Haha leuk he:)wrote:Eigenlijk is dat mixen best wel leuk xD Dat ik hier nooit eerder aan ben begonnen. Veel speciaals zal het nog niet worden, maar toch
Ik heb nu een aantal dagen cd spelers en vind het daarmee zelfs nog leuker.
Haha leuk he:)wrote:Eigenlijk is dat mixen best wel leuk xD Dat ik hier nooit eerder aan ben begonnen. Veel speciaals zal het nog niet worden, maar toch
Over wat voor leuke dingen heb je het dan?wrote:Kwestie van veel oefenen, dan leer je vanzelf leuke/speciale dingen om te doen in je mix.wrote:Eigenlijk is dat mixen best wel leuk xD Dat ik hier nooit eerder aan ben begonnen. Veel speciaals zal het nog niet worden, maar toch
Waar draai je mee?
wrote:Kwestie van veel oefenen, dan leer je vanzelf leuke/speciale dingen om te doen in je mix.wrote:Eigenlijk is dat mixen best wel leuk xD Dat ik hier nooit eerder aan ben begonnen. Veel speciaals zal het nog niet worden, maar toch
Waar draai je mee?
Heb deze hint opgevolgd xD Je moet ergens beginnen :pwrote:Je kan beter met Mixmeister beginnen dan.wrote:Hmm...ik wou leren mixen, maar dit ziet er toch wel weer erg verwarrend uit
Ben benieuwd! Want vind je platenkeuze beter dan die van mij!wrote:Nog 6 platen te gaan...kan wel zeggen dat het uiteindelijk een apart setje is geworden xD Paar dingen waar ik tevreden over ben (so far), paar dingen waar ik totaal niet tevreden over ben. En de koppigheid aan mijn eigen tracklist he...ach ja, je moet ergens beginnen.
Nog 1 te gaan, en ik verklaar mezelf voor gek. Normaal is Reborn al een afsluiter, ik gooi er nog 1 achteraanwrote:Ben benieuwd! Want vind je platenkeuze beter dan die van mij!wrote:Nog 6 platen te gaan...kan wel zeggen dat het uiteindelijk een apart setje is geworden xD Paar dingen waar ik tevreden over ben (so far), paar dingen waar ik totaal niet tevreden over ben. En de koppigheid aan mijn eigen tracklist he...ach ja, je moet ergens beginnen.
wrote:Lol, excelsior verliest in eigen huis van gvvv met 0-3, schandalig
Wtf echt waar?wrote:Lol, excelsior verliest in eigen huis van gvvv met 0-3, schandalig
dan ben je toch echt zelf doof hoor.wrote:Hoor niks :s
Nee, ben echt niet doof. Heb alleen geen boxen :'(wrote:dan ben je toch echt zelf doof hoor.wrote:Hoor niks :s
wrote:Nee, ben echt niet doof. Heb alleen geen boxen :'(wrote:dan ben je toch echt zelf doof hoor.wrote:Hoor niks :s
Nice, ben benieuwd! Zal binnenkort eens gaan werken een tracklist 3 denk ikwrote:Mijn eerste mix in elkaar aan het zetten...tenminste, een poging daartoe. Vind het niet eens zo gek gaan om eerlijk te zijn. Resultaat komt wel hier online te staan.
Voor Draidy, Anim0l en Stan, gaat om tracklist 1 xD
Trollertttwrote:Nee, ben echt niet doof. Heb alleen geen boxen :'(wrote:dan ben je toch echt zelf doof hoor.wrote:Hoor niks :s
Luistert lekker weg
Staat online. Hoef dus niet meer aan 2 en 3 te werken xD Ben benieuwd wat je ervan maaktwrote:Nice, ben benieuwd! Zal binnenkort eens gaan werken een tracklist 3 denk ikwrote:Mijn eerste mix in elkaar aan het zetten...tenminste, een poging daartoe. Vind het niet eens zo gek gaan om eerlijk te zijn. Resultaat komt wel hier online te staan.
Hehe, had het liveset topic nog niet gecheckt.wrote:Staat online. Hoef dus niet meer aan 2 en 3 te werken xD Ben benieuwd wat je ervan maaktwrote:Nice, ben benieuwd! Zal binnenkort eens gaan werken een tracklist 3 denk ikwrote:Mijn eerste mix in elkaar aan het zetten...tenminste, een poging daartoe. Vind het niet eens zo gek gaan om eerlijk te zijn. Resultaat komt wel hier online te staan.
Tnx man! Vonden wij ookwrote:Luistert lekker wegen Scary Noises is sws +1