Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 945, 946, 947, 948, 949, 950, 951 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga lekker pitten, morgen nask tentamen, dat word strijden zeg!
Maarjaa, maar 1 uur naar school is wel weer een genietmomentje! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teleurstellend weer. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
teleurstellend weer. -.-

:lol:

Maarja tijd voor battlefield.

Nu ik geen werk meer heb, destemeer gamers tijd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:58 
 

Jurheinen schreef:
Jezus biscuit, wat ben je toch ook een imbeciel

Afbeelding

Daar ligt ie dan, vertrapt en wel...




Maar goed, back OT
Net toets 5 gehad, ging lekker...
en WTF... hoezo strootman 2 wedstrijden nu? Blom schorsen en dan ook nog straf verhoging... KNVB-020 divisie is lekker bezig met competitievervalsing
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:03 
 
Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
KNVB-020 divisie is lekker bezig met competitievervalsing



NHUJAAAAAAAAA
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:09 
 
Artiest

whahaha 2 wedstrijden, ik snapte de rode kaart overigens wel, alleen dit gaat nu wel heel raar worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:11 
 

Jaa kom op... Twente zegt zelf toch ook dat die niet terrecht was, Blom geeft geen commentaar en naait er uit en wordt dit weekend uitgeroosterd met de smoes van europese wedstrijd.

dit verhaal krijgt echt nog wel een staartje
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blijkt maar weer dat de KNVB niet gek veel afwijkt van de FIFA
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag ik vragen wat dit met Ajax heeft te maken? Of wilde je gewoon meelopen met de rest van alle ajax-hatorz die zichzelf stoer vinden door de KNVB met Ajax te linken door middel van een KNJB of een KNVB-020?

Waar kan ik die overtreding terug zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:21 
 
Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Mag ik vragen wat dit met Ajax heeft te maken? Of wilde je gewoon meelopen met de rest van alle ajax-hatorz die zichzelf stoer vinden door de KNVB met Ajax te linken door middel van een KNJB of een KNVB-020?

Waar kan ik die overtreding terug zien?


Ik denk dat jij gelijk hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:21 
 
Artiest

robkuh1990 schreef:
Jaa kom op... Twente zegt zelf toch ook dat die niet terrecht was, Blom geeft geen commentaar en naait er uit en wordt dit weekend uitgeroosterd met de smoes van europese wedstrijd.

dit verhaal krijgt echt nog wel een staartje


Blom heeft al commentaar gegeven op het gebeuren, hij heeft aangegeven dat er te risicovol ingekomen wordt, ondanks dat er wellicht geen intentie was. Ik ben een van de weinige die zegt, dat kan idd gewoon rood zijn, die kun je geven. Maar 2 wedstrijden is wat overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

huil huil, weet je wat pas competitie vervalsing is? De manier hoe die klote lampies nu hun team hebben. Boehehoeohoe ik heb geen geld meer :'(. Lapje grond verkopen, 20 nieuwe spelers halen en weer 15 milj in de schuld. Gemeente eindhoven zou er op het shirt moeten komen, overigens betaald niet alleen de gemeente eindhoven dit, heel nederland betaald voor dit ploegje..

PSV zou dezelfde regeling moeten krijgen als Feyenoord imo.

Gg.

klote club.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
huil huil, weet je wat pas competitie vervalsing is? De manier hoe die klote lampies nu hun team hebben. Boehehoeohoe ik heb geen geld meer :'(. Lapje grond verkopen, 20 nieuwe spelers halen en weer 15 milj in de schuld. Gemeente eindhoven zou er op het shirt moeten komen, overigens betaald niet alleen de gemeente eindhoven dit, heel nederland betaald voor dit ploegje..

Gg.

klote club.


PSV staat gewoon in dezelfde begrotingscategorie als ajax....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 10:09 
 

Ach PSV
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
huil huil, weet je wat pas competitie vervalsing is? De manier hoe die klote lampies nu hun team hebben. Boehehoeohoe ik heb geen geld meer :'(. Lapje grond verkopen, 20 nieuwe spelers halen en weer 15 milj in de schuld. Gemeente eindhoven zou er op het shirt moeten komen, overigens betaald niet alleen de gemeente eindhoven dit, heel nederland betaald voor dit ploegje..

PSV zou dezelfde regeling moeten krijgen als Feyenoord imo.

Gg.

klote club.

Wat zielig doen.

Als PSV hun stadion ook nog even verkoopt aan de gemeente, dat ze net zoals Fey en Ajax ook, het stadion van de gemeente gebruiken, krijgen ze weer meer dan 100 miljoen.

Ga je dan weer huilen?

Wordt gewoon slim gebruik gemaakt van eigen vermogen als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
p-stylez schreef:
huil huil, weet je wat pas competitie vervalsing is? De manier hoe die klote lampies nu hun team hebben. Boehehoeohoe ik heb geen geld meer :'(. Lapje grond verkopen, 20 nieuwe spelers halen en weer 15 milj in de schuld. Gemeente eindhoven zou er op het shirt moeten komen, overigens betaald niet alleen de gemeente eindhoven dit, heel nederland betaald voor dit ploegje..

PSV zou dezelfde regeling moeten krijgen als Feyenoord imo.

Gg.

klote club.

Wat zielig doen.

Als PSV hun stadion ook nog even verkoopt aan de gemeente, dat ze net zoals Fey en Ajax ook, het stadion van de gemeente gebruiken, krijgen ze weer meer dan 100 miljoen.

Ga je dan weer huilen?

Wordt gewoon slim gebruik gemaakt van eigen vermogen als je het mij vraagt.

PSV is gewoon echt een grafclub, waarom zou je daar in hemelsnaam supporter van zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 11:24 
 

Huilie Huilie jongens...

PSV is gewoon slim bezig,... maarja, dat ze zulke dingen daar in die andere steden niet voor me kaar krijgen is niet mijn probleem
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 11:36 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een kansloze reacties in dit topic. Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
PSV is kansloos ja Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Project 141 schreef:
PSV is kansloos ja Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
hardcoresjors schreef:
het is en blijft leuk! Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
hardcoresjors schreef:
Project 141 schreef:
PSV is en blijft meuk! Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

-Penguins
Stomme beesten -.-



-Waarom Justin Bieber dood moet


Alleen al om zijn achterlijke kut stem en de aandacht die ie krijgt!


-Leuke activiteiten vandaag


Ga met bf3 ownen

-Hoe we ons vervelen

Verveel me dood op school.. wachten op bf3

-Italiaans kontvingeren

Doe liever poesjevingeren dan.. als je toch wat moet

-Pizza


Lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justin Bieber wilt Dubstep gaat maken trouwens :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De pan staat aan, zo lekker broodje kroket en broodje kaassoufle maken, vollop eten! :corn:
Vorige  1 ... 945, 946, 947, 948, 949, 950, 951 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic