Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 943, 944, 945, 946, 947, 948, 949 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over 20 minuutjes naar het werk, 13.00- 17.00 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straks een lekkere pot voetballen, korte broek, t-shirt, de zon schijnt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand?

Iphone 4s of een HTC HD2
Waarom die keuze?
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 13:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Iemand?

Iphone 4s of een HTC HD2
Waarom die keuze?
:)


Samsung Galaxy S (+/II) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Samsung Galaxy S (+/II) ^^

Moeilijk hé, kiezen uit 2 dingen :P :corn:

Ben echt serieus aan het twijfelen! Prijs maakt ook niet uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Project 141
Denken ze dat Pavelow's muziek hem naar buiten krijgt dan? xd

Wel fucked up indeed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je gaat toch niet op een hardstyle forum vragen welke telefoon je moet kiezen? :P Lees je gewoon in over beide toestellen, is voor iedereen anders wat beter werkt. De een wil geen iTunes, de ander wil geen idioot groot scherm. Kies dat soort dingen gewoon lekker zelf met een goede motivatie erbij, des te minder kans dat je spijt krijgt van je (dure) aankoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Ja maar mensen die de telefoon al hebben kunnen je gewoon de beste info verschaffen, en mss lopen die hier wel rond ;)

Dat, en ja ik heb al voldoende rondgekeken op het net.. :D
Ik vroeg me gewoon af of hier mensen waren die wat op te merken hadden over beide telefoons. Vragen kan geen kwaad. Bovendien zit ik in offtopic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Iemand?

Iphone 4s of een HTC HD2
Waarom die keuze?
:)

Als geld toch geen rol speelt zou ik gewoon die 4S nemen. I4 is gebruiksvriendelijk en vrij stabiel.
Heb je meer lol in het tweaken van je toetstel en klooien met custom roms dat zou ik voor de HTC gaan.

Heb zelf een Sensation en bevalt erg goed. Groot scherm en heb er ARHD opgezet met Beats Audio, dus over muziek kwaliteit heb ik niet te klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iphone!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Droom niet vaak, maar die vanochtend was wel een topper qua vaagheid xd Ik was werken bij een jumbo, maar ik moest ook nog plastic vorkjes halen dus die had ik in het magazijn gelegd. Toen liep ik naar buiten en ging ik op stap, en toen gingen we met zijn allen maar bedacht ik dat ik die vorkjes nog moest halen. Dus de rest fietste al weg maar ik ging naar die Jumbo, was ie dicht en toen dacht ik: ''Dit is de Jumbo helemaal niet''. Dus ging ik naar een andere maar die was ook dicht. Ging maar naar huis fietsen (en bedacht me dat ik in Sint Oedenrode was xd) en toen kwam ik een agente tegen dus moest op de grond gaan liggen. Die agente zei dat ik moest blijven liggen want er was een of andere vent binnen in een gebouw daar aan de straat en ze wachtten op een Pavelow.

Like, wtf? xd

Haha, en het leuke is: in de droom is dat helemaal niet raar. Pas als je wakker bent denk je van wtf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
samsung!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
roberttt schreef:
samsung!

ik heb de galaxy s2 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
The Anim0l schreef:
roberttt schreef:
samsung!

ik heb de galaxy s2 xd


k ook over 2 weken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

s2 meeting op qountdown ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
s2 meeting op qountdown ?


:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nou ik ga werken..

toedeloeeeeree motherfuckeeeeeeeeeeers
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:45 
 
Artiest

roberttt schreef:
nou ik ga werken..

toedeloeeeeree motherfuckeeeeeeeeeeers


So long gaybooy!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 18:05 
 
Artiest

F.E.A.R. is echt zo'n toffe plaat he, ongekend gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
So long gaybooy!!


Epic film personage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 18:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oké, dit is ook veel leuker eigenlijk.

iPhone!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het was toch Iphone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Controlecode voor bij provider, krijg ik toegestuurd: Q7HAXL :lol:


??

oostzaner schreef:
het was toch Iphone.


I phone - Ik bel
iPhone - een telefoon die baas is
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

WAT EEN LEKKERE PLAAT IS DAT TOCH

Toen je bovenstaande zin las, aan welke plaat dacht je toen? Noem hem even, moet plaatjes hebben voor mijn 1e Fear FM session :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Evil Activities vs Endymion - Broken
Vorige  1 ... 943, 944, 945, 946, 947, 948, 949 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic