Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 936, 937, 938, 939, 940, 941, 942 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap geen reet van Ableton. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk 2Dangerous luisteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Daveytl schreef:
Ik was altijd zo jaloers op de mensen die dat dealtje hadden :mad:
Heb echt een schijthekel aan sigaretten roken.

Ik had dat dealtje :P.

Ik niet, kreeg alsnog mijn rijbewijs :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nieuwe onderschrift :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vet!
wel een grote
thats what she said :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu lekker slapen en me opmaken voor een mooi dagje mixcursus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 00:18 
 

Terug van Disney & Parijs :D Vette stad, alleen die kutfransen die geen woord Engels spreken, zelfs Politie niet als je ze de weg vraagt. Schandalig
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 00:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Terug van Disney & Parijs :D Vette stad, alleen die kutfransen die geen woord Engels spreken, zelfs Politie niet als je ze de weg vraagt. Schandalig

Eigenwijs klote volk is het, snap ook niet waarom wij nog de moeite doen ze tegemoet te komen door Frans te geven op de middelbare.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 00:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Almighty schreef:
Terug van Disney & Parijs :D Vette stad, alleen die kutfransen die geen woord Engels spreken, zelfs Politie niet als je ze de weg vraagt. Schandalig

Eigenwijs klote volk is het, snap ook niet waarom wij nog de moeite doen ze tegemoet te komen door Frans te geven op de middelbare.

Die Fransen kunnen pas Engels spreken als het om hun duiten gaat. Achterlijk gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 00:50 
 

"Pardon misieur, what is the fastest way to the Arc d' Triomph?"
En dan keihard iets Frans terugkrijgen :') Gelukkig kan mijn vriendin aardig frans, al verstond ze alleen het 1e of het laatste woord van de zin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Franse jongeren kunnen aardig Engels hoor. Het is in ieder geval niet zo erg als die laffe Duitsers. Daar kunnen de ouderen én jongeren geen woord Engels. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 01:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Franse jongeren kunnen aardig Engels hoor. Het is in ieder geval niet zo erg als die laffe Duitsers. Daar kunnen de ouderen én jongeren geen woord Engels. >.<


Absoluut niet... De franse jeugd zuigt nog steeds vet in Engels!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 01:17 
 

Duits is de taal van de liefde! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 06:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morguh! Over een half uur alweer richting trein voor m'n laatste 2 tentamens. Veeeeeeeeel te vroeg! :yawn:

Ach, ik heb er vertrouwen in en hoe sneller de toetsen voorbij zijn, hoe meer ik aan morgen kan en mag denken :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blegh veelste moe nog :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 10:15 
 
Hardtraxxer

Nog maar 1 dag stage pff
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 10:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Duits is de taal van de liefde! :love:


Nehm ihm in die mund
NEIN DAS STINKT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Franse jongeren kunnen aardig Engels hoor. Het is in ieder geval niet zo erg als die laffe Duitsers. Daar kunnen de ouderen én jongeren geen woord Engels. >.<

Echt compleet omgekeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 10:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Chukkels schreef:
Franse jongeren kunnen aardig Engels hoor. Het is in ieder geval niet zo erg als die laffe Duitsers. Daar kunnen de ouderen én jongeren geen woord Engels. >.<

Echt compleet omgekeerd

Inderdaad :p fransen kennen echt geen engels.. check Sarkozy maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ze willen het volgens mij ook gewoon niet spreken, daar lijkt het tenminste wel op als je op vakantie naar Frankrijk gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 11:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Chukkels schreef:
Franse jongeren kunnen aardig Engels hoor. Het is in ieder geval niet zo erg als die laffe Duitsers. Daar kunnen de ouderen én jongeren geen woord Engels. >.<

Echt compleet omgekeerd


x2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 11:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Chukkels schreef:
Franse jongeren kunnen aardig Engels hoor. Het is in ieder geval niet zo erg als die laffe Duitsers. Daar kunnen de ouderen én jongeren geen woord Engels. >.<

Echt compleet omgekeerd


Idd
Ik was een paar jaar geleden naar Spanje op vakantie en khad daar een Franse chick, alleen ik kon amper Frans en zij amper Engels, dus een maat van mij die wel goed Frans kon moest alles een beetje vertalen xd Het enige wat ik kon zeggen was: Je ne comprend pas & Putain de medre
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, ik ondervind beide regelmatig...

Duitsers die nagenoeg vloeiend engels spreken en Fransen die het gewoon vertikken (want dat is het wel, ze krijgen het wel op school, alleen willen het niet leren of spreken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Klopt, ik ondervind beide regelmatig...

Duitsers die nagenoeg vloeiend engels spreken en Fransen die het gewoon vertikken (want dat is het wel, ze krijgen het wel op school, alleen willen het niet leren of spreken).



fransen zijn by far de meest luie europeanen van europa
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Rik schreef:
Klopt, ik ondervind beide regelmatig...

Duitsers die nagenoeg vloeiend engels spreken en Fransen die het gewoon vertikken (want dat is het wel, ze krijgen het wel op school, alleen willen het niet leren of spreken).



Grieken zijn by far de meest luie europeanen van europa



The Anim0l schreef:
europeanen van europa

:huh:
Vorige  1 ... 936, 937, 938, 939, 940, 941, 942 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic