Omroep MAX is vanavond zeer open minded.
Operatie Live. Zieke televisie haha.
Gewoon live een hersenoperatie uitzenden. 
Operatie Live. Zieke televisie haha.
Assendelft, Zaanstreek.wrote:Waar woon je ?wrote:2 and a half Kings.
Vanavond allemaal ambulances, brandweer en 2 traumaheli's hier in t dorp. Vraag me echt af wat je daar voor moet doen om zo'n inzet uit te lokken.
wrote:Kwijl kwijl aan het lijstje hierboven
Setje was eerst heel anders, maar vond deze tracklist leuker hehe.wrote:oeioei, dit word wat om naar uit te kijkendikke TL
het laatste lijkt me het pijnlijkst, cactussenwrote:Die travis pastrana is toch ook hartstikke gek, maakt die een 720 van een afgrond af. En uiteindelijk opent hij zijn parachute te laat waardoor hij vol door de cactussen word gesleept
Clasie en van Haaren staan onderste rij.wrote:Herken de profs! Dit was een oefenwedstrijd Oranje onder de 18 tegen Turkije (2009) @Flevo Boys http://t.co/R5LbI3co
Klopt iddwrote:Clasie en van Haaren staan onderste rij.wrote:Herken de profs! Dit was een oefenwedstrijd Oranje onder de 18 tegen Turkije (2009) @Flevo Boys http://t.co/R5LbI3coDe rest weet ik zo niet.
Ik zie wel vaak twitterberichten op facebook verschijnen van hem, verder reageert hij volgens mij bijna nooit :pwrote:Iemand die weet of B-Front op Facebook op berichten reageert?
Zou gewoon twitteren, dat ziet hij 99%wrote:Op prive berichten bedoel ik, moet ff wat vragen.
Kan toch ook gewoon mailen naar Fusion?wrote:Op prive berichten bedoel ik, moet ff wat vragen.
Cheers kerel!wrote:Na 3x zakken EINDELIJK geslaagd voor me rijbewijs! Dag kan niet meer stuk![]()
Gefeliciteerd man! Ik heb hem vandaag ook gehaald, ik was 1x gezakt.wrote:Na 3x zakken EINDELIJK geslaagd voor me rijbewijs! Dag kan niet meer stuk![]()
Gefeliciteerd! Heb gewoon foutloos geredenwrote:Gefeliciteerd man! Ik heb hem vandaag ook gehaald, ik was 1x gezakt.wrote:Na 3x zakken EINDELIJK geslaagd voor me rijbewijs! Dag kan niet meer stuk![]()
van zakken naar foutloos rijden, doe je toch netjeswrote:Gefeliciteerd! Heb gewoon foutloos geredenwrote:Gefeliciteerd man! Ik heb hem vandaag ook gehaald, ik was 1x gezakt.wrote:Na 3x zakken EINDELIJK geslaagd voor me rijbewijs! Dag kan niet meer stuk![]()