ik. Als nu mijn zus in het ziekenhuis ligt?
Waarschijnlijk gewoon verkerrd begrepen.
weet ik wel :pwrote:Waarschijnlijk gewoon verkerrd begrepen.
Neem mijn reactie ook niet aanvallend opwrote:Bedoel het niet aanvallend hoor, wist niet dat het al zo binnekort was.wrote:???? waar slaat deze reactie op ???wrote:Je doet mee om de kaartjes te winnen maar kan niet?
heb 3 weken geleden mee gedaan, toen kon ik. Als nu mijn zus in het ziekenhuis ligt?En wist daardoor ook niet dat het met je zus te maken had
C
Oh op die fiets, ja dat heeft ook elk kind/ouderwrote:Volgens mij bedoelt hij dat ze tegen hem schreeuwenwrote:Dat heeft elke relatie, komt wel weer goed, wees blij dat ze nog samen wonenwrote:Schreeuwende ouders tegenover je, ja het was weer feest in huize Janssen....
zo vaak? hell no.. zowel verbaal als lichamelijk geweld.. hell no
B
Je bent 21 maar laat je door je ouders slaan? 
Zou jij uithalen op je moeder dan? Voel je je alleen maar vervelender nog.wrote:Je bent 21 maar laat je door je ouders slaan?
B
Ik zou het sowieso niet laten gebeuren dat zij mij überhaupt slaat.wrote:Zou jij uithalen op je moeder dan? Voel je je alleen maar vervelender nog.wrote:Je bent 21 maar laat je door je ouders slaan?
Toen m'n moeder kwaad op me was gooide ze een schoen naar mijn hoofd, heb die schoen toch mooi terug retour verzonden.
Yes, een 180 minuten durdend schoolexamen van maatschappijleer over een goeie anderhalf uur.. Wish me luck!
Good luck you can do itwrote:Yes, een 180 minuten durdend schoolexamen van maatschappijleer over een goeie anderhalf uur.. Wish me luck!
Goedemorgen btw
Pff wat een dag, net college boekhouden gehad. En nu de rest van de dag aan een project werken..
Hopelijk zijn we er snel klaar mee!
Hopelijk zijn we er snel klaar mee!
A
1 uur les, windows 7
1 uur niks
1 uur les, verplicht mentoruur
uit

1 uur niks
1 uur les, verplicht mentoruur
uit