Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 928, 929, 930, 931, 932, 933, 934 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig Roberto :worship:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 17:27 
 

roberttt schreef:

329924 stemmen voor leuk, 568086 stemmen voor niet leuk :evil:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo, alleen woensdag nog wat uurtjes werken, en dan heb ik alweer weekend, naja weekend, donderdag/vrijdag/zaterdag overhuizen dus dat tel ik maar niet als weekend :x
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 18:16 
 

Gestemd voor de lulz
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echte_oostzaner schreef:
Gestemd voor de lulz


heb wel ff getwijfeld, sjors lijkt me ook een aardige optie hahaha
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorritje bovenaan :yay:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaaap nu al moe :sleep:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Gaaaap nu al moe :sleep:

:aww:

Gister dagje thuis gebleven because of veel te brak, vanavond maar even lekker chillen with ze friends :)
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
net aangekomen in Finland :)


Het lijkt hier Zweden wel, zoveel lekker chicks :woot:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Josh-T schreef:
net aangekomen in Finland :)


Het lijkt hier Zweden wel, zoveel lekker chicks :woot:

*Verwacht een post in het lekkere wijven topic*
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 20:31 
 

Josh-T schreef:
net aangekomen in Finland :)

Lekker Lekker
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 20:50 
 

joooorrit schreef:
Beste ht'ers.

In ons voetbalteam hebben we een pol voor de speler van de week. Deze week ga ik het team eens laten zien dat ik de speler van de week ben :D xd

Zouden jullie even op de onderste link kunnen klikken en dan links bij de poll Jorrit van Gils aan kunnen klikken?!

http://www.bavel10.nl/index.php

het duurt 10 seconde :P

mijn dank is groot :worship:

done!
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker


voor de liefhebbers ik heb hem live gezien :woot:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
voor de liefhebbers ik heb hem live gezien :woot:



Wanneer is je begrafenis?
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 21:36 
 

hdhessel schreef:

voor de liefhebbers ik heb hem live gezien :woot:

sounds like shit to me
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hij zong gewoon mee met de nummers en ik kwam niet voor mij het was op een dubstep drum en bass feestje haha
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 22:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ff VI terugkijken :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor, ik ga weer verkouden worden :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:

voor de liefhebbers ik heb hem live gezien :woot:

Hahaha,
Maat van me had laatst Kinkel Kid op twitter uitgescholden voor dikbalg oid, krijgt hij een reactie terug met iets van: 'deze is voor jou haterrrrr' en een plaatje van zo'n anus :P
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker uurtje gemixt voor t slapen gaan, goodnight peepz
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, noem mij nu eens een paar HS platen die ik móet luisteren...laatst de Q-Base CD1 geluisterd, vond alleen Evolution Complete en Haunter of the Dark wel leuk. Ik hoor het niet in de rest...iemand?
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

2 and a half Kings.


Vanavond allemaal ambulances, brandweer en 2 traumaheli's hier in t dorp. Vraag me echt af wat je daar voor moet doen om zo'n inzet uit te lokken. :x
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ok, noem mij nu eens een paar HS platen die ik móet luisteren...laatst de Q-Base CD1 geluisterd, vond alleen Evolution Complete en Haunter of the Dark wel leuk. Ik hoor het niet in de rest...iemand?

R3bels- Pattern 1/Ran-D & Adaro- Under Attack/B-Front- Sleepwalker/Titan- Remember Me/Radical Redemption- The Worst Nightmare. Denk dat hier wel iets tussen zit.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2011 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Steffnov schreef:
Ok, noem mij nu eens een paar HS platen die ik móet luisteren...laatst de Q-Base CD1 geluisterd, vond alleen Evolution Complete en Haunter of the Dark wel leuk. Ik hoor het niet in de rest...iemand?

R3bels- Pattern 1/Ran-D & Adaro- Under Attack/B-Front- Sleepwalker/Titan- Remember Me/Radical Redemption- The Worst Nightmare. Denk dat hier wel iets tussen zit.


Pattern 1: Hard, maar er lijkt een complete climax te missen. Screeches vind ik maar zo zo om eerlijk te zijn.
Under Attack: Doet me wel wat aan HotD denken (niet gek natuurlijk), maar bijzonder...nee. Zag hem bij veel lui in hun Hardstyle top 5 staan, gaat mij wat ver.
Sleepwalker: Deze vind ik al vetter, nog geen kippenvel maar zeker wel lekker.
Remember Me: Niet veel aan deze, lelijke (imo dan he...) kick met een screech die me totaal niet aanstaat.
The Worst Nightmare: Wel leuk, maar again, niets speciaals...

Nee, ik denk dat ik de HS een beetje kwijt ben :/
Bericht Geplaatst op 25 okt 2011 00:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zany & The Beholder - Midnight & Who Wants This
Zany & Duro - Our Power
Alles van Donkey Rollers(sws Followers, Immeasurably & Justice 4 All)
Crypsis & Chain Reaction - Before The Storm
The Machine - Times Like These/Green Forrest/Place Of Terror

Probeer die maar :D
Vorige  1 ... 928, 929, 930, 931, 932, 933, 934 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic