Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 937, 938, 939, 940, 941, 942, 943 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
The Anim0l schreef:
Rik schreef:
Klopt, ik ondervind beide regelmatig...

Duitsers die nagenoeg vloeiend engels spreken en Fransen die het gewoon vertikken (want dat is het wel, ze krijgen het wel op school, alleen willen het niet leren of spreken).



Grieken zijn by far de meest luie europeanen van europa



The Anim0l schreef:
europeanen van europa

:huh:


niks mee toch? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 12:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
fransen zijn by far de meest luie europeanen van europa

Oh dacht van Amerika. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Rik schreef:
Klopt, ik ondervind beide regelmatig...

Duitsers die nagenoeg vloeiend engels spreken en Fransen die het gewoon vertikken (want dat is het wel, ze krijgen het wel op school, alleen willen het niet leren of spreken).



fransen zijn by far de meest luie europeanen van europa

Ik ken anders ook wel wat luie nederlanders hoor :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 12:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ook een keer een rondleiding gehad door een grot in frankrijk, het tourmeisje moest gewoon een van de touristen vragen om engels te spreken voor de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 13:04 
 

p-stylez schreef:
The Anim0l schreef:
Rik schreef:
Klopt, ik ondervind beide regelmatig...

Duitsers die nagenoeg vloeiend engels spreken en Fransen die het gewoon vertikken (want dat is het wel, ze krijgen het wel op school, alleen willen het niet leren of spreken).



fransen zijn by far de meest luie europeanen van europa

Ik ken anders ook wel wat luie nederlanders hoor :whistle:

Nederlanders pikte je er zo tussenuit in Disney (Asociaal), evenals Engelse (Rood, sproeten, wit) en Duitsers. :P
Fransen waren vaak arrogant..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 13:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Ik ken anders ook wel wat luie nederlanders hoor :whistle:

Sterker nog, ik ken meer luie nederlanders dan fransen. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 14:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb net een zwaar irritante mug met een deobus en een aansteker gecremeerd, kwam m'n vader kijken om te kijken wat ik aan het doen was ging die mij ook nog meehelpen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Heb net een zwaar irritante mug met een deobus en een aansteker gecremeerd, kwam m'n vader kijken om te kijken wat ik aan het doen was ging die mij ook nog meehelpen :P

I'm Loosing terrain, need reinforcements! Shouting dad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


En dit gebeurde er nadat hij dood was.... vanaf 0.07
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

whaha wat zijn jullie voor idioten... als mijn vader zo zou gaan staan springen en doen zou ik hem voor gek verklaren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

verveling....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
whaha wat zijn jullie voor idioten... als mijn vader zo zou gaan staan springen en doen zou ik hem voor gek verklaren...


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bezig met een nieuw mixje :) Zal zsm online gegooid worden. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:02 
 

Dj Skitzo schreef:
whaha wat zijn jullie voor idioten... als mijn vader zo zou gaan staan springen en doen zou ik hem voor gek verklaren...

ik zou dat juist echt geniaal gaan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Dj Skitzo schreef:
whaha wat zijn jullie voor idioten... als mijn vader zo zou gaan staan springen en doen zou ik hem voor gek verklaren...

ik zou dat juist echt geniaal gaan vinden.

mijn vader mag dat alleen doen als die een miljoen gewonnen heeft met de staatsloterij, dan weet ik iig dat ik ook mag juichen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wat als hij 900.000 wint dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
En wat als hij 900.000 wint dan?

nouja dan moet ie eerst komen vragen of die een dansje mag doen, dan moet ik een afweging maken van de voor en nadelen, en veraderen met m'n broertje en zusje, en dan mag hij, misschien wel, misschien niet een vreugde dansje doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck yeah, mix 2 online :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-M-M-Mixing time!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4000 Posts :bomb: :woot: :bomb: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 18:50 
 

Dat programma dat volgende week bij RTL 5 on air gaat is best lachen..

Nieuwe chicks... Zitten er 2 bij die ik nogal goed ken, heerlijk die verhalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 19:10 
 

Rik schreef:
4000 Posts :bomb: :woot: :bomb: :woot:

Afbeelding

btw, mss eens je sig updaten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een serieus probleem met het uitmixen van live and loud haha, heb em even stil laten vallen toen ging hij goed, maar valt wel op tijdens het luisteren! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 19:19 
 

hardcoresjors schreef:
Ik heb een serieus probleem met het uitmixen van live and loud haha, heb em even stil laten vallen toen ging hij goed, maar valt wel op tijdens het luisteren! :(

tja, das kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecies met de laatste verneukt...
druk ik prongeluk op stop bij destination heaven in de overgang :thumbdown:
Vorige  1 ... 937, 938, 939, 940, 941, 942, 943 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic