Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 932, 933, 934, 935, 936, 937, 938 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:04 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk die B-Front mash :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha mooie mashup, zin in zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als t ff meezit
macbookje voor 150 euries :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
als t ff meezit
macbookje voor 150 euries :P

pff
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Moguh, heeeeeeeeeeele fucking dag aan school werken vandaag, als ik nou gister niet de hele dag gefifa'd had...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Moguh, heeeeeeeeeeele fucking dag aan school werken vandaag, als ik nou gister niet de hele dag gefifa'd had...


Altijd achteraf he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Moguh, heeeeeeeeeeele fucking dag aan school werken vandaag, als ik nou gister niet de hele dag gefapt had...


Haha :p


Net zoals:

07:00 : Wekker gaat, je doet hem uit! Je bent moe!!! Eerste wat je denkt, vanavond ga ik vroeg op bed!

Zelfde avond weer laat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
als t ff meezit
macbookje voor 150 euries :P

Hoe dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
The Anim0l schreef:
als t ff meezit
macbookje voor 150 euries :P

Hoe dat?


Via Marokkaanse handelaren uit Egypte, die verbonden zijn met Al Qaida en contact hebben met Obama!

In ruil voor een pijp beurt en €150,- .

So simpel is that!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
The Anim0l schreef:
als t ff meezit
macbookje voor 150 euries :P

Hoe dat?


me ma werkt bij verzekering bedrijf
en gestolen goederen die terecht komen bij de verzekering en nog in goede staat zijn worden als de betreffende zaak is afgerond altijd verloot onder de medewerkers van het bedrijf tegen een klein prijs
me ma kan ook inschrijven voor een fiets :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
TiMOTHYb schreef:
The Anim0l schreef:
als t ff meezit
macbookje voor 150 euries :P

Hoe dat?


Via Marokkaanse handelaren uit Egypte, die verbonden zijn met Al Qaida en contact hebben met Obama!

In ruil voor een pijp beurt en €150,- .

So simpel is that!



no problem dat jij je spulletjes zo fixed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jij toch?

Ik bestel via Bol.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Jij toch?

Ik bestel via Bol.com


ik ga naar de winkel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
TiMOTHYb schreef:
The Anim0l schreef:
als t ff meezit
macbookje voor 150 euries :P

Hoe dat?


me ma werkt bij verzekering bedrijf
en gestolen goederen die terecht komen bij de verzekering en nog in goede staat zijn worden als de betreffende zaak is afgerond altijd verloot onder de medewerkers van het bedrijf tegen een klein prijs
me ma kan ook inschrijven voor een fiets :D

*gaat me vader ook vragen om mee te doen in de loting*
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kga je pa laten boycotten
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 12:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Geweldig die reclames over hoe leuk het is om te werken bij de Mc Donalds :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
kga je pa laten boycotten

Dan hoef je allene ben als manager van hem aan te stellen, dan neemtie gelijk ontslag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
The Anim0l schreef:
kga je pa laten boycotten

Dan hoef je allene ben als manager van hem aan te stellen, dan neemtie gelijk ontslag :P


ben mag van mij best een hoge boom uitzoeken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Geweldig die reclames over hoe leuk het is om te werken bij de Mc Donalds :lol:

IK WERK BIJ MCDONALDS! Hahaha, geweldig!
Nee, ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
p-stylez schreef:
The Anim0l schreef:
kga je pa laten boycotten

Dan hoef je allene ben als manager van hem aan te stellen, dan neemtie gelijk ontslag :P


ben mag van mij best een hoge boom uitzoeken xd

ben mag van mij een trein koppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige week vakantie, deze week alleen maandag ff naar school en vandaag een uurtje, volgende week vrij, de week daarna 3 tentamens. Dus in totaal bijna 4 weken geen les. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 13:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Pommer schreef:
Geweldig die reclames over hoe leuk het is om te werken bij de Mc Donalds :lol:

IK WERK BIJ MCDONALDS! Hahaha, geweldig!
Nee, ik niet.


Op het laatst ook: Je mag er best trots op zijn hoor!!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo guestsetje bijna af :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die voor moh radio? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
die voor moh radio? :P



nee?
Vorige  1 ... 932, 933, 934, 935, 936, 937, 938 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic