Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Gefeliciteerd Nando!
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 16 hours ago
Daveytl wrote:Gefeliciteerd Nando!
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 17 days ago
View on YouTube

Anders spot ik mezelf best wel veel op deze aftermovie! (Met dat I (L) Shirt aan) En let maar niet op dat nummer wat er gebruikt wordt haha :lol:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Whaha, die bewegingen van jou blijven baas :worship:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Mensen goed in statistiek hier?

45% van de nederlanders is voorstander van de doodstraf. Politiek reageert geschrokken. Men houdt een propagandacampagne tegen de doodstraf. Na afloop van de campagne worden 200 Nederlanders ondervraagd, waarvan er 62 van de 200 voor de doodstraf blijken

a) Toets eenzijdig met sigma = 0,05 of de hypothese dat het aantal voorstanders nog steeds 45% is, kan worden verworpen.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
South Park :lol: Geniale aflevering weer dit
J
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Daveytl wrote:Whaha, die bewegingen van jou blijven baas :worship:
:$
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 15 hours ago
Jurheinen wrote:View on YouTube

Anders spot ik mezelf best wel veel op deze aftermovie! (Met dat I (L) Shirt aan) En let maar niet op dat nummer wat er gebruikt wordt haha :lol:
Zie ook nog wel een aantal bekenden op dat filmpje :P Ga je toevallig ook naar de FOS tour in Zak?
J
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Wie dan? Toevallig Jordy dat kleine chineesje?:P Maar die kans is aanwezig dat ik er heen ga! Wanneer is het ook alweer precies?

EDIT: Zag hem net precies in het feesten topic staan :P
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 15 hours ago
Nee geen klein chineesje :P Ah oke! Jammer :)
S
Zondag is Guusje, een tienjarig meisje dat op internet als KanjerGuusje bekend staat, overleden. Guusje kreeg op 31 maart 2011 te horen dat ze aan een zeldzame vorm van kanker leed. Medicijnen en chemotherapie hebben haar niet kunnen genezen.
ik vind het pas zielig als feyenoord verliest wat boeit het nou dat er 1 prsoon dood gaat.
Haaaaifs
A
Olijfboompje wrote:
Almighty wrote:
Olijfboompje wrote:Blaming @EvilActivities for giving @djheadhunterz hc songs. It's like giving a gun to a three year old ;)

Epic tweet haha
Van wie?
Promo, haha xd
Arrogante zak, niet anders verwacht
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
PierrePruuk wrote:Mensen goed in statistiek hier?

45% van de nederlanders is voorstander van de doodstraf. Politiek reageert geschrokken. Men houdt een propagandacampagne tegen de doodstraf. Na afloop van de campagne worden 200 Nederlanders ondervraagd, waarvan er 62 van de 200 voor de doodstraf blijken

a) Toets eenzijdig met sigma = 0,05 of de hypothese dat het aantal voorstanders nog steeds 45% is, kan worden verworpen.
Pff veelste lang geleden dit ik kan je echt niet meer helpen hiermee :P
C
Zo...thuis van toetsen..
Slapen en morgen weer zo'n dag...

Toetsen gingen wel aardig vandaag
A
Jeetje Festuca, al klaar met Battlefield? :P
Bierkoning
last seen Aug 2026
Morgen voor de 2e keer m'n verstandskiezen laten trekken :cry: Het ergste is nog dat ik er nog voor moet betalen ook een paar honderd euri's
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Blij dat ik het in ieder geval wel heb getroffen met mijn gebit. Nooit een beugel gehad (granted...het zou misschien niet misstaan), en in mijn hele leven nog maar 1 gaatje gehad
Bierkoning
last seen Aug 2026
Steffnov wrote:Blij dat ik het in ieder geval wel heb getroffen met mijn gebit. Nooit een beugel gehad (granted...het zou misschien niet misstaan), en in mijn hele leven nog maar 1 gaatje gehad
Haha, ik gelukkig ook nooit een beugel, maar voor de rest wel veel gezeik. Heb echt hele gevoelige tanden, als ik in het weekend een x in een dronken bui mn tanden niet poets kan ik vaak op de zondag amper nog eten door de kiespijn. En van die verstandskiezen heb ik eigenlijk geen last maar ze moeten er toch uit van de tandarts.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Poets wel vaker mijn tanden na het uitgaan niet (slecht idee eigenlijk), nooit last van. Wel vaak last van gevoelig tandvlees, maar dat is weer wat anders :p
G
doordat ik een plaatjesbeugel heb gehad is mn tandvlees juist erg omhoog getrokken en soms heb ik wel es het idee dat ik dan na een feestje ofzo [veel bier en cola e.d.] dat ik dan mn zenuwen bijna raak fzo... kut beugels...

maar voor nu: truste!
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
dag 1 van de opbouw van rowwen heze slotconcert zit er op zo op na de 2e
C
En weer een toets verder...
Blugh, was te moeilijk
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
lekker dagje thuis dan maar weer voor de grap :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Almighty wrote: Arrogante zak, niet anders verwacht
Hij heeft wel van die trekjes ja maar ik vind het wel een geniale tweet en ik denk eerder dat het als grap bedoelt word.
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Pff verveling heerst, college boekhouden.. Hierna nog college ondernemingsrecht, dat mens heeft zo'n irritante piepstem, pure horror!

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 11 hours ago