Droom niet vaak, maar die vanochtend was wel een topper qua vaagheid

Ik was werken bij een jumbo, maar ik moest ook nog plastic vorkjes halen dus die had ik in het magazijn gelegd. Toen liep ik naar buiten en ging ik op stap, en toen gingen we met zijn allen maar bedacht ik dat ik die vorkjes nog moest halen. Dus de rest fietste al weg maar ik ging naar die Jumbo, was ie dicht en toen dacht ik: ''Dit is de Jumbo helemaal niet''. Dus ging ik naar een andere maar die was ook dicht. Ging maar naar huis fietsen (en bedacht me dat ik in Sint Oedenrode was

) en toen kwam ik een agente tegen dus moest op de grond gaan liggen. Die agente zei dat ik moest blijven liggen want er was een of andere vent binnen in een gebouw daar aan de straat en ze wachtten op een Pavelow.
Like, wtf?

Haha, en het leuke is: in de droom is dat helemaal niet raar. Pas als je wakker bent denk je van wtf.