Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 949, 950, 951, 952, 953, 954, 955 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 21:58 
 

ik ga even wat drinken! :D

iemand nog iets anders dan een glas frisse fanta?

ik heb bijna alle drank in huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 21:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
ik ga even wat drinken! :D

iemand nog iets anders dan een glas frisse fanta?

ik heb bijna alle drank in huis.



Heb je ook limonade\? vallen kleine meisjes op .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 22:00 
 

nee, jij wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 22:00 
 
Artiest

Ik stel een change of subject voor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 22:03 
 

over super vette posities op een vierkante meter terwijl je yoghurt eet en tv op sbs 6 hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
over super vette posities op een vierkante meter terwijl je yoghurt eet en tv op sbs 6 hebt.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 22:16 
 

dat is zever.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het niveau is werkelijk bedroevend hier.

Geef die biscuit een ip-ban en dan is iedereen blij ^^ (behalve biscuit zelf natuurlijk :evil: :evil: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 22:36 
 

deze week nog geen sex gehad? ^^

is te merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
deze week nog geen sex gehad? ^^

is te merken.

Heel je leven nog niks zinvols toegevoegd? ^^

is te merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
over super vette posities op een vierkante meter terwijl je yoghurt eet en tv op sbs 6 hebt.


Ik vraag me af hoe jouw sollicitatie/motivatiebrief eruit ziet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 22:52 
 

mrazura schreef:
biscuit schreef:
over super vette posities op een vierkante meter terwijl je yoghurt eet en tv op sbs 6 hebt.


Ik vraag me af hoe jouw sollicitatie/motivatiebrief eruit ziet :P

onderstaand een kopietje

Naast mijn huidige baan en opleiding zoek ik nog naar een functie in de avonduren.
Hierbij viel de functie verkoopmedewerker in het oog.

Dit is om een zakcentje erbij te verdienen. En helpen is een van de vele andere eigenschappen die ik bezit.


Ik ben graag bereid deze sollicitatie mondeling te komen toelichten en zie dan ook uit naar een spoedige reactie.

Met vriendelijke groet,
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

whahahah wtf man, iedereen haten op biscuit :P

biscuit makes my day.

ik zie eigenlijk alleen humor in zn posts :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 22:59 
 

een raafje die de bomen door het bos weer ziet. :thumbup:

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:01 
 

Stamppot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan ook wel lachen om die sollicitatiebrief eerlijk gezegd :P

Maar wordt toch vaak niet iets te gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit je niet mee Roberttt, sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:03 
 

Banaanslak schreef:
Stamppot.

jammie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Stamppot.


boer'nkool :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:13 
 

Schreeuwende ouders tegenover je, ja het was weer feest in huize Janssen....

waarom woonde ik ook alweer nog thuis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:15 
 

robkuh1990 schreef:
Schreeuwende ouders tegenover je, ja het was weer feest in huize Janssen....

waarom woonde ik ook alweer nog thuis?

je hoefde geen huuur te betalen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:18 
 

Biscuit, als je lollig wilt zijn ga je maar stand up comedian doen ergens in een negerbuurt ofzo... maar dit is niet het juiste moment...
ik moet het allemaal even kwijt want het is weer zoals vanouds gedonder hier..

waar is mijn uitlaatklep, mijn boksbal of mijn shotgun...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:22 
 

mijn excuus. het flapte er zomaar eruit zonder enige reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:27 
 

zoals jij altijd hebt... hersenloze pedobear
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Biscuit, als je lollig wilt zijn ga je maar stand up comedian doen ergens in een negerbuurt ofzo... maar dit is niet het juiste moment...
ik moet het allemaal even kwijt want het is weer zoals vanouds gedonder hier..

waar is mijn uitlaatklep, mijn boksbal of mijn shotgun...

Afbeelding
Vorige  1 ... 949, 950, 951, 952, 953, 954, 955 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic