Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 947, 948, 949, 950, 951, 952, 953 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 15:23 
 

Banaanslak schreef:
biscuit schreef:
berichten aanpassen vind ik al zo mietjes-achtig(ja dat is een woord!)

Wat stond er dan?

ik had gezeverd.(zoals het hier hoort in dit topic.)
meneer de mod vind t te lang wat ik gezeverd heb. hij past het aan. ik pas zijn gemod aan en nu be ik dus pissed op die betreffende mod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 15:25 
 

Geniet van het leven






Aub mods, doe je medegebruikers een plezier en deel eens een ban uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 15:32 
 

biscuit schreef:
Banaanslak schreef:
biscuit schreef:
berichten aanpassen vind ik al zo mietjes-achtig(ja dat is een woord!)

Wat stond er dan?

ik had gezeverd.(zoals het hier hoort in dit topic.)
meneer de mod vind t te lang wat ik gezeverd heb. hij past het aan. ik pas zijn gemod aan en nu be ik dus pissed op die betreffende mod.

Je bent gewoon homo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jongens nu is het wel weer mooi geweest. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gekut hiero.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:

Aub mods, doe je medegebruikers een plezier en deel eens een ban uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
berichten aanpassen vind ik al zo mietjes-achtig(ja dat is een woord!)

:aww: Niet zo zeuren man...

Oeh wat is Acid Nightmare remix toch lekker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heerlijk genieten van een vrije middag zeg, heerlijk weertje ook :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

kut hoeren graf tentamens
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
PierrePruuk schreef:
kut hoeren graf tentamens


3 jaar al een vaste baan hebben en 21 zijn!!

niks SCHOOL :lol:

whaha je hebt zeker alleen vmbo/havo gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

i herd u liek hoofdletters
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Dakpan schreef:
i herd u liek hoofdletters


Vind ik zelf niet zo'n lekkere track van D-Mind..,
Liekk


Wat loop jij deze middag ontzettend dom te zwatsen zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Randleman schreef:

Vind ik zelf niet zo'n lekkere track van D-Mind..,
Liekk


Wat loop jij deze middag ontzettend dom te zwatsen zeg.


Nou inderdaad, beter word ie weer uitgezonden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die een betere combi kan bedenken dan pizza icm de heerlijk lekkere beats van Igneon System ? Dan mag diegene mij PM'en :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo, maar eens even wat dingetjes her en der uit gaan zoeken :D grootse plannen, kleine portemonnee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 18:54 
 

Citaat:
Live: Sloperij Janssen


Wat een geniale naam xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 19:06 
 

Bier bevat enorm veel vrouwelijke hormonen.
Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat bier veel vrouwelijke hormonen bevat. Een aantal mannen heeft (in het belang van de wetenschap) meegewerkt aan een onderzoek. Het onderzoek heeft plaatsgevonden in de plaatselijke kroeg en de mannen hebben voor dit onderzoek allen een stuk of 10 biertjes gedronken. Aan het einde van het experiment hadden ze effectief bewezen dat bier vol vrouwelijke hormonen zit:

Ze waren allemaal dikker geworden.
Ze hebben veel gepraat, zonder inhoudelijk eigenlijk iets te zeggen.
Ze konden niet meer fatsoenlijk autorijden, laat staan parkeren.
Ze konden in de verste verte niet meer logisch denken.
Ze konden onmogelijk toegeven dat we ongelijk hadden, zelfs niet wanneer dat overduidelijk het geval was.
Elke man dacht dat hij het middelpunt van het universum was.
Ze hadden hoofdpijn en totaal geen zin meer in seks.
Hun emoties waren niet of nauwelijks beheersbaar.
Ze liepen voortdurend hand in hand of arm in arm, ter ondersteuning van elkaar.
Ze moesten om het kwartier naar het toilet, en vaak allen tegelijk.

Verdere testen waren dus klaarblijkelijk overbodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 19:07 
 

stefaneke schreef:
Citaat:
Live: Sloperij Janssen


Wat een geniale naam xd

die dj doet t wel met laskap en al op tijdens t draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Bier bevat enorm veel vrouwelijke hormonen.
Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat bier veel vrouwelijke hormonen bevat. Een aantal mannen heeft (in het belang van de wetenschap) meegewerkt aan een onderzoek. Het onderzoek heeft plaatsgevonden in de plaatselijke kroeg en de mannen hebben voor dit onderzoek allen een stuk of 10 biertjes gedronken. Aan het einde van het experiment hadden ze effectief bewezen dat bier vol vrouwelijke hormonen zit:

Ze waren allemaal dikker geworden.
Ze hebben veel gepraat, zonder inhoudelijk eigenlijk iets te zeggen.
Ze konden niet meer fatsoenlijk autorijden, laat staan parkeren.
Ze konden in de verste verte niet meer logisch denken.
Ze konden onmogelijk toegeven dat we ongelijk hadden, zelfs niet wanneer dat overduidelijk het geval was.
Elke man dacht dat hij het middelpunt van het universum was.
Ze hadden hoofdpijn en totaal geen zin meer in seks.
Hun emoties waren niet of nauwelijks beheersbaar.
Ze liepen voortdurend hand in hand of arm in arm, ter ondersteuning van elkaar.
Ze moesten om het kwartier naar het toilet, en vaak allen tegelijk.

Verdere testen waren dus klaarblijkelijk overbodig.

En dat al na 10 biertjes :x Wel leuk trouwens, kende 'm al maar leuk om weer eens te lezen na een tijdje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 19:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuk denk je echt alles te hebben gehad...

NIET DUS>.
me zus opgenomen in het ziekenhuis gaat het slecht mee :cry: WTF moeten ze mij hebben :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

damn :surrender: het zit je echt niet mee heh :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 20:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Waarvoor als ik vragen mag?


Is zwanger maar nu is zij doodziek :'(

Ik geef het op :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 20:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat kan je wel zeggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 20:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doodziek? In de vorm van dat het echt levensbedreigend is?

Hoe dan ook sterkte man, las al dat het de laatste tijd niet echt lekker loopt bij jou. Klote maat, life is full of shit :(
Vorige  1 ... 947, 948, 949, 950, 951, 952, 953 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic