Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 938, 939, 940, 941, 942, 943, 944 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, lekker heel je mix opnieuw maken >.< Wen d'r maar aan, zal wel vaker gebeuren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Haha, lekker heel je mix opnieuw maken >.< Wen d'r maar aan, zal wel vaker gebeuren :P


die ene van 1.18 kan ik wel helemaal uploaden, zitten ook een paar foutjes in, maar ik ga hem toch maar uploaden, komt zometeen bij livesets en ik wil graag commentaar haha :P
hij is niet net zo goed als diegene die ik net heb verpest maar volgens mij gaan sommige overgangen er wel mee door! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 20:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ok de eerste van twee oktoberfesten gaat beginnen

Één fijne avond ieder :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Rik schreef:
4000 Posts :bomb: :woot: :bomb: :woot:

Afbeelding

btw, mss eens je sig updaten?

Ja al een paar keer aan gedacht, maar te lui voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
Kwijl kwijl aan het lijstje hierboven :drool:

Ruubiie schreef:
oeioei, dit word wat om naar uit te kijken :love: dikke TL


hij staat online hoor :-)

hardstyle/p-stylez-are-you-ready-for-thrillogy-hard-edition-t20364.html#p716496
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Dat programma dat volgende week bij RTL 5 on air gaat is best lachen..

Nieuwe chicks... Zitten er 2 bij die ik nogal goed ken, heerlijk die verhalen

Zat vandaag iemand bij me in de bus die zei ook dat hij in dat programma zat.. Heb z'n gezicht onthouden dus ben benieuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 21:58 
 

Over kou gesproken: in Rusland daar is het zo koud daar naaien de kleermakers zelfs onder de dekens
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 22:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
KSwoosh schreef:
Rik schreef:
4000 Posts :bomb: :woot: :bomb: :woot:

Afbeelding

btw, mss eens je sig updaten?

Ja al een paar keer aan gedacht, maar te lui voor :P

heb ik ook xd al sinds 1 jan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Dat programma dat volgende week bij RTL 5 on air gaat is best lachen..

Nieuwe chicks... Zitten er 2 bij die ik nogal goed ken, heerlijk die verhalen


omg :x , zag de reclame net, ken ze van gezicht/naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 03:26 
 

Josh-T schreef:
robkuh1990 schreef:
Dat programma dat volgende week bij RTL 5 on air gaat is best lachen..

Nieuwe chicks... Zitten er 2 bij die ik nogal goed ken, heerlijk die verhalen


omg :x , zag de reclame net, ken ze van gezicht/naam.


Britt en ....
Britt heeft zich wel gedragen... Móet zondag naar carlo en irene en daarna door naar nieuwe show ...

Opzich mooi om zo de tv wereld in te rollen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tamara toch?

Ik weet niet of het zo'n mooie manier is om de TV wereld in te rollen, volgens mij word je zo nooit serieus genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 16:05 
 

camiloPW schreef:

Oh Oh Cherso met graflelijke wijven yay -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een walgelijk concept je zal dr maar familie van zijn ik zou meteen me naam verandere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die op 2:59 is echt een vies varken :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

volgens mij zijn het allemaal kampers ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eindelijk verhuist :yay: internet en alles ook aangesloten etc.. maar we wonen in t nieuwe huis..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoeheddegedagezeitgedaanjaminderdanwerklekwoarhoedoedegedathoedoedegedathoeheddegedatgedaan.

xD

draadstaal hahah :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brabant :thumbsup: Misschien dat ik het wel ga kijken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Asyrian schreef:
hoeheddegedagezeitgedaanjaminderdanwerklekwoarhoedoedegedathoedoedegedathoeheddegedatgedaan.

xD

draadstaal hahah :worship:


Niet leesbaar voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 19:25 
 

Asyrian schreef:
hoeheddegedagezeitgedaanjaminderdanwerklekwoarhoedoedegedathoedoedegedathoeheddegedatgedaan.

xD

draadstaal hahah :worship:

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 20:16 
 

KSwoosh schreef:
camiloPW schreef:

Oh Oh Cherso met graflelijke wijven yay -.-

New Chicks. OR-GI-NEEL zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 20:18 
 

rtl wordt de nieuwe mooiboy zender voor zwijnen ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poe hee, ik luister op dit moment even wat B-front platen, en nu begint het eigenlijk wel te kriebelen zo :P , maar helaas geen thrillogy voor mij, morgen eindelijk weer mn meissie zien :thumbsup: dus dat geniet ff de voorkeur!
mensen die wel gaan! have fun! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Asyrian schreef:
hoeheddegedagezeitgedaanjaminderdanwerklekwoarhoedoedegedathoedoedegedathoeheddegedatgedaan.

xD

draadstaal hahah :worship:


Niet leesbaar voor mij :)




die tekst er ook onder op het laatst >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begonnen aan een Meccano Twins tribute mix, kijken of deze wel wat wordt.
Vorige  1 ... 938, 939, 940, 941, 942, 943, 944 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic