Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 930, 931, 932, 933, 934, 935, 936 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
dennis schreef:
Zo vanochtend een kijk opareratie ondergaan. Ik had een ruggenprik gehad. Kon ik alles nog meekrijgen wat er gebeurt. Maar dat is wel een leuke ervaring kon ik mooi mee kijken hoe het in mijn knie zit. Alleen nu de verdoving uitwerkt is doet mijn knie nu echt zo veel pijn.

Zo'n ruggenprik is best grappig. Ik bibberde meer van de extreme kou dan van zo'n klein prikje. Haat aan al die mensen die mij bang maakten voor de pijn. Het is echt 10x niks xd

Dat had ik ook. Ik vond alleen de infuus in mijn hand nog het meest pijn doen. Die ruggenprik stelt helemaal niks voor.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:05 
 

dennis schreef:
Chukkels schreef:
dennis schreef:
Zo vanochtend een kijk opareratie ondergaan. Ik had een ruggenprik gehad. Kon ik alles nog meekrijgen wat er gebeurt. Maar dat is wel een leuke ervaring kon ik mooi mee kijken hoe het in mijn knie zit. Alleen nu de verdoving uitwerkt is doet mijn knie nu echt zo veel pijn.

Zo'n ruggenprik is best grappig. Ik bibberde meer van de extreme kou dan van zo'n klein prikje. Haat aan al die mensen die mij bang maakten voor de pijn. Het is echt 10x niks xd

de infuus in mijn hand nog het meest pijn doen.


Infuus heb ik echt slechte ervaring mee gehad vroeger. :cry:
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Chukkels schreef:
dennis schreef:
Zo vanochtend een kijk opareratie ondergaan. Ik had een ruggenprik gehad. Kon ik alles nog meekrijgen wat er gebeurt. Maar dat is wel een leuke ervaring kon ik mooi mee kijken hoe het in mijn knie zit. Alleen nu de verdoving uitwerkt is doet mijn knie nu echt zo veel pijn.

Zo'n ruggenprik is best grappig. Ik bibberde meer van de extreme kou dan van zo'n klein prikje. Haat aan al die mensen die mij bang maakten voor de pijn. Het is echt 10x niks xd

Dat had ik ook. Ik vond alleen de infuus in mijn hand nog het meest pijn doen. Die ruggenprik stelt helemaal niks voor.

Het is wel grappig. Je kan je benen niet meer voelen en je bovenlichaam gewoon wel. Het erge WTF-momentje is wel dat je eigen lul zelfs geen gevoel meer heeft, dat was best scary :$
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Het is wel grappig. Je kan je benen niet meer voelen en je bovenlichaam gewoon wel. Het erge WTF-momentje is wel dat je eigen lul zelfs geen gevoel meer heeft, dat was best scary :$

Ja ze zeiden kun je je tenen nog bewegen of je been omhoog trekken. Maar dat lukt helemaal niet. Ook al doe je daar je best op.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tentamen week komt er aan maar het wil nog niet echt vlotten met de motivatie :P
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vanavond wedstrijd, nog steeds aardig last vn mn enkel, maar met wat ibuprofen ertegen aan, gewoon vol gas spelen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Tentamen week komt er aan maar het wil nog niet echt vlotten met de motivatie :P

+1, ben nu maar aan het Fifa'en xd
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Tentamen week komt er aan maar het wil nog niet echt vlotten met de motivatie :P

2v2? :P
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zoek nog steeds dat filmpje waar b-front de groeten aan zn moeder doet, weet iemnad hem?
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet eigenlijk leren, maar ik ben net zo'n heerlijk setje aan het draaien hahaha! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 18:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zit al 5 dagen achter elkaar te leren, en heb het nu echt al weer helemaal gehad. En moet nog anderhalve week, bleh!!
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Ik zoek nog steeds dat filmpje waar b-front de groeten aan zn moeder doet, weet iemnad hem?

EDIT:


Oeps, dit is hem niet :$
Ga hem ff zoeken.
Ik weet wel dat ie in week 38 van The Magic Show ook de groeten aan zijn moeder doet.

Helemaal aan het einde.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

in de yearmix geloof ik ook?

bij die tms 38 zegtie i love my mama, moeten dan alleen effe who wants this filteren.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

Crypsis backstage filmpjes van Rebirth en Intents ;)
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klote dat er zoveel herrie achter zit :< is jammer want wil dat in een mashup bewerken :P

en waar zat die TUDUUUUu en dan weg ook alweer in?
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weer terug uit flevoland, goeieavond:)
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
klote dat er zoveel herrie achter zit :< is jammer want wil dat in een mashup bewerken :P

en waar zat die TUDUUUUu en dan weg ook alweer in?

Bij Crossin' Over toch? Van Coone Challenge?
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vannavond lekker wedstrijde FC zwolle kijken en daarna paar pilsjes drinken denk ik maar.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Actie vanaf 1:30
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 19:39 
 

ik @ 0:31
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber ook. :P
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn eerste mix in elkaar aan het zetten...tenminste, een poging daartoe. Vind het niet eens zo gek gaan om eerlijk te zijn. Resultaat komt wel hier online te staan.

Voor Draidy, Anim0l en Stan, gaat om tracklist 1 xD
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 22:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net ook een mixje aan het opnemen geweest, ging erg lekker totdat ik 1 grote fout maakte (plaat liep nogal scheef en corrigeer hem te laat)..
Donderdag maar een nieuwe poging wagen dan :P .
Nu eerst slapen, morgen weer van half 8 tot 5 werken! Truste HT.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk is dat mixen best wel leuk xD Dat ik hier nooit eerder aan ben begonnen. Veel speciaals zal het nog niet worden, maar toch ^^
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 22:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Eigenlijk is dat mixen best wel leuk xD Dat ik hier nooit eerder aan ben begonnen. Veel speciaals zal het nog niet worden, maar toch ^^

Kwestie van veel oefenen, dan leer je vanzelf leuke/speciale dingen om te doen in je mix.
Waar draai je mee?
Vorige  1 ... 930, 931, 932, 933, 934, 935, 936 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic