Nieuw tracklistje gemaakt, morgen even mixen en online gooien 
Nu leren, en dat ik m'n fucking vakantie.. FML
Nu leren, en dat ik m'n fucking vakantie.. FML
beter regel jij een macbook voor mij!wrote:kga je pa laten boycotten
Ow ja! Moet ik ook nog maar eens doenwrote:i fucking hate schoolwerk
geef me 1500 euro en k haal er 1wrote:beter regel jij een macbook voor mij!wrote:kga je pa laten boycotten
wrote:leuk voor boerrigter dat ie in de voorselectie zit van NL-elftal
Ik ben een groot fan van Kuyt, maar ik zie liever hem daar spelen dan Kuyt.wrote:leuk voor boerrigter dat ie in de voorselectie zit van NL-elftal
wrote:Ik ben een groot fan van Kuyt, maar ik zie liever hem daar spelen dan Kuyt.wrote:leuk voor boerrigter dat ie in de voorselectie zit van NL-elftal
Haha dat is wel wat overdrevenwrote:wrote:Ik ben een groot fan van Kuyt, maar ik zie liever hem daar spelen dan Kuyt.wrote:leuk voor boerrigter dat ie in de voorselectie zit van NL-elftal
kuyt kan niks
geen acties kunnen maken en geen snelheid
hijs alleen goed binne de 16 als ie aangespeelt word en gelijk schiet
Kuyt moet het ook niet hebben van sprints en solo's langs de zijlijn. Hij bikkelt gewoon zo hard dat hij altijd een voldoende krijgt.wrote:wrote:Ik ben een groot fan van Kuyt, maar ik zie liever hem daar spelen dan Kuyt.wrote:leuk voor boerrigter dat ie in de voorselectie zit van NL-elftal
kuyt kan niks
geen acties kunnen maken en geen snelheid
hijs alleen goed binne de 16 als ie aangespeelt word en gelijk schiet
phantom menace? of new hope?wrote:Omg, Star Wars gister gezien, deel 2 dacht ik van "nah... die ga ik niet kijken." toch in bed gewoon verder gekeken, vandaag deel 3 erin geduwd, blijven toch echt briljante films hoor, ziek gewoon!
overigens, ik voelde me oud toen ik deel 1 zat te kijken... ben pas 19, slecht teken?
wss bedoeld hij Phantom Menace, aangezien de film uitkwam in 1999... En hij zich nu oud voelt terwijl hij 19 iswrote:phantom menace? of new hope?wrote:Omg, Star Wars gister gezien, deel 2 dacht ik van "nah... die ga ik niet kijken." toch in bed gewoon verder gekeken, vandaag deel 3 erin geduwd, blijven toch echt briljante films hoor, ziek gewoon!
overigens, ik voelde me oud toen ik deel 1 zat te kijken... ben pas 19, slecht teken?
Komen vandaag waarschijnlijk online, zo niet snel.wrote:iemand enig idee waar je de foto's van Bass Academy terug kunt vinden?
waar kan ik die dan vindenwrote:Komen vandaag waarschijnlijk online, zo niet snel.wrote:iemand enig idee waar je de foto's van Bass Academy terug kunt vinden?
Ik heb gister ook gekeken man, geniale filmen!wrote:Omg, Star Wars gister gezien, deel 2 dacht ik van "nah... die ga ik niet kijken." toch in bed gewoon verder gekeken, vandaag deel 3 erin geduwd, blijven toch echt briljante films hoor, ziek gewoon!