In het echt kunnen ze best normaal zijn, door de tv worden ze gewoon als snolletjes neergezet, anders krijg je ook geen kijkcijfers natuurlijk.
ps. KATER!
ps. KATER!
Vakantie?wrote:Laatste dag vakantie
Jongeeeee, zeur niet, ik had alleen maar donderdag en vrijdag vrijwrote:Laatste dag vakantie
Ja maar middelbare school :') had ook alleen maar achten daar zonder een reet te doenwrote:Had tentamens voor vakantie, stuk beterEn feesten tijdens tentamenperiode kan sws, heb ook vorig jaar in het weekend van mijn proefwerkweek 6 vwo naar Masters of Hardcore in Hasselt geweest, nachtje doorgassen en dan maandag 3 toetsen
Ja maar middelbare school is ook meer een speeltuin dan lerenwrote:Had tentamens voor vakantie, stuk beterEn feesten tijdens tentamenperiode kan sws, heb ook vorig jaar in het weekend van mijn proefwerkweek 6 vwo naar Masters of Hardcore in Hasselt geweest, nachtje doorgassen en dan maandag 3 toetsen
Hehe dat ging bij mij altijd ook zo:wrote:Ik heb vanaf woensdag anderhalve week "vakantie" (lees: geen ingeroosterde tentamens, alleen een project om te maken)

Ziet er wel verneukt uitwrote:Gister een super vette Loudness poster gejat
wrote:Ik heb eigenlijk al 2 weken vrij en er komt er nu nog 2![]()
1e week: herfstvakantie
2e week: gewone schoolweek maar had maar 3 uurtjes les totaal.
3e week: leerweek
4e week: tamenweek
schijte aftrekke douche slapenwrote:wat ga k vanaaf is doen
Hoezo ken je mijn standaard dag indeling?wrote:schijte aftrekke douche slapenwrote:wat ga k vanaaf is doen
te makkelijkwrote:Nando krijgt een zusje erbij over een aantal uur!
Veeeel te makkelijkwrote:te makkelijkwrote:Nando krijgt een zusje erbij over een aantal uur!