Draidy schreef:
Steffnov schreef:
Nog 6 platen te gaan...kan wel zeggen dat het uiteindelijk een apart setje is geworden xD Paar dingen waar ik tevreden over ben (so far), paar dingen waar ik totaal niet tevreden over ben. En de koppigheid aan mijn eigen tracklist he...ach ja, je moet ergens beginnen.
Ben benieuwd! Want vind je platenkeuze beter dan die van mij!
Nog 1 te gaan, en ik verklaar mezelf voor gek. Normaal is Reborn al een afsluiter, ik gooi er nog 1 achteraan

Trouwens 1 plaat vervangen, die was gewoon niet goed in te mixen (All About Crime). Zo goed als klaar nu, ff naluisteren.