Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 927, 928, 929, 930, 931, 932, 933 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op dit moment ziet zo me ableton eruit:

Afbeelding

Gekkehuis :P

6.20 en ik heb 14 tracks hehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Op dit moment ziet zo me ableton eruit:

Afbeelding

Gekkehuis :P

6.20 en ik heb 14 tracks hehe.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
p-stylez schreef:
Op dit moment ziet zo me ableton eruit:

Afbeelding

Gekkehuis :P

6.20 en ik heb 14 tracks hehe.


Afbeelding


Afbeelding
http://i53.tinypic.com/at402.jpg
Alleen even afbeelding openen in ander scherm
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm...ik wou leren mixen, maar dit ziet er toch wel weer erg verwarrend uit :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 23:16 
 

Steffnov schreef:
Hmm...ik wou leren mixen, maar dit ziet er toch wel weer erg verwarrend uit :huh:


Je kan beter met Mixmeister beginnen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit nu op rond de 10 minuten, 22 tracks :P.. gaat sneller dan ik had gedacht, maar sommige tracks ga ik gewoon nog terug laten komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Ahjaaaaa, ik kijk voor de grap maar eens studio voetbal.. En idd het gaat alleen maar over ajax xd :lol:


Ja idd. Er is al een Studio Ajax hoor :nono: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Ruubiie schreef:
Ahjaaaaa, ik kijk voor de grap maar eens studio voetbal.. En idd het gaat alleen maar over ajax xd :lol:


Ja idd. Er is al een Studio Ajax hoor :nono: .

En die wordt (werd?) nu zelfs op Veronica uitgezonden :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er vandoor, naar flevoland. Vandaag walibi morgen mountainbiken laters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 10:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Zit nu op rond de 10 minuten, 22 tracks :P.. gaat sneller dan ik had gedacht, maar sommige tracks ga ik gewoon nog terug laten komen.

Stoer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk thuis. Wat was het koud zeg! 20 minuten wachten op het station is geen pretje met dit weer. Nu ff koffie drinken en dan m'n 3 tentamens voorbereiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ruubiie schreef:
Ahjaaaaa, ik kijk voor de grap maar eens studio voetbal.. En idd het gaat alleen maar over ajax xd :lol:

Had ik je ook kunnen zeggen. Zelfs nu Van Gelder er niet is :')

Ach, altijd dat gezeik over Studio Voetbal. Is heel logisch dat Ajax nu zo in beeld komt met zo'n serie van moeilijke wedstrijden.
Als Twente/ PSV dat had gehad zou het ook ongeveer zo gaan.

Ajax zal altijd wel iets meer in het middelpunt van de belangstelling staan omdat het gewoonweg de grootste club van Nederland is.
En er wordt het liefst gesproken over Ajax, of dit nou positief of negatief is.
Je mertk het zelfs hier op Hardtraxx, de helft van de discussies gaat over Ajax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

i need a new phone
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Steffnov schreef:
Ruubiie schreef:
Ahjaaaaa, ik kijk voor de grap maar eens studio voetbal.. En idd het gaat alleen maar over ajax xd :lol:

Had ik je ook kunnen zeggen. Zelfs nu Van Gelder er niet is :')

Ach, altijd dat gezeik over Studio Voetbal. Is heel logisch dat Ajax nu zo in beeld komt met zo'n serie van moeilijke wedstrijden.
Als Twente/ PSV dat had gehad zou het ook ongeveer zo gaan.

Ajax zal altijd wel iets meer in het middelpunt van de belangstelling staan omdat het gewoonweg de grootste club van Nederland is.
En er wordt het liefst gesproken over Ajax, of dit nou positief of negatief is.
Je mertk het zelfs hier op Hardtraxx, de helft van de discussies gaat over Ajax.

Je maakt een paar punten die niet kloppen. Zo kan ik je verzekeren dat wanneer Ajax uit 0-3 van RKC wint, er ook minstens 20 minuten over gesproken word. Volgende week zal Roda - Ajax bijna net zo belicht worden als Twente - PSV. Dat er graag over gesproken wordt, komt omdat het scoort. En dat hoort niet bij de publieke omroep, end of story.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Zit nu op rond de 10 minuten, 22 tracks :P.. gaat sneller dan ik had gedacht, maar sommige tracks ga ik gewoon nog terug laten komen.



loopt t ook nog allemaal soepel over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 14:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
p-stylez schreef:
Zit nu op rond de 10 minuten, 22 tracks :P.. gaat sneller dan ik had gedacht, maar sommige tracks ga ik gewoon nog terug laten komen.



loopt t ook nog allemaal soepel over?

het is pstylez... nee dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
The Anim0l schreef:
p-stylez schreef:
Zit nu op rond de 10 minuten, 22 tracks :P.. gaat sneller dan ik had gedacht, maar sommige tracks ga ik gewoon nog terug laten komen.



loopt t ook nog allemaal soepel over?

het is pstylez... nee dus xd


xd

hij ken t wel
maar in sommige mash-ups van m loopt t niet helemaal soepel:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

net aangekomen in Finland :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
net aangekomen in Finland :)


dan kan het afvallen beginnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 14:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
Josh-T schreef:
net aangekomen in Finland :)


dan kan het afvallen beginnen

fin land

fin
nif

dnal snap er niks va
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
The Anim0l schreef:
Josh-T schreef:
net aangekomen in Finland :)


dan kan het afvallen beginnen

fin land

fin
nif

dnal snap er niks va



k snap niks van jou :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff, Drum'n'Bass is best lastig mixen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Pff, Drum'n'Bass is best lastig mixen :P

Wel ja :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja, had het niet zo verwacht.. Kan ook komen aangezien ik me er pas net een paar weken in interesseer..
Dan maar gewoon oud en vertrouwd (Industrial) Hardcore beukwerk erin gooien voor mn nieuwe mix :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 16:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker


Vorige  1 ... 927, 928, 929, 930, 931, 932, 933 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic