p-stylez schreef:
huil huil, weet je wat pas competitie vervalsing is? De manier hoe die klote lampies nu hun team hebben. Boehehoeohoe ik heb geen geld meer :'(. Lapje grond verkopen, 20 nieuwe spelers halen en weer 15 milj in de schuld. Gemeente eindhoven zou er op het shirt moeten komen, overigens betaald niet alleen de gemeente eindhoven dit, heel nederland betaald voor dit ploegje..
PSV zou dezelfde regeling moeten krijgen als Feyenoord imo.
Gg.
klote club.
Wat zielig doen.
Als PSV hun stadion ook nog even verkoopt aan de gemeente, dat ze net zoals Fey en Ajax ook, het stadion van de gemeente gebruiken, krijgen ze weer meer dan 100 miljoen.
Ga je dan weer huilen?
Wordt gewoon slim gebruik gemaakt van eigen vermogen als je het mij vraagt.