Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 941, 942, 943, 944, 945, 946, 947 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:29 
 

Naam? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zeg allemaal daar aanmelden en de boel op stelten zetten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:48 
 

stefaneke schreef:
Op zo'n ander forum heb ik echt te maken met een autistische moderator. Gaat me allemaal pm'en dat ik de Quote knop moet gebruiken als ik wil reageren. Laat ik zo'n gast weten dat hij een topic opent over een onderwerp wat al bestaat, pm'd hij me dat ik de report knop moet gebruiken. Ik mag ook geen foto's van mensen posten die zich belachelijk maken.

God wat is hardtraxx toch prachtig in vergelijking met een heleboel andere fora. Minimaal gezeik hier.

En je kent elkaar ook wel redelijk en het is ook nog eens gezellig!
Genieten!

Dat is ook wel de reden dat ik nu al zo lang actief ben op HT, normaal hou ik et nooit zo lang vol op een forum :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 01:03 
 

Ik heb geantwoord op zijn berichtje:

Citaat:
Beste stefaneke,

Ik heb je post uit het topic van -censored-, over zijn mash-up, verwijderd. Je loopt inmiddels al zo lang rond, je zou toch op de hoogte moeten zijn van de Report-knop. Die is er onder meer om te voorkomen dat iedereen Moderator gaat spelen in de topics zelf, door met één druk op de knop een Moderator in te schakelen. Dus, in het vervolg die graag gebruiken.

Daarnaast: als je de moeite neemt om er te posten, waarom laat je -censored- dan niet gelijk weten wat je van z'n mash-up vindt?

Tot slot: dat mash-up topic waar je op doelt is nooit echt van de grond gekomen. Blijkbaar zijn er niet zoveel leden die mash-ups maken en die willen delen. Dus, dat topic laten we mooi rusten.

Groet,

Moderator


Citaat:
Gast, alles goed met je? Ik denk namelijk dat je autistisch bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Nando met het krijgen van een gezond nieuw zusje! Teach her the way of hardstyle asap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 01:32 
 

Nou jongens... Willen jullie flink duimen voor me? Ik ga weer de tentamens in met belachelijke tijden
Ma en di van 9 tot 22, wo van 9 tot 12 en do van 20 tot 22...

Hopelijk klappertje maken voor mijn P dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 01:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Good luck
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ojo.


Peter R de Vries... schokkend


Ik heb ook gekeken ja, wat een malloot. Gelukkig ging hij niet alles glashard ontkennen op tv wat je wel vaker ziet. Maar waar die gast allemaal wel aan niet kan komen, is zeer schokkend dit.
En dat bullshit verhaal wat die advocaat ophangt, met z'n grootspraak enzo.
Laat me niet lachen, en dat hij geen verkeerde bedoelingen heeft met het verkoop van de wapens :x .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Nou jongens... Willen jullie flink duimen voor me? Ik ga weer de tentamens in met belachelijke tijden
Ma en di van 9 tot 22, wo van 9 tot 12 en do van 20 tot 22...

Hopelijk klappertje maken voor mijn P dus


Minimaal voor 80 punten bij elk vak he! :D Zet hem op rob gaat je vast wel lukken. Van wat ik uit de informatie wat je hier op hardtraxx gepost heb iedergeval op kan maken is dat je vast beraden genoeg bent!

Citaat:
Ik heb je post uit het topic van -censored-, over zijn mash-up, verwijderd. Je loopt inmiddels al zo lang rond, je zou toch op de hoogte moeten zijn van de Report-knop. Die is er onder meer om te voorkomen dat iedereen Moderator gaat spelen in de topics zelf, door met één druk op de knop een Moderator in te schakelen. Dus, in het vervolg die graag gebruiken.


Hij spreekt zichzelf hier wel een beetje tegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 01:54 
 

Vastberaden wel... Motivatie ontbreekt her en der nog..
Heb voor nu ook alles op mijn P gegooid... En dus weinig tot niks van de nieuwe vakken geleerd...
Als ik mijn P heb ga ik verder kijken, mss toch ff een opleidingsswitch tot online designmanagement
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 10:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 11:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Blaaaaaargh
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 12:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Goeiemorgen!

Ik had vannacht zo'n fucking vage droom, of eigenlijk vanochtend. Ik droomde dat ik een soort wereldreis maakte, alleen gingen we zwemmend de wereld rond, maar ik deed het niet alleen, namelijk samen met Al Pacino, die kerel die Jigsaw speelt, Lex Immers, en een chick die ik verder niet herkende. We werden achtervolgd door het leger en er kwam uiteindelijk een veldslag ergens op een verlaten eiland. Maar dat was na dat ik bijna werd opgeslurpt door een of ander zeemonster. Helaas overleefde Lex Immers en Al Pacino het niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 12:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Goeiemorgen!

Ik had vannacht zo'n fucking vage droom, of eigenlijk vanochtend. Ik droomde dat ik een soort wereldreis maakte, alleen gingen we zwemmend de wereld rond, maar ik deed het niet alleen, namelijk samen met Al Pacino, die kerel die Jigsaw speelt, Lex Immers, en een chick die ik verder niet herkende. We werden achtervolgd door het leger en er kwam uiteindelijk een veldslag ergens op een verlaten eiland. Maar dat was na dat ik bijna werd opgeslurpt door een of ander zeemonster. Helaas overleefde Lex Immers en Al Pacino het niet...


Haha master.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blaming @EvilActivities for giving @djheadhunterz hc songs. It's like giving a gun to a three year old ;)

Epic tweet haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 13:44 
 

Olijfboompje schreef:
Blaming @EvilActivities for giving @djheadhunterz hc songs. It's like giving a gun to a three year old ;)

Epic tweet haha

Van wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Olijfboompje schreef:
Blaming @EvilActivities for giving @djheadhunterz hc songs. It's like giving a gun to a three year old ;)

Epic tweet haha

Van wie?

Promo, haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zoo vaak dat ik tijd check dat het dan 1337 is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ik heb zoo vaak dat ik tijd check dat het dan 1337 is :P


haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 14:54 
 

zo, eerste tentamen gehad, marketing, half uurtje klaar..

veel gokwerk, maar had er ook niet voor geleerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Gefeliciteerd Nando met het krijgen van een gezond nieuw zusje! Teach her the way of hardstyle asap!

Thanks man! En ik ga het proberen. :D Ik zie er vanavond voor het eerst. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand hier connecties met Eventorganizers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Chukkels schreef:
Gefeliciteerd Nando met het krijgen van een gezond nieuw zusje! Teach her the way of hardstyle asap!

Thanks man! En ik ga het proberen. :D Ik zie er vanavond voor het eerst. :)

Gefeliciteerd joh! Super :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Nando schreef:
Chukkels schreef:
Gefeliciteerd Nando met het krijgen van een gezond nieuw zusje! Teach her the way of hardstyle asap!

Thanks man! En ik ga het proberen. :D Ik zie er vanavond voor het eerst. :)

Gefeliciteerd joh! Super :)

Gefeliciteerd man! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 16:40 
 

Wat doe je als een afbeelding op deviantart vaak gedownload wordt [omdat ie gehotlinked is], en je wilt em eigenlijk veranderen?
Juist. Dan ga je trollen:

mijn HHZ logo: xd
Afbeelding

die was eerst dus:
http://www.google.com/search?hl=nl&sour ... w&tbm=isch
Vorige  1 ... 941, 942, 943, 944, 945, 946, 947 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic