Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 940, 941, 942, 943, 944, 945, 946 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 15:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

In het echt kunnen ze best normaal zijn, door de tv worden ze gewoon als snolletjes neergezet, anders krijg je ook geen kijkcijfers natuurlijk.

ps. KATER!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Laatste dag vakantie :cry:


Vakantie? xd Ik heb al dik 2 weken toetsen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Laatste dag vakantie :cry:


Jongeeeee, zeur niet, ik had alleen maar donderdag en vrijdag vrij >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wou ik zeggen, die smilie leek me wel op z'n plaats xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Had tentamens voor vakantie, stuk beter :cool: En feesten tijdens tentamenperiode kan sws, heb ook vorig jaar in het weekend van mijn proefwerkweek 6 vwo naar Masters of Hardcore in Hasselt geweest, nachtje doorgassen en dan maandag 3 toetsen :P

Ja maar middelbare school :') had ook alleen maar achten daar zonder een reet te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb vanaf woensdag anderhalve week "vakantie" (lees: geen ingeroosterde tentamens, alleen een project om te maken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb eigenlijk al 2 weken vrij en er komt er nu nog 1 xd

1e week: herfstvakantie (of leerweek, hoe je het wil noemen)
2e week: tentamenweek
3e week: hertentamenweek

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Had tentamens voor vakantie, stuk beter :cool: En feesten tijdens tentamenperiode kan sws, heb ook vorig jaar in het weekend van mijn proefwerkweek 6 vwo naar Masters of Hardcore in Hasselt geweest, nachtje doorgassen en dan maandag 3 toetsen :P


Ja maar middelbare school is ook meer een speeltuin dan leren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ik heb vanaf woensdag anderhalve week "vakantie" (lees: geen ingeroosterde tentamens, alleen een project om te maken)

Hehe dat ging bij mij altijd ook zo:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 18:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Erg herkenbaar :P

Ik ga vanavond of morgen eens een super cheesy setje opnemen, heb ik wel eens zin in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat ga k vanaaf is doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister een super vette Loudness poster gejat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Gister een super vette Loudness poster gejat :)

Ziet er wel verneukt uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja kut, ik moest hem de hele avond in me broekzak houden omdat je niet terug mocht naar je kluisjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik heb eigenlijk al 2 weken vrij en er komt er nu nog 2 xd

1e week: herfstvakantie
2e week: gewone schoolweek maar had maar 3 uurtjes les totaal.
3e week: leerweek
4e week: tamenweek

:thumbsup:

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
wat ga k vanaaf is doen

schijte aftrekke douche slapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
The Anim0l schreef:
wat ga k vanaaf is doen

schijte aftrekke douche slapen

Hoezo ken je mijn standaard dag indeling?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ach gebruik die ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Samsung Galaxy s2 gekocht. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:09 
 

Nando krijgt een zusje erbij over een aantal uur!

Bron: http://www.facebook.com/nandovos/posts/ ... ment_reply
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Nando krijgt een zusje erbij over een aantal uur!

te makkelijk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:16 
 
Artiest

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
biscuit schreef:
Nando krijgt een zusje erbij over een aantal uur!

te makkelijk :x


Veeeel te makkelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:02 
 

Ojo.


Peter R de Vries... schokkend
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:24 
 

Op zo'n ander forum heb ik echt te maken met een autistische moderator. Gaat me allemaal pm'en dat ik de Quote knop moet gebruiken als ik wil reageren. Laat ik zo'n gast weten dat hij een topic opent over een onderwerp wat al bestaat, pm'd hij me dat ik de report knop moet gebruiken. Ik mag ook geen foto's van mensen posten die zich belachelijk maken.

God wat is hardtraxx toch prachtig in vergelijking met een heleboel andere fora. Minimaal gezeik hier.
Vorige  1 ... 940, 941, 942, 943, 944, 945, 946 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic