Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ik snap geen reet van Ableton. :P
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Heerlijk 2Dangerous luisteren :D
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Henk-Jan wrote:
Daveytl wrote:Ik was altijd zo jaloers op de mensen die dat dealtje hadden :mad:
Heb echt een schijthekel aan sigaretten roken.
Ik had dat dealtje :P.
Ik niet, kreeg alsnog mijn rijbewijs :whistle:
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
nieuwe onderschrift :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
vet!
wel een grote
thats what she said :P
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Nu lekker slapen en me opmaken voor een mooi dagje mixcursus :D
A
Terug van Disney & Parijs :D Vette stad, alleen die kutfransen die geen woord Engels spreken, zelfs Politie niet als je ze de weg vraagt. Schandalig
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Almighty wrote:Terug van Disney & Parijs :D Vette stad, alleen die kutfransen die geen woord Engels spreken, zelfs Politie niet als je ze de weg vraagt. Schandalig
Eigenwijs klote volk is het, snap ook niet waarom wij nog de moeite doen ze tegemoet te komen door Frans te geven op de middelbare.
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
TiMOTHYb wrote:
Almighty wrote:Terug van Disney & Parijs :D Vette stad, alleen die kutfransen die geen woord Engels spreken, zelfs Politie niet als je ze de weg vraagt. Schandalig
Eigenwijs klote volk is het, snap ook niet waarom wij nog de moeite doen ze tegemoet te komen door Frans te geven op de middelbare.
Die Fransen kunnen pas Engels spreken als het om hun duiten gaat. Achterlijk gedoe.
A
"Pardon misieur, what is the fastest way to the Arc d' Triomph?"
En dan keihard iets Frans terugkrijgen :') Gelukkig kan mijn vriendin aardig frans, al verstond ze alleen het 1e of het laatste woord van de zin :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Franse jongeren kunnen aardig Engels hoor. Het is in ieder geval niet zo erg als die laffe Duitsers. Daar kunnen de ouderen én jongeren geen woord Engels. >.<
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Chukkels wrote:Franse jongeren kunnen aardig Engels hoor. Het is in ieder geval niet zo erg als die laffe Duitsers. Daar kunnen de ouderen én jongeren geen woord Engels. >.<
Absoluut niet... De franse jeugd zuigt nog steeds vet in Engels!
B
Duits is de taal van de liefde! :love:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Morguh! Over een half uur alweer richting trein voor m'n laatste 2 tentamens. Veeeeeeeeel te vroeg! :yawn:

Ach, ik heb er vertrouwen in en hoe sneller de toetsen voorbij zijn, hoe meer ik aan morgen kan en mag denken :loving:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Blegh veelste moe nog :yawn:
M
Hardtraxxer
304 posts member since 2011
last seen Nov 2013
Nog maar 1 dag stage pff
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Banaanslak wrote:Duits is de taal van de liefde! :love:
Nehm ihm in die mund
NEIN DAS STINKT!
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Chukkels wrote:Franse jongeren kunnen aardig Engels hoor. Het is in ieder geval niet zo erg als die laffe Duitsers. Daar kunnen de ouderen én jongeren geen woord Engels. >.<
Echt compleet omgekeerd
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Rik wrote:
Echt compleet omgekeerd
Inderdaad :p fransen kennen echt geen engels.. check Sarkozy maar
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
ze willen het volgens mij ook gewoon niet spreken, daar lijkt het tenminste wel op als je op vakantie naar Frankrijk gaat.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Rik wrote:
Echt compleet omgekeerd
x2
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Rik wrote:
Echt compleet omgekeerd
Idd
Ik was een paar jaar geleden naar Spanje op vakantie en khad daar een Franse chick, alleen ik kon amper Frans en zij amper Engels, dus een maat van mij die wel goed Frans kon moest alles een beetje vertalen xd Het enige wat ik kon zeggen was: Je ne comprend pas & Putain de medre
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Klopt, ik ondervind beide regelmatig...

Duitsers die nagenoeg vloeiend engels spreken en Fransen die het gewoon vertikken (want dat is het wel, ze krijgen het wel op school, alleen willen het niet leren of spreken).
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 10 hours ago
Rik wrote:Klopt, ik ondervind beide regelmatig...

Duitsers die nagenoeg vloeiend engels spreken en Fransen die het gewoon vertikken (want dat is het wel, ze krijgen het wel op school, alleen willen het niet leren of spreken).

fransen zijn by far de meest luie europeanen van europa
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
The Anim0l wrote:
Rik wrote:Klopt, ik ondervind beide regelmatig...

Grieken zijn by far de meest luie europeanen van europa
The Anim0l wrote:europeanen van europa
:huh:

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 hours ago