Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 944, 945, 946, 947, 948, 949, 950 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

Toen ik op 'post' drukte dacht ik inderdaad al zoiets ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ow kom je er achter dat je op de foto staat met je pa en ma op het Nemelaer Oktoberfest. Maar dat wist ik al niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
WAT EEN LEKKERE PLAAT IS DAT TOCH

Toen je bovenstaande zin las, aan welke plaat dacht je toen? Noem hem even, moet plaatjes hebben voor mijn 1e Fear FM session :P


Da Tweekaz - Be Aware, en Neilio - Captivating
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, doordat ik mijn telefoon kwijt was en dus geen Whatsapp meer had! Heb ik nu op mijn oude telefoon met nieuwe simkaart het weer geïnstalleerd... Welkom 357 new messages xd ... Lang leve groepsgesprekken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Haha, doordat ik mijn telefoon kwijt was en dus geen Whatsapp meer had! Heb ik nu op mijn oude telefoon met nieuwe simkaart het weer geïnstalleerd... Welkom 357 new messages xd ... Lang leve groepsgesprekken :P


Haha, had laatst na 5 uur 576 new messages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

New Chicks jaa?
Raar programma man! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 22:36 
 
Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Jurheinen schreef:
Haha, doordat ik mijn telefoon kwijt was en dus geen Whatsapp meer had! Heb ik nu op mijn oude telefoon met nieuwe simkaart het weer geïnstalleerd... Welkom 357 new messages xd ... Lang leve groepsgesprekken :P


Haha, had laatst na 5 uur 576 new messages.


Pff, tijdje terug met wat mensen van dit forum een gesprek, 1000en nieuwe berichten als je ff niet online was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 22:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jezus man waarom gaat alles fout :cry:

Oktober :

- Nieuwe badkamer thuis .. Lekkage er al een paar uitgesloopt nog steeds lekkage
- riool kapot
- verwarming kapot
- ontslag op werk
- Thuis gaat alles vercrackt -.-

:cry:


Kan je niet gewoon uit het leven stappen :/ :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 22:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Komt wel goed schatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 22:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
Komt wel goed schatje.

MWah denk het niet :x Niet de komende maanden in iedere geval :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Danny H schreef:
Komt wel goed schatje.

MWah denk het niet :x Niet de komende maanden in iedere geval :lol:

Bijpakken dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
Danny H schreef:
Komt wel goed schatje.

MWah denk het niet :x Niet de komende maanden in iedere geval :lol:

Bijpakken dan.


:thumbsup: Neem zo een beste spuit heroïne ! Ben ik echt wel aan toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:00 
 

roberttt schreef:
Jezus man waarom gaat alles fout :cry:

Oktober :

- Nieuwe badkamer thuis .. Lekkage er al een paar uitgesloopt nog steeds lekkage
- riool kapot
- verwarming kapot
- ontslag op werk
- Thuis gaat alles vercrackt -.-

:cry:


Kan je niet gewoon uit het leven stappen :/ :thumbdown:

:aww:

een klein hulpje,

admin edit: Geniet van het leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus biscuit, wat ben je toch ook een imbeciel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
:aww:

een klein hulpje,

Geniet van het leven.

Als jij het nou eerst eens zelf uitprobeert? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Jezus biscuit, wat ben je toch ook een imbeciel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Volgens mij heeft biscuit dat al bij een paar van z'n minderjarige vriendinnetjes geprobeerd.

edit: voor dat hij er seks mee had natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en alsnog, je hoort in de val je nek te breken zodat het binnen een paar seconde gebeurt is! :P
lijkt me iig wat plezieriger dan een paar minuten kansloos bungelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Volgens mij heeft biscuit dat al bij een paar van z'n minderjarige vriendinnetjes geprobeerd.

edit: voor dat hij er seks mee had natuurlijk.

Of ze wouden geen seks met Biscuit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Pommer schreef:
Volgens mij heeft biscuit dat al bij een paar van z'n minderjarige vriendinnetjes geprobeerd.

edit: voor dat hij er seks mee had natuurlijk.

Of ze wouden geen seks met Biscuit


Daarom hangt ie ze ook eerst op, dan hebben ze niks meer te willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
roberttt schreef:
Jezus man waarom gaat alles fout :cry:

Oktober :

- Nieuwe badkamer thuis .. Lekkage er al een paar uitgesloopt nog steeds lekkage
- riool kapot
- verwarming kapot
- ontslag op werk
- Thuis gaat alles vercrackt -.-

:cry:


Kan je niet gewoon uit het leven stappen :/ :thumbdown:

:aww:

een klein hulpje,

Geniet van het leven.



Bedankt voor de tip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
een klein hulpje,

Geniet van het leven.


Jezus :thumbdown: Ga is langs een psycholoog echt ongelooflijk dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:32 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Jezus biscuit, wat ben je toch ook een imbeciel

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha @ mtv
Is parijs nou de modestad van europa
-ja naast londen en new york
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jezus wat een overdramatische reacties >.<
Vorige  1 ... 944, 945, 946, 947, 948, 949, 950 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic