Rond deze tijd nog?Steffnov wrote:Begonnen aan een Meccano Twins tribute mix, kijken of deze wel wat wordt.
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
Ik ben nog wel ff opDraidy wrote:Rond deze tijd nog?Steffnov wrote:Begonnen aan een Meccano Twins tribute mix, kijken of deze wel wat wordt.
Maar goed, ik ben tot half 3/ 3 uur nog wel op hoor
Ja ok, voor jezelf zou het wel kunnen maar je ouders of broers zussenof buren (weet niet wat je woonsituatie is) maar bij mij slapen die allemaal.
Heb het volume van nu nog op een redelijk niveau staan. Niets om over te klagen, hou nog wel een beetje rekeningDraidy wrote:Ja ok, voor jezelf zou het wel kunnen maar je ouders of broers zussenof buren (weet niet wat je woonsituatie is) maar bij mij slapen die allemaal.
Suc6
Dan maar, ben benieuwd
Zo stom he, net voor de vakantie mijn nieuwe dj gear binnen, is er iets kapot mag het terug, krijg ik het weer binnen na de vakantie waar ik nog wel proefwerkweek heb, eerst week voirbereiden en dan een week pwen:(
Dan maar, ben benieuwd
Zo stom he, net voor de vakantie mijn nieuwe dj gear binnen, is er iets kapot mag het terug, krijg ik het weer binnen na de vakantie waar ik nog wel proefwerkweek heb, eerst week voirbereiden en dan een week pwen:(
Dat is flink balen dan! Wat voor gear heb je gekocht?Draidy wrote:
-
C
Oh, das britt...Grozny wrote:Die op 2:59 is echt een vies varken
Ze is er wel normaal onder gebleven... lekker nuchter..
Setje numark cd spelers en een gemini mixerdennis wrote:Dat is flink balen dan! Wat voor gear heb je gekocht?Draidy wrote:
Ik vond het een beetje walgelijk om te zien eerlijk gezegd rob. Ik weet niet of je goed bevriend met ze bent en wat ik nu ga zeggen moet je echt niet verkeerd opvatten maar ik vind ze een beetje ordinair eerlijk gezegd.robkuh1990 wrote:Oh, das britt...Grozny wrote:Die op 2:59 is echt een vies varken
kom is op msn jij!Pommer wrote:Oktoberfesst
ik kan enie meer in de chatbox, hweb een andrtere msnDj Skitzo wrote:kom is op msn jij!Pommer wrote:Oktoberfesst
whut!? en dat zeg je niet even! moet je die effe doen, zorg ik ervoor dat je er weer in komtPommer wrote:ik kan enie meer in de chatbox, hweb een andrtere msnDj Skitzo wrote:kom is op msn jij!Pommer wrote:Oktoberfesst
jezus man
, fucking vroeg voor op een zondag 
Vanmiddag de oktoberfest bij mijn voetbalclub. We hebben gister al wat lederhosen gehuurd. De pullen staan al klaar. Dat wordt weer een ongelofelijke middag/avond.
Eerste graads brandwonden op mijn voorhoofd/.neus opgelopen door een bakje koffie. 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?Kepro wrote:Eerste graads brandwonden op mijn voorhoofd/.neus opgelopen door een bakje koffie.
Koffie attenJurheinen wrote:Hoe krijg je dat dan voor elkaar?Kepro wrote:Eerste graads brandwonden op mijn voorhoofd/.neus opgelopen door een bakje koffie.
Ruzie met mn broertje en die gooide mijn net gezette koffie zo over mijn gezicht.Jurheinen wrote:Hoe krijg je dat dan voor elkaar?Kepro wrote:Eerste graads brandwonden op mijn voorhoofd/.neus opgelopen door een bakje koffie.
Vanmorge gewoon vergeten te ontbijten,
Nouja dan maar 4 worstenbroodjes naar binnen laaien
Nouja dan maar 4 worstenbroodjes naar binnen laaien
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Van je familie moet je het hebbenKepro wrote:Ruzie met mn broertje en die gooide mijn net gezette koffie zo over mijn gezicht.Jurheinen wrote:Hoe krijg je dat dan voor elkaar?Kepro wrote:Eerste graads brandwonden op mijn voorhoofd/.neus opgelopen door een bakje koffie.
In dat geval zou ik zn benen breken.Kepro wrote:Ruzie met mn broertje en die gooide mijn net gezette koffie zo over mijn gezicht.Jurheinen wrote:Hoe krijg je dat dan voor elkaar?Kepro wrote:Eerste graads brandwonden op mijn voorhoofd/.neus opgelopen door een bakje koffie.
Pommer wrote:Oktoberfesst
Ik ga in Duitsland
-
C
Is ze ook een beetje... Als ze er wat drank in heeft gegoten is het beest wel los in der...mrazura wrote:Ik vond het een beetje walgelijk om te zien eerlijk gezegd rob. Ik weet niet of je goed bevriend met ze bent en wat ik nu ga zeggen moet je echt niet verkeerd opvatten maar ik vind ze een beetje ordinair eerlijk gezegd.robkuh1990 wrote:Oh, das britt...Grozny wrote:Die op 2:59 is echt een vies varken