Daveytl schreef:
Steffnov schreef:
Ok, noem mij nu eens een paar HS platen die ik móet luisteren...laatst de Q-Base CD1 geluisterd, vond alleen Evolution Complete en Haunter of the Dark wel leuk. Ik hoor het niet in de rest...iemand?
R3bels- Pattern 1/Ran-D & Adaro- Under Attack/B-Front- Sleepwalker/Titan- Remember Me/Radical Redemption- The Worst Nightmare. Denk dat hier wel iets tussen zit.
Pattern 1: Hard, maar er lijkt een complete climax te missen. Screeches vind ik maar zo zo om eerlijk te zijn.
Under Attack: Doet me wel wat aan HotD denken (niet gek natuurlijk), maar bijzonder...nee. Zag hem bij veel lui in hun Hardstyle top 5 staan, gaat mij wat ver.
Sleepwalker: Deze vind ik al vetter, nog geen kippenvel maar zeker wel lekker.
Remember Me: Niet veel aan deze, lelijke (imo dan he...) kick met een screech die me totaal niet aanstaat.
The Worst Nightmare: Wel leuk, maar again, niets speciaals...
Nee, ik denk dat ik de HS een beetje kwijt ben
