Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 942, 943, 944, 945, 946, 947, 948 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Nando!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Gefeliciteerd Nando!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 18:40 
 
Hardtraxx Veteran



Anders spot ik mezelf best wel veel op deze aftermovie! (Met dat I (L) Shirt aan) En let maar niet op dat nummer wat er gebruikt wordt haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whaha, die bewegingen van jou blijven baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen goed in statistiek hier?

45% van de nederlanders is voorstander van de doodstraf. Politiek reageert geschrokken. Men houdt een propagandacampagne tegen de doodstraf. Na afloop van de campagne worden 200 Nederlanders ondervraagd, waarvan er 62 van de 200 voor de doodstraf blijken

a) Toets eenzijdig met sigma = 0,05 of de hypothese dat het aantal voorstanders nog steeds 45% is, kan worden verworpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 19:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

South Park :lol: Geniale aflevering weer dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Whaha, die bewegingen van jou blijven baas :worship:


:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:


Anders spot ik mezelf best wel veel op deze aftermovie! (Met dat I (L) Shirt aan) En let maar niet op dat nummer wat er gebruikt wordt haha :lol:

Zie ook nog wel een aantal bekenden op dat filmpje :P Ga je toevallig ook naar de FOS tour in Zak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Wie dan? Toevallig Jordy dat kleine chineesje?:P Maar die kans is aanwezig dat ik er heen ga! Wanneer is het ook alweer precies?

EDIT: Zag hem net precies in het feesten topic staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee geen klein chineesje :P Ah oke! Jammer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 21:11 
 

Citaat:
Zondag is Guusje, een tienjarig meisje dat op internet als KanjerGuusje bekend staat, overleden. Guusje kreeg op 31 maart 2011 te horen dat ze aan een zeldzame vorm van kanker leed. Medicijnen en chemotherapie hebben haar niet kunnen genezen.


Citaat:
ik vind het pas zielig als feyenoord verliest wat boeit het nou dat er 1 prsoon dood gaat.


Haaaaifs
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 21:11 
 

Olijfboompje schreef:
Almighty schreef:
Olijfboompje schreef:
Blaming @EvilActivities for giving @djheadhunterz hc songs. It's like giving a gun to a three year old ;)

Epic tweet haha

Van wie?

Promo, haha xd

Arrogante zak, niet anders verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Mensen goed in statistiek hier?

45% van de nederlanders is voorstander van de doodstraf. Politiek reageert geschrokken. Men houdt een propagandacampagne tegen de doodstraf. Na afloop van de campagne worden 200 Nederlanders ondervraagd, waarvan er 62 van de 200 voor de doodstraf blijken

a) Toets eenzijdig met sigma = 0,05 of de hypothese dat het aantal voorstanders nog steeds 45% is, kan worden verworpen.


Pff veelste lang geleden dit ik kan je echt niet meer helpen hiermee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 23:24 
 

Zo...thuis van toetsen..
Slapen en morgen weer zo'n dag...

Toetsen gingen wel aardig vandaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 23:57 
 

Jeetje Festuca, al klaar met Battlefield? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 01:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Morgen voor de 2e keer m'n verstandskiezen laten trekken :cry: Het ergste is nog dat ik er nog voor moet betalen ook een paar honderd euri's
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 01:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij dat ik het in ieder geval wel heb getroffen met mijn gebit. Nooit een beugel gehad (granted...het zou misschien niet misstaan), en in mijn hele leven nog maar 1 gaatje gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 02:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Blij dat ik het in ieder geval wel heb getroffen met mijn gebit. Nooit een beugel gehad (granted...het zou misschien niet misstaan), en in mijn hele leven nog maar 1 gaatje gehad


Haha, ik gelukkig ook nooit een beugel, maar voor de rest wel veel gezeik. Heb echt hele gevoelige tanden, als ik in het weekend een x in een dronken bui mn tanden niet poets kan ik vaak op de zondag amper nog eten door de kiespijn. En van die verstandskiezen heb ik eigenlijk geen last maar ze moeten er toch uit van de tandarts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 02:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poets wel vaker mijn tanden na het uitgaan niet (slecht idee eigenlijk), nooit last van. Wel vaak last van gevoelig tandvlees, maar dat is weer wat anders :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 03:06 
 

doordat ik een plaatjesbeugel heb gehad is mn tandvlees juist erg omhoog getrokken en soms heb ik wel es het idee dat ik dan na een feestje ofzo [veel bier en cola e.d.] dat ik dan mn zenuwen bijna raak fzo... kut beugels...

maar voor nu: truste!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 09:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dag 1 van de opbouw van rowwen heze slotconcert zit er op zo op na de 2e
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 10:35 
 

En weer een toets verder...
Blugh, was te moeilijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekker dagje thuis dan maar weer voor de grap :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 11:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Arrogante zak, niet anders verwacht


Hij heeft wel van die trekjes ja maar ik vind het wel een geniale tweet en ik denk eerder dat het als grap bedoelt word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 12:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff verveling heerst, college boekhouden.. Hierna nog college ondernemingsrecht, dat mens heeft zo'n irritante piepstem, pure horror!
Vorige  1 ... 942, 943, 944, 945, 946, 947, 948 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic