Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 931, 932, 933, 934, 935, 936, 937 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Eigenlijk is dat mixen best wel leuk xD Dat ik hier nooit eerder aan ben begonnen. Veel speciaals zal het nog niet worden, maar toch ^^

Haha leuk he:)
Ik heb nu een aantal dagen cd spelers en vind het daarmee zelfs nog leuker.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Steffnov schreef:
Eigenlijk is dat mixen best wel leuk xD Dat ik hier nooit eerder aan ben begonnen. Veel speciaals zal het nog niet worden, maar toch ^^

Kwestie van veel oefenen, dan leer je vanzelf leuke/speciale dingen om te doen in je mix.
Waar draai je mee?

Over wat voor leuke dingen heb je het dan?
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch naar Thrillogy xD
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Steffnov schreef:
Eigenlijk is dat mixen best wel leuk xD Dat ik hier nooit eerder aan ben begonnen. Veel speciaals zal het nog niet worden, maar toch ^^

Kwestie van veel oefenen, dan leer je vanzelf leuke/speciale dingen om te doen in je mix.
Waar draai je mee?


stefaneke schreef:
Steffnov schreef:
Hmm...ik wou leren mixen, maar dit ziet er toch wel weer erg verwarrend uit :huh:


Je kan beter met Mixmeister beginnen dan.


Heb deze hint opgevolgd xD Je moet ergens beginnen :p
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 23:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Toch naar Thrillogy xD

Laf
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 6 platen te gaan...kan wel zeggen dat het uiteindelijk een apart setje is geworden xD Paar dingen waar ik tevreden over ben (so far), paar dingen waar ik totaal niet tevreden over ben. En de koppigheid aan mijn eigen tracklist he...ach ja, je moet ergens beginnen.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Nog 6 platen te gaan...kan wel zeggen dat het uiteindelijk een apart setje is geworden xD Paar dingen waar ik tevreden over ben (so far), paar dingen waar ik totaal niet tevreden over ben. En de koppigheid aan mijn eigen tracklist he...ach ja, je moet ergens beginnen.

Ben benieuwd! Want vind je platenkeuze beter dan die van mij!
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol, excelsior verliest in eigen huis van gvvv met 0-3, schandalig :lol:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Steffnov schreef:
Nog 6 platen te gaan...kan wel zeggen dat het uiteindelijk een apart setje is geworden xD Paar dingen waar ik tevreden over ben (so far), paar dingen waar ik totaal niet tevreden over ben. En de koppigheid aan mijn eigen tracklist he...ach ja, je moet ergens beginnen.

Ben benieuwd! Want vind je platenkeuze beter dan die van mij!

Nog 1 te gaan, en ik verklaar mezelf voor gek. Normaal is Reborn al een afsluiter, ik gooi er nog 1 achteraan :lol: Trouwens 1 plaat vervangen, die was gewoon niet goed in te mixen (All About Crime). Zo goed als klaar nu, ff naluisteren.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 00:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Lol, excelsior verliest in eigen huis van gvvv met 0-3, schandalig :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 00:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Lol, excelsior verliest in eigen huis van gvvv met 0-3, schandalig :lol:

Wtf echt waar? :lol: :lol: :lol:

Al is GVVV wel 1 vd betere topklassers dit seizoen
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Nieuwe mashup van axe en mij ;)
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoor niks :s
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lolz... Zie je ineens dat je vrijdag 2 tentamens hebt, in plaats van morgen 2. Daar gaat mijn donderdagavondplanning :(
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Hoor niks :s

dan ben je toch echt zelf doof hoor.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
roberttt schreef:
Hoor niks :s

dan ben je toch echt zelf doof hoor.


Nee, ben echt niet doof. Heb alleen geen boxen :'(
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
p-stylez schreef:
roberttt schreef:
Hoor niks :s

dan ben je toch echt zelf doof hoor.


Nee, ben echt niet doof. Heb alleen geen boxen :'(

:lol:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Mijn eerste mix in elkaar aan het zetten...tenminste, een poging daartoe. Vind het niet eens zo gek gaan om eerlijk te zijn. Resultaat komt wel hier online te staan.

Voor Draidy, Anim0l en Stan, gaat om tracklist 1 xD

Nice, ben benieuwd! Zal binnenkort eens gaan werken een tracklist 3 denk ik :)
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
p-stylez schreef:
roberttt schreef:
Hoor niks :s

dan ben je toch echt zelf doof hoor.


Nee, ben echt niet doof. Heb alleen geen boxen :'(

Trollerttt
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lol :lol: die youtube naam ook :lol: iklustgeenuihoer :lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:


Nieuwe mashup van axe en mij ;)

Luistert lekker weg :thumbsup: en Scary Noises is sws +1
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Steffnov schreef:
Mijn eerste mix in elkaar aan het zetten...tenminste, een poging daartoe. Vind het niet eens zo gek gaan om eerlijk te zijn. Resultaat komt wel hier online te staan.

Voor Draidy, Anim0l en Stan, gaat om tracklist 1 xD

Nice, ben benieuwd! Zal binnenkort eens gaan werken een tracklist 3 denk ik :)

Staat online. Hoef dus niet meer aan 2 en 3 te werken xD Ben benieuwd wat je ervan maakt ;)
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
STAN- schreef:
Steffnov schreef:
Mijn eerste mix in elkaar aan het zetten...tenminste, een poging daartoe. Vind het niet eens zo gek gaan om eerlijk te zijn. Resultaat komt wel hier online te staan.

Voor Draidy, Anim0l en Stan, gaat om tracklist 1 xD

Nice, ben benieuwd! Zal binnenkort eens gaan werken een tracklist 3 denk ik :)

Staat online. Hoef dus niet meer aan 2 en 3 te werken xD Ben benieuwd wat je ervan maakt ;)

Hehe, had het liveset topic nog niet gecheckt. :whistle:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
p-stylez schreef:


Nieuwe mashup van axe en mij ;)

Luistert lekker weg :thumbsup: en Scary Noises is sws +1

Tnx man! Vonden wij ook :D
Bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goeiemorgen jongens, lekker vrij dagje. Zal zo die B-front mash eens aanslingeren.
Vorige  1 ... 931, 932, 933, 934, 935, 936, 937 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic