biscuit schreef:
Bier bevat enorm veel vrouwelijke hormonen.
Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat bier veel vrouwelijke hormonen bevat. Een aantal mannen heeft (in het belang van de wetenschap) meegewerkt aan een onderzoek. Het onderzoek heeft plaatsgevonden in de plaatselijke kroeg en de mannen hebben voor dit onderzoek allen een stuk of 10 biertjes gedronken. Aan het einde van het experiment hadden ze effectief bewezen dat bier vol vrouwelijke hormonen zit:
Ze waren allemaal dikker geworden.
Ze hebben veel gepraat, zonder inhoudelijk eigenlijk iets te zeggen.
Ze konden niet meer fatsoenlijk autorijden, laat staan parkeren.
Ze konden in de verste verte niet meer logisch denken.
Ze konden onmogelijk toegeven dat we ongelijk hadden, zelfs niet wanneer dat overduidelijk het geval was.
Elke man dacht dat hij het middelpunt van het universum was.
Ze hadden hoofdpijn en totaal geen zin meer in seks.
Hun emoties waren niet of nauwelijks beheersbaar.
Ze liepen voortdurend hand in hand of arm in arm, ter ondersteuning van elkaar.
Ze moesten om het kwartier naar het toilet, en vaak allen tegelijk.
Verdere testen waren dus klaarblijkelijk overbodig.
En dat al na 10 biertjes

Wel leuk trouwens, kende 'm al maar leuk om weer eens te lezen na een tijdje
