Steffnov schreef:
Ruubiie schreef:
Ahjaaaaa, ik kijk voor de grap maar eens studio voetbal.. En idd het gaat alleen maar over ajax

Had ik je ook kunnen zeggen. Zelfs nu Van Gelder er niet is :')
Ach, altijd dat gezeik over Studio Voetbal. Is heel logisch dat Ajax nu zo in beeld komt met zo'n serie van moeilijke wedstrijden.
Als Twente/ PSV dat had gehad zou het ook ongeveer zo gaan.
Ajax zal altijd wel iets meer in het middelpunt van de belangstelling staan omdat het gewoonweg de grootste club van Nederland is.
En er wordt het liefst gesproken over Ajax, of dit nou positief of negatief is.
Je mertk het zelfs hier op Hardtraxx, de helft van de discussies gaat over Ajax.