biscuit schreef:
mrazura schreef:
biscuit schreef:
over super vette posities op een vierkante meter terwijl je yoghurt eet en tv op sbs 6 hebt.
Ik vraag me af hoe jouw sollicitatie/motivatiebrief eruit ziet

onderstaand een kopietje
Naast mijn huidige baan en opleiding zoek ik nog naar een functie in de avonduren.
Hierbij viel de functie verkoopmedewerker in het oog.
Dit is om een zakcentje erbij te verdienen. En helpen is een van de vele andere eigenschappen die ik bezit.
Ik ben graag bereid deze sollicitatie mondeling te komen toelichten en zie dan ook uit naar een spoedige reactie.
Met vriendelijke groet,
Dit is toch een grapje hoop ik? Zo weinig tekst en nog zoveel vauten

Pommer schreef:
robkuh1990 schreef:
Schreeuwende ouders tegenover je, ja het was weer feest in huize Janssen....
waarom woonde ik ook alweer nog thuis?
Dat heeft elke relatie, komt wel weer goed, wees blij dat ze nog samen wonen

Volgens mij bedoelt hij dat ze tegen hem schreeuwen
