Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 946, 947, 948, 949, 950, 951, 952 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Wordt gewoon slim gebruik gemaakt van eigen vermogen als je het mij vraagt.


Slim bezig? Ze maken 15 milj verlies terwijl ze eerst 30milj van de gemeente hebben gehad.. en dat is slim? Nja.. PSV is de enige ploeg die failliet mag gaan in Nederland, zelfs feyenoord gun ik dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Slim bezig? Ze maken 15 milj verlies terwijl ze eerst 30milj van de gemeente hebben gehad.. en dat is slim? Nja.. PSV is de enige ploeg die failliet mag gaan in Nederland, zelfs feyenoord gun ik dat niet.


No offence, maar gun je het dat ze failliet gaan omdat het concurenten zijn? of omdat ze vaag deden met dat geld? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:15 
 

En alles ook nog goed gaan praten :lol: Lijkt wel Cod VS BF :lol:

Ach PSV
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vaag doen met dat geld + dat het de club is met het slechste voetbal van de afgelopen 20 jaar (overigens vind ik het dit jaar wel iets beter)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Huilie Huilie jongens...

PSV is gewoon slim bezig,... maarja, dat ze zulke dingen daar in die andere steden niet voor me kaar krijgen is niet mijn probleem



is niet nodig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
vaag doen met dat geld + dat het de club is met het slechste voetbal van de afgelopen 20 jaar (overigens vind ik het dit jaar wel iets beter)

Ik vind psv wel 1 van de grootste concurenten in de eredivisie anders, door het team wat ze nu hebben!
Maarja, alsnog, ik vind psv ook een rotclub hoor maar geef project ook wel een klein beetje gelijk! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Citaat:
Wordt gewoon slim gebruik gemaakt van eigen vermogen als je het mij vraagt.


Slim bezig? Ze maken 15 milj verlies terwijl ze eerst 30milj van de gemeente hebben gehad.. en dat is slim? Nja.. PSV is de enige ploeg die failliet mag gaan in Nederland, zelfs feyenoord gun ik dat niet.



laten we het over real madrid hebben!!
die hebben nog meer schuld

iets van ruim een half miljard in de min

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
p-stylez schreef:
Citaat:
Wordt gewoon slim gebruik gemaakt van eigen vermogen als je het mij vraagt.


Slim bezig? Ze maken 15 milj verlies terwijl ze eerst 30milj van de gemeente hebben gehad.. en dat is slim? Nja.. PSV is de enige ploeg die failliet mag gaan in Nederland, zelfs feyenoord gun ik dat niet.


Investeren heet dat. En dat was het geld uit het bedrijfsleven, niet van de gemeente.

Precies wat ik wou zeggen :P


Sommige laten zich hier leiden door "emoties", als je ergens geen fan van bent is dat prima, maar dat moet je niet met de feiten verdraaien.

Heb ook een schijthekel aan ajax :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:27 
 

Ach PSV
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:29 
 

Ja, lekker boeie :P Ik heb er geen hekel aan, het is alleen een concurrent. Allemaal zo heetgebakerd en het zo hoog hebben zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Vraag me af hoe lang dat nog zo doorgaat. Zo'n schuld kun je niet houden, maarja moeilijk verminderen met zulke uitgaven en salarissen.



real madrid is van de staat he
dus failliet zullen ze nooit gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voetbal is kut.. ga naar jullie topic ofzo -.- Korfbal ftw
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fans van barca die betalen real madrid ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:33 
 

p-stylez schreef:
fans van barca die betalen real madrid ...

Daarom staan hun achter hun provincie; Catalonië :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Flikker nou op met voetbal.., Ga over pinguïns praten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
The Anim0l schreef:
Project 141 schreef:
Vraag me af hoe lang dat nog zo doorgaat. Zo'n schuld kun je niet houden, maarja moeilijk verminderen met zulke uitgaven en salarissen.



real madrid is van de staat he
dus failliet zullen ze nooit gaan



Nee maar ze kunnen ook niet eeuwig meer schulden blijven maken. Bezuinigen, Ronaldo, Higuain, Kaka, Ozil, Khedira, Di Maria, Ramos, Benzema allemaal 2 voor de prijs van 1!


moe jij is opletten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:48 
 

Vrijstelling voor bijzondere verichtingen bij me praktijk examen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran

1 pagina verder en:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Vrijstelling voor bijzondere verichtingen bij me praktijk examen :yay:

gratz
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 14:25 
 

Mod edit

doe dat nou niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En weer een pagina verneukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh jeej, de glassenwasser... SNEL mn Pr0n wegklikken!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 14:58 
 

berichten aanpassen vind ik al zo mietjes-achtig(ja dat is een woord!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 15:16 
 

biscuit schreef:
berichten aanpassen vind ik al zo mietjes-achtig(ja dat is een woord!)

wat heb je nu weer gedaan :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 15:20 
 

biscuit schreef:
berichten aanpassen vind ik al zo mietjes-achtig(ja dat is een woord!)

Wat stond er dan?
Vorige  1 ... 946, 947, 948, 949, 950, 951, 952 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic