robkuh1990 schreef:
Nou jongens... Willen jullie flink duimen voor me? Ik ga weer de tentamens in met belachelijke tijden
Ma en di van 9 tot 22, wo van 9 tot 12 en do van 20 tot 22...
Hopelijk klappertje maken voor mijn P dus
Minimaal voor 80 punten bij elk vak he!

Zet hem op rob gaat je vast wel lukken. Van wat ik uit de informatie wat je hier op hardtraxx gepost heb iedergeval op kan maken is dat je vast beraden genoeg bent!
Citaat:
Ik heb je post uit het topic van -censored-, over zijn mash-up, verwijderd. Je loopt inmiddels al zo lang rond, je zou toch op de hoogte moeten zijn van de Report-knop. Die is er onder meer om te voorkomen dat iedereen Moderator gaat spelen in de topics zelf, door met één druk op de knop een Moderator in te schakelen. Dus, in het vervolg die graag gebruiken.
Hij spreekt zichzelf hier wel een beetje tegen?