Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 935, 936, 937, 938, 939, 940, 941 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stond ook versteld van mezelf >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Iemand die weet of B-Front op Facebook op berichten reageert?

mail sturen naar zijn [email protected] reageerd hij binnen 5 minuten ofzo. En anders gewoon op msn toevoegen. Wel eerst via die mail zijn msn vragen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 14:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Henk-Jan schreef:
Na 3x zakken EINDELIJK geslaagd voor me rijbewijs! Dag kan niet meer stuk :yay: :yay:

Gefeliciteerd man! Ik heb hem vandaag ook gehaald, ik was 1x gezakt. :thumbsup:

Beide gefeliciteerd!!

Nu snel naar de kroeg rijden om het te vieren en jezelf te bezatten, om daarna weer veilig terug te rijden :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
PierrePruuk schreef:
Iemand die weet of B-Front op Facebook op berichten reageert?

mail sturen naar zijn [email protected] reageerd hij binnen 5 minuten ofzo. En anders gewoon op msn toevoegen. Wel eerst via die mail zijn msn vragen :P

[email protected]
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 14:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zaterdag gewoon een autootje voor de deur staan. Heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd allemaal! Hmm, ik wil ook zo graag een keer beginnen (ben al 22 :P)... Maar het is zo godsgruwelijk duur! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Henk-Jan!!

Pff Jurriën, laat je ouders gewoon betalen man :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Gefeliciteerd Henk-Jan!!

Pff Jurriën, laat je ouders gewoon betalen man :/


Makkelijker gezegd dan gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 17:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Had je vroeger maar een deal moeten sluiten :cool: Niet roken = rijbewijs krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ah, lekker HJ :) Gefeliciteerd man, nu heb jij een plekje over in de auto naar Loudness? :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Gefeliciteerd Henk-Jan!!

Pff Jurriën, laat je ouders gewoon betalen man :/


Makkelijker gezegd dan gedaan :P

Haha geintje man :P

wootum schreef:
Had je vroeger maar een deal moeten sluiten :cool: Niet roken = rijbewijs krijgen.

Ik was altijd zo jaloers op de mensen die dat dealtje hadden :mad:
Heb echt een schijthekel aan sigaretten roken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thx Davey!
Klos schreef:
Ah, lekker HJ :) Gefeliciteerd man, nu heb jij een plekje over in de auto naar Loudness? :D :D

Weenie, zien we dan wel :P Denk dat ik geen grote auto kan regelen voor Loudness. FOS Tour bob ik sowieso :D!
Moet ik wel ff kijken of er genoeg plek is in onze suzuki alto >.<
Daveytl schreef:
Ik was altijd zo jaloers op de mensen die dat dealtje hadden :mad:
Heb echt een schijthekel aan sigaretten roken.

Ik had dat dealtje :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Had je vroeger maar een deal moeten sluiten :cool: Niet roken = rijbewijs krijgen.


Die had ik ook >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat ik een deal heb: half jaar geen auto rijden en geen commentaar = Autootje uitzoeken.
Weet nog steeds niet of ik een deal heb of niet, want m'n ouders ontkennen het niet, maar bevestigen het ook niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Had je vroeger maar een deal moeten sluiten :cool: Niet roken = rijbewijs krijgen.


Die had ik ook >.<


Haha, niet weten te halen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik hoop dat ik een deal heb: half jaar geen auto rijden en geen commentaar = Autootje uitzoeken.
Weet nog steeds niet of ik een deal heb of niet, want m'n ouders ontkennen het niet, maar bevestigen het ook niet xd

Waarom mocht jij ook weer niet rijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Chukkels schreef:
Ik hoop dat ik een deal heb: half jaar geen auto rijden en geen commentaar = Autootje uitzoeken.
Weet nog steeds niet of ik een deal heb of niet, want m'n ouders ontkennen het niet, maar bevestigen het ook niet xd

Waarom mocht jij ook weer niet rijden?

epilepsie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:16 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Had je vroeger maar een deal moeten sluiten :cool: Niet roken = rijbewijs krijgen.


Die had ik ook >.<


Haha, niet weten te halen dus.


Helaas niet :P
ff iets anders: THIS IS FUCKING EPIC!

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben dus nu een setje aan het mixen klinkt echt fucking lekker, ga deze ook opnemen maar ben nu vergeten op te nemen :P

Tracklist:

01. DJ D & Rayden - Sacrifice
02. Kasparov - Pitch Black
03. Dyprax - Depths of Sin
04. AniMe - Detonate
05. Inyoung & Dazzler - Blast Mission
06. Neophyte - Live and Loud (Neophyte & Tha Playah's Loud Mix)
07. State of Emergency - Addiction
08. Amnesys - Ctrl D Future
09. Prankster & Synthrax - A New Future
10. DJ D - Cold As Ice (Tha Playah Remix)
11. Angerfist - Incoming
12. Miosa - Destination Heaven
13. Art of Fighters & Endymion - Plastic Surgery

Er kan nog wat bijkomen of ik ga wat husselen maar dit is hem tot nu toe, bij de mix die ik net aan het draaien was begon ik met Ctrl D Future, maar van plastic surgery naar sacrifice lukte me echt niet, veel te gaar met virtual DJ, ik ga hem binnenkort denk ik opnemen als hij weer zo goed lukt post ik hem bij livesets!
Mijn DJ naam word D-Structive, ik moet nog wel een naam voor mn mix bedenken, misschien volgen er wel meer! :D

Edit: addiction gaat er zoiezo al uit, of komt ergens anders, want die lukt totaal niet met virtual DJ :P

Het word

06. Live and loud
07. Ignite
08. IFTK
09. Abduction
10. Ctrl D Future enz.

heel misg addiction nog ergens tussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Ben dus nu een setje aan het mixen klinkt echt fucking lekker, ga deze ook opnemen maar ben nu vergeten op te nemen :P

Tracklist:

01. DJ D & Rayden - Sacrifice
02. Kasparov - Pitch Black
03. Dyprax - Depths of Sin
04. AniMe - Detonate
05. Inyoung & Dazzler - Blast Mission
06. Neophyte - Live and Loud (Neophyte & Tha Playah's Loud Mix)
07. State of Emergency - Addiction
08. Amnesys - Ctrl D Future
09. Prankster & Synthrax - A New Future
10. DJ D - Cold As Ice (Tha Playah Remix)
11. Angerfist - Incoming
12. Miosa - Destination Heaven
13. Art of Fighters & Endymion - Plastic Surgery

Er kan nog wat bijkomen of ik ga wat husselen maar dit is hem tot nu toe, bij de mix die ik net aan het draaien was begon ik met Ctrl D Future, maar van plastic surgery naar sacrifice lukte me echt niet, veel te gaar met virtual DJ, ik ga hem binnenkort denk ik opnemen als hij weer zo goed lukt post ik hem bij livesets!
Mijn DJ naam word D-Structive, ik moet nog wel een naam voor mn mix bedenken, misschien volgen er wel meer! :D

Edit: addiction gaat er zoiezo al uit, of komt ergens anders, want die lukt totaal niet met virtual DJ :P


sorry maar ik kan snap niet helemaal hoe het komt dat het inmixen van een nummer neit zou lukken met VDJ?
btw, als je het mixen leuk vind kan ik een midi-controller aanbevelen. het is veel fijner om met je handen te kunnen werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
het is veel fijner om met je handen te kunnen werken

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Draidy schreef:
het is veel fijner om met je handen te kunnen werken

:$


xd flauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sorry maar ik kan snap niet helemaal hoe het komt dat het inmixen van een nummer neit zou lukken met VDJ?
btw, als je het mixen leuk vind kan ik een midi-controller aanbevelen. het is veel fijner om met je handen te kunnen werken[/quote]

Mijn virtual DJ kloot nog wel eens, dat hij een stukje terug schiet zeg maar en dat het niet gelijk is, en dat gebeurt bij addiction :P
En ik ben ook van plan om zo'n ding te kopen maar ik vind deze set ook lekker klinken en wil het eigenlijk wel delen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:

Helaas niet :P
ff iets anders: THIS IS FUCKING EPIC!




ik wil nog steeds weten hoe die edit op XQ heet.

Francesco Zeta draaide echt een knoepers harde edit/remix van Levels. had een beetje weg van AVIO stijltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Ben dus nu een setje aan het mixen klinkt echt fucking lekker, ga deze ook opnemen maar ben nu vergeten op te nemen :P

Tracklist:

01. DJ D & Rayden - Sacrifice
02. Kasparov - Pitch Black
03. Dyprax - Depths of Sin
04. AniMe - Detonate
05. Inyoung & Dazzler - Blast Mission
06. Neophyte - Live and Loud (Neophyte & Tha Playah's Loud Mix)
07. Meccano Twins - Ignite
08. Art of Fighters - In For The Kill
09. Endymion - Abduction
10. Amnesys - Ctrl D Future
11. Prankster & Synthrax - A New Future
12. DJ D - Cold As Ice (Tha Playah Remix)
13. Angerfist - Incoming
14. Miosa - Destination Heaven
15. Art of Fighters & Endymion - Plastic Surgery
Vorige  1 ... 935, 936, 937, 938, 939, 940, 941 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic