Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 933, 934, 935, 936, 937, 938, 939 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuw tracklistje gemaakt, morgen even mixen en online gooien :)
Nu leren, en dat ik m'n fucking vakantie.. FML
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 15:16 
 

The Anim0l schreef:
kga je pa laten boycotten

beter regel jij een macbook voor mij!
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 15:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

i fucking hate schoolwerk
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
i fucking hate schoolwerk

Ow ja! Moet ik ook nog maar eens doen :P
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
The Anim0l schreef:
kga je pa laten boycotten

beter regel jij een macbook voor mij!


geef me 1500 euro en k haal er 1 :D
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

setskieee af :woot:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo kut he, heb ik vakantie. is mijn dj gear de deur uit.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuk voor boerrigter dat ie in de voorselectie zit van NL-elftal :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
leuk voor boerrigter dat ie in de voorselectie zit van NL-elftal :thumbsup:

:worship:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
leuk voor boerrigter dat ie in de voorselectie zit van NL-elftal :thumbsup:

Ik ben een groot fan van Kuyt, maar ik zie liever hem daar spelen dan Kuyt.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
The Anim0l schreef:
leuk voor boerrigter dat ie in de voorselectie zit van NL-elftal :thumbsup:

Ik ben een groot fan van Kuyt, maar ik zie liever hem daar spelen dan Kuyt.



kuyt kan niks
geen acties kunnen maken en geen snelheid
hijs alleen goed binne de 16 als ie aangespeelt word en gelijk schiet
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Parvuz schreef:
The Anim0l schreef:
leuk voor boerrigter dat ie in de voorselectie zit van NL-elftal :thumbsup:

Ik ben een groot fan van Kuyt, maar ik zie liever hem daar spelen dan Kuyt.



kuyt kan niks
geen acties kunnen maken en geen snelheid
hijs alleen goed binne de 16 als ie aangespeelt word en gelijk schiet


Haha dat is wel wat overdreven :P Kuyt heeft iets waardoor hij altijd precies weet wanneer hij een versnelling in moet zetten. Ik denk dat dit ervaring is maar dit heeft je mattie boerrigter helemaal niet. Kuyt trekt ook een stuk minder naar binnen vergeleken met Van der Vaart, Robben e.d. Ik ben het wel met je eens dat hij nutteloos is voor Nederland. Kuyt kan wel diepgaan maar er is niemand die ze daar neer kan leggen haha.

Wat dat betreft komt die walgelijke speelstijl van Bertje niemand ten goede omdat ze geen aansluiting krijgen van het middenveld.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Parvuz schreef:
The Anim0l schreef:
leuk voor boerrigter dat ie in de voorselectie zit van NL-elftal :thumbsup:

Ik ben een groot fan van Kuyt, maar ik zie liever hem daar spelen dan Kuyt.



kuyt kan niks
geen acties kunnen maken en geen snelheid
hijs alleen goed binne de 16 als ie aangespeelt word en gelijk schiet

Kuyt moet het ook niet hebben van sprints en solo's langs de zijlijn. Hij bikkelt gewoon zo hard dat hij altijd een voldoende krijgt. :P Daar heb ik zwaar veel respect voor. Gewoon op wilskracht de Europese top halen. Afgezien dat Liverpool dit jaar niet Europees speelt. :P
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 17:48 
 
Artiest

Omg, Star Wars gister gezien, deel 2 dacht ik van "nah... die ga ik niet kijken." toch in bed gewoon verder gekeken, vandaag deel 3 erin geduwd, blijven toch echt briljante films hoor, ziek gewoon!

overigens, ik voelde me oud toen ik deel 1 zat te kijken... ben pas 19, slecht teken? :lol:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Omg, Star Wars gister gezien, deel 2 dacht ik van "nah... die ga ik niet kijken." toch in bed gewoon verder gekeken, vandaag deel 3 erin geduwd, blijven toch echt briljante films hoor, ziek gewoon!

overigens, ik voelde me oud toen ik deel 1 zat te kijken... ben pas 19, slecht teken? :lol:


phantom menace? of new hope?
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Omg, Star Wars gister gezien, deel 2 dacht ik van "nah... die ga ik niet kijken." toch in bed gewoon verder gekeken, vandaag deel 3 erin geduwd, blijven toch echt briljante films hoor, ziek gewoon!

overigens, ik voelde me oud toen ik deel 1 zat te kijken... ben pas 19, slecht teken? :lol:


phantom menace? of new hope?


wss bedoeld hij Phantom Menace, aangezien de film uitkwam in 1999... En hij zich nu oud voelt terwijl hij 19 is -.-
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 18:08 
 
Artiest

Voor de duidelijkheid, we tellen zoals altijd, van 1 naar 6, dus niet de eerste Star Wars (deel 4) maar deel 1 van Star Wars :thumbup:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iemand enig idee waar je de foto's van Bass Academy terug kunt vinden :P ?
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 19:11 
 

Terug van een dagje bij mijn vrienden vertoeven op vakantie...
was lachen, gepokert en wat gepommert
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
iemand enig idee waar je de foto's van Bass Academy terug kunt vinden :P ?

Komen vandaag waarschijnlijk online, zo niet snel. :)
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ruubiie schreef:
iemand enig idee waar je de foto's van Bass Academy terug kunt vinden :P ?

Komen vandaag waarschijnlijk online, zo niet snel. :)


waar kan ik die dan vinden :P ?
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Omg, Star Wars gister gezien, deel 2 dacht ik van "nah... die ga ik niet kijken." toch in bed gewoon verder gekeken, vandaag deel 3 erin geduwd, blijven toch echt briljante films hoor, ziek gewoon!

overigens, ik voelde me oud toen ik deel 1 zat te kijken... ben pas 19, slecht teken? :lol:


Ik heb gister ook gekeken man, geniale filmen!
Ik ga vanavond weer kijken! :D
Vind star wars eigenlijk echt bruut, maar soms duurt het saaie gepraat me wat te lang hahaha
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vrijdag dit setje online;

01. Zany & Dv8 - Wilde Gullie Bass (P-Stylez Edit)
02. Zatox - No Way Back (P-Stylez Anti Climax Edit)
03. D-Clear - Midnight Skies
04. Interactable One - Guerilla Radio (P-Stylez AM/FM Edit)
05. Kodex - Unnatural
06. Phrantic - Dark Skies
07. Instigator - I Will Strike You Down
08. The Vision - Pandorum 2011
09. Zany - Symphonic Sound (Titan Remix)
10. Frequencerz - Rich MF
11. Noisecontrollers - Samara
12. The Axe & P-Stylez - B-Front Mash
13. Crypsis - Jealousy (Zero Vision Remix)
14. D-Clear & Josh & Wesz - Mindgame (Original Mix)
16. B-Front & Frequencerz - Night Colours Black
16. Solutio & The I's - 2.17

:worship:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oeioei, dit word wat om naar uit te kijken :love: dikke TL
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 21:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kwijl kwijl aan het lijstje hierboven :drool:
Vorige  1 ... 933, 934, 935, 936, 937, 938, 939 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic