Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 929, 930, 931, 932, 933, 934, 935 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 00:29 
 

Steffnov schreef:
Ok, noem mij nu eens een paar HS platen die ik móet luisteren...laatst de Q-Base CD1 geluisterd, vond alleen Evolution Complete en Haunter of the Dark wel leuk. Ik hoor het niet in de rest...iemand?

Frontliner - Spacer
Project One - Reducer
Bulldozer Project - Arise (Zany & The Beholder Remix)

en wat project zei
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ging me voornamelijk om nieuwere platen overigens.

Mightnight: Blijft een lekkere plaat, HS zoals ik het wél wil zien
Who Wants This: Minder boeiend deze om eerlijk te zijn
Our Power/ Followers/ Immeasurably: Paar van de eerste HS platen die ik kende, nostalgische waarde sowieso hoog, blijven dikke platem ^^
Justice 4 All: Wat standaard deze, vind hem minder.
Before the Storm: leuke melodie, lelijke kick imo.

The Machine is tegenwoordig 1 van de weinige HS producers die mij echt kan boeien, geldt zeker voor al deze platen (hoewel ik Butterfly dikker vind). Kijk dan ook uit naar het album.

@ Kswoosh
Nu nieuwe platen dus...die ken ik al wel :P (Rate Reducer is het toch)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 06:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedemorgen! Zo maar even naar school om een tentamen te maken... :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 07:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

campaign battlefield uitgespeeld Xd zo maar naar school... helemaaaaaal dood
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik kom er net achter dat op het album van Coone Tonight remix van alpha twins staat :D toch maar even aangeschaft, ook The Groove van Da Tweekaz is een lekker plaatje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 09:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
ik kom er net achter dat op het album van Coone Tonight remix van alpha twins staat :D toch maar even aangeschaft, ook The Groove van Da Tweekaz is een lekker plaatje :thumbup:

Aangeschaft of gedownload :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik en axe zijn bezig met een hele dikke b-front mashup. We hebben de basis in elkaar gezet, nu nog de sounds op elkaar aanpassen, echotjes, etc. Oftewel, de finetuning.
Hier alvast een preview, let op sounds zijn nog niet helemala goed te horen (opgenomen met iphone in een auto die best veel bass produceerd ;)), wel welke tracks we hebben gebruikt (komen ook nog samples uit hele andere tracks overigens)..

http://www.twitvid.com/XERYB
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 10:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Ik en axe zijn bezig met een hele dikke b-front mashup. We hebben de basis in elkaar gezet, nu nog de sounds op elkaar aanpassen, echotjes, etc. Oftewel, de finetuning.
Hier alvast een preview, let op sounds zijn nog niet helemala goed te horen (opgenomen met iphone in een auto die best veel bass produceerd ;)), wel welke tracks we hebben gebruikt (komen ook nog samples uit hele andere tracks overigens)..

http://www.twitvid.com/XERYB

Hoor niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
2 and a half Kings.


Vanavond allemaal ambulances, brandweer en 2 traumaheli's hier in t dorp. Vraag me echt af wat je daar voor moet doen om zo'n inzet uit te lokken. :x



gewoon een twitter berichie plaatsen dat je een school wilt opblazen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
campaign battlefield uitgespeeld Xd zo maar naar school... helemaaaaaal dood

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TOSTI TIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

terugdenken aan afgelopen zaterdag, :thumbsup: ik wil terug naar Bass Academy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 12:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
terugdenken aan afgelopen zaterdag, :thumbsup: ik wil terug naar Bass Academy!

Ik niet, heb nog te veel spierpijn :P

Maarja ik heb a.s. zaterdag weer wat moois om naar uit te kijken: Oktoberfest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ruubiie schreef:
terugdenken aan afgelopen zaterdag, :thumbsup: ik wil terug naar Bass Academy!

Ik niet, heb nog te veel spierpijn :P

Maarja ik heb a.s. zaterdag weer wat moois om naar uit te kijken: Oktoberfest :worship:

Nog plaats in de auto? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Pommer schreef:
Ruubiie schreef:
terugdenken aan afgelopen zaterdag, :thumbsup: ik wil terug naar Bass Academy!

Ik niet, heb nog te veel spierpijn :P

Maarja ik heb a.s. zaterdag weer wat moois om naar uit te kijken: Oktoberfest :worship:

Nog plaats in de auto? ^^


We gaan niet naar Duitsland hoor haha, het is in de sporthal bij m'n voetbalclub :P Ze toveren het gewoon om in zo'n typisch oktoberfest zeg maar, met pullen bier, bradwursten, heidi's, apre ski muziek etc. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mogguh! ben net een kwartier me bed uit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
We gaan niet naar Duitsland hoor haha, het is in de sporthal bij m'n voetbalclub :P Ze toveren het gewoon om in zo'n typisch oktoberfest zeg maar, met pullen bier, bradwursten, heidi's, apre ski muziek etc. :D

Welke club? ;D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Pommer schreef:
We gaan niet naar Duitsland hoor haha, het is in de sporthal bij m'n voetbalclub :P Ze toveren het gewoon om in zo'n typisch oktoberfest zeg maar, met pullen bier, bradwursten, heidi's, apre ski muziek etc. :D

Welke club? ;D


SV Spakenburg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
STAN- schreef:
Pommer schreef:
We gaan niet naar Duitsland hoor haha, het is in de sporthal bij m'n voetbalclub :P Ze toveren het gewoon om in zo'n typisch oktoberfest zeg maar, met pullen bier, bradwursten, heidi's, apre ski muziek etc. :D

Welke club? ;D


SV Spakenburg :P

Pff, da's godverdomme een eind weg :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ruubiie schreef:
terugdenken aan afgelopen zaterdag, :thumbsup: ik wil terug naar Bass Academy!

Ik niet, heb nog te veel spierpijn :P

Maarja ik heb a.s. zaterdag weer wat moois om naar uit te kijken: Oktoberfest :worship:



heb ik al gehad :P , de week voor Bass Academy, 30 eurotjes, 4u lang onbeperkt bier, schnaps en wijn drinken, en 2u lang onbeperkt bradwursten fressen :corn: wat was ik naar de klote zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha jah geniaal is dat :P

@ Stan waar woon je dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
2 and a half Kings.


Vanavond allemaal ambulances, brandweer en 2 traumaheli's hier in t dorp. Vraag me echt af wat je daar voor moet doen om zo'n inzet uit te lokken. :x

Waar woon je ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo vanochtend een kijk opareratie ondergaan. Ik had een ruggenprik gehad. Kon ik alles nog meekrijgen wat er gebeurt. Maar dat is wel een leuke ervaring kon ik mooi mee kijken hoe het in mijn knie zit. Alleen nu de verdoving uitwerkt is doet mijn knie nu echt zo veel pijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Zo vanochtend een kijk opareratie ondergaan. Ik had een ruggenprik gehad. Kon ik alles nog meekrijgen wat er gebeurt. Maar dat is wel een leuke ervaring kon ik mooi mee kijken hoe het in mijn knie zit. Alleen nu de verdoving uitwerkt is doet mijn knie nu echt zo veel pijn.


sterkte ermee :thumbup: lijkt me wel vaag om mee te maken trouwens, een operatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Zo vanochtend een kijk opareratie ondergaan. Ik had een ruggenprik gehad. Kon ik alles nog meekrijgen wat er gebeurt. Maar dat is wel een leuke ervaring kon ik mooi mee kijken hoe het in mijn knie zit. Alleen nu de verdoving uitwerkt is doet mijn knie nu echt zo veel pijn.

Zo'n ruggenprik is best grappig. Ik bibberde meer van de extreme kou dan van zo'n klein prikje. Haat aan al die mensen die mij bang maakten voor de pijn. Het is echt 10x niks xd
Vorige  1 ... 929, 930, 931, 932, 933, 934, 935 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic