Geweldig Roberto 
329924 stemmen voor leuk, 568086 stemmen voor niet leukwrote:View on YouTube
329924 stemmen voor leuk, 568086 stemmen voor niet leukwrote:View on YouTube
heb wel ff getwijfeld, sjors lijkt me ook een aardige optie hahahawrote:Gestemd voor de lulz
wrote:Gaaaap nu al moe
Het lijkt hier Zweden wel, zoveel lekker chickswrote:net aangekomen in Finland
*Verwacht een post in het lekkere wijven topic*wrote:Het lijkt hier Zweden wel, zoveel lekker chickswrote:net aangekomen in Finland
Lekker Lekkerwrote:net aangekomen in Finland
done!wrote:Beste ht'ers.
In ons voetbalteam hebben we een pol voor de speler van de week. Deze week ga ik het team eens laten zien dat ik de speler van de week ben![]()
![]()
Zouden jullie even op de onderste link kunnen klikken en dan links bij de poll Jorrit van Gils aan kunnen klikken?!
http://www.bavel10.nl/index.php
het duurt 10 seconde![]()
mijn dank is groot
wrote: voor de liefhebbers ik heb hem live gezien
sounds like shit to me
Hahaha,
R3bels- Pattern 1/Ran-D & Adaro- Under Attack/B-Front- Sleepwalker/Titan- Remember Me/Radical Redemption- The Worst Nightmare. Denk dat hier wel iets tussen zit.wrote:Ok, noem mij nu eens een paar HS platen die ik móet luisteren...laatst de Q-Base CD1 geluisterd, vond alleen Evolution Complete en Haunter of the Dark wel leuk. Ik hoor het niet in de rest...iemand?
Pattern 1: Hard, maar er lijkt een complete climax te missen. Screeches vind ik maar zo zo om eerlijk te zijn.wrote:R3bels- Pattern 1/Ran-D & Adaro- Under Attack/B-Front- Sleepwalker/Titan- Remember Me/Radical Redemption- The Worst Nightmare. Denk dat hier wel iets tussen zit.wrote:Ok, noem mij nu eens een paar HS platen die ik móet luisteren...laatst de Q-Base CD1 geluisterd, vond alleen Evolution Complete en Haunter of the Dark wel leuk. Ik hoor het niet in de rest...iemand?