Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 939, 940, 941, 942, 943, 944, 945 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Begonnen aan een Meccano Twins tribute mix, kijken of deze wel wat wordt.

Rond deze tijd nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Steffnov schreef:
Begonnen aan een Meccano Twins tribute mix, kijken of deze wel wat wordt.

Rond deze tijd nog?

Ik ben nog wel ff op :P Maar goed, vandaag krijg ik hem toch niet af, dus eerst ff kijken hoe ik het het beste kan doen met zowel de volgorde (zijn toch 35 tracks die ik ga gebruiken, alleen beide versies van Shitting Steel niet) en het inmixen.

Maar goed, ik ben tot half 3/ 3 uur nog wel op hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ok, voor jezelf zou het wel kunnen maar je ouders of broers zussenof buren (weet niet wat je woonsituatie is) maar bij mij slapen die allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Ja ok, voor jezelf zou het wel kunnen maar je ouders of broers zussenof buren (weet niet wat je woonsituatie is) maar bij mij slapen die allemaal.

Heb het volume van nu nog op een redelijk niveau staan. Niets om over te klagen, hou nog wel een beetje rekening ;) Is toch testmixen nu nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Suc6
Dan maar, ben benieuwd :)

Zo stom he, net voor de vakantie mijn nieuwe dj gear binnen, is er iets kapot mag het terug, krijg ik het weer binnen na de vakantie waar ik nog wel proefwerkweek heb, eerst week voirbereiden en dan een week pwen:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 00:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Draidy schreef:

Zo stom he, net voor de vakantie mijn nieuwe dj gear binnen, is er iets kapot mag het terug, krijg ik het weer binnen na de vakantie waar ik nog wel proefwerkweek heb, eerst week voirbereiden en dan een week pwen:(

Dat is flink balen dan! Wat voor gear heb je gekocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Japadaloeloe, ik ben droeloe! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 00:33 
 

Grozny schreef:
Die op 2:59 is echt een vies varken :sick:

Oh, das britt...

Ze is er wel normaal onder gebleven... lekker nuchter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Draidy schreef:

Zo stom he, net voor de vakantie mijn nieuwe dj gear binnen, is er iets kapot mag het terug, krijg ik het weer binnen na de vakantie waar ik nog wel proefwerkweek heb, eerst week voirbereiden en dan een week pwen:(

Dat is flink balen dan! Wat voor gear heb je gekocht?


Setje numark cd spelers en een gemini mixer
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Grozny schreef:
Die op 2:59 is echt een vies varken :sick:

Oh, das britt...

Ze is er wel normaal onder gebleven... lekker nuchter..


Ik vond het een beetje walgelijk om te zien eerlijk gezegd rob. Ik weet niet of je goed bevriend met ze bent en wat ik nu ga zeggen moet je echt niet verkeerd opvatten maar ik vind ze een beetje ordinair eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 04:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oktoberfesst :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 04:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Oktoberfesst :worship:

kom is op msn jij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 04:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
Pommer schreef:
Oktoberfesst :worship:

kom is op msn jij!

ik kan enie meer in de chatbox, hweb een andrtere msn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 04:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dj Skitzo schreef:
Pommer schreef:
Oktoberfesst :worship:

kom is op msn jij!

ik kan enie meer in de chatbox, hweb een andrtere msn :P

whut!? en dat zeg je niet even! moet je die effe doen, zorg ik ervoor dat je er weer in komt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jezus man :P , fucking vroeg voor op een zondag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 12:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanmiddag de oktoberfest bij mijn voetbalclub. We hebben gister al wat lederhosen gehuurd. De pullen staan al klaar. Dat wordt weer een ongelofelijke middag/avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bierscheetjengs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste graads brandwonden op mijn voorhoofd/.neus opgelopen door een bakje koffie. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Eerste graads brandwonden op mijn voorhoofd/.neus opgelopen door een bakje koffie. :cry:


Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Kepro schreef:
Eerste graads brandwonden op mijn voorhoofd/.neus opgelopen door een bakje koffie. :cry:


Hoe krijg je dat dan voor elkaar?

Koffie atten :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Kepro schreef:
Eerste graads brandwonden op mijn voorhoofd/.neus opgelopen door een bakje koffie. :cry:


Hoe krijg je dat dan voor elkaar?


Ruzie met mn broertje en die gooide mijn net gezette koffie zo over mijn gezicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmorge gewoon vergeten te ontbijten,
Nouja dan maar 4 worstenbroodjes naar binnen laaien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Jurheinen schreef:
Kepro schreef:
Eerste graads brandwonden op mijn voorhoofd/.neus opgelopen door een bakje koffie. :cry:


Hoe krijg je dat dan voor elkaar?


Ruzie met mn broertje en die gooide mijn net gezette koffie zo over mijn gezicht.


Van je familie moet je het hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Jurheinen schreef:
Kepro schreef:
Eerste graads brandwonden op mijn voorhoofd/.neus opgelopen door een bakje koffie. :cry:


Hoe krijg je dat dan voor elkaar?


Ruzie met mn broertje en die gooide mijn net gezette koffie zo over mijn gezicht.


In dat geval zou ik zn benen breken.

Pommer schreef:
Oktoberfesst :worship:



Ik ga in Duitsland :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 15:00 
 

mrazura schreef:
robkuh1990 schreef:
Grozny schreef:
Die op 2:59 is echt een vies varken :sick:

Oh, das britt...

Ze is er wel normaal onder gebleven... lekker nuchter..


Ik vond het een beetje walgelijk om te zien eerlijk gezegd rob. Ik weet niet of je goed bevriend met ze bent en wat ik nu ga zeggen moet je echt niet verkeerd opvatten maar ik vind ze een beetje ordinair eerlijk gezegd.


Is ze ook een beetje... Als ze er wat drank in heeft gegoten is het beest wel los in der...
Vorige  1 ... 939, 940, 941, 942, 943, 944, 945 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic