Op dit moment ziet zo me ableton eruit:

Gekkehuis
6.20 en ik heb 14 tracks hehe.

Gekkehuis

wrote:Op dit moment ziet zo me ableton eruit:
Gekkehuis

wrote:wrote:Op dit moment ziet zo me ableton eruit:
Gekkehuis

Je kan beter met Mixmeister beginnen dan.wrote:Hmm...ik wou leren mixen, maar dit ziet er toch wel weer erg verwarrend uit
Ja idd. Er is al een Studio Ajax hoorwrote:Ahjaaaaa, ik kijk voor de grap maar eens studio voetbal.. En idd het gaat alleen maar over ajax![]()
En die wordt (werd?) nu zelfs op Veronica uitgezondenwrote:Ja idd. Er is al een Studio Ajax hoorwrote:Ahjaaaaa, ik kijk voor de grap maar eens studio voetbal.. En idd het gaat alleen maar over ajax![]()
.
Stoer!wrote:Zit nu op rond de 10 minuten, 22 tracks.. gaat sneller dan ik had gedacht, maar sommige tracks ga ik gewoon nog terug laten komen.
Ach, altijd dat gezeik over Studio Voetbal. Is heel logisch dat Ajax nu zo in beeld komt met zo'n serie van moeilijke wedstrijden.wrote:Had ik je ook kunnen zeggen. Zelfs nu Van Gelder er niet is :')wrote:Ahjaaaaa, ik kijk voor de grap maar eens studio voetbal.. En idd het gaat alleen maar over ajax![]()
Je maakt een paar punten die niet kloppen. Zo kan ik je verzekeren dat wanneer Ajax uit 0-3 van RKC wint, er ook minstens 20 minuten over gesproken word. Volgende week zal Roda - Ajax bijna net zo belicht worden als Twente - PSV. Dat er graag over gesproken wordt, komt omdat het scoort. En dat hoort niet bij de publieke omroep, end of story.wrote:Ach, altijd dat gezeik over Studio Voetbal. Is heel logisch dat Ajax nu zo in beeld komt met zo'n serie van moeilijke wedstrijden.wrote:Had ik je ook kunnen zeggen. Zelfs nu Van Gelder er niet is :')wrote:Ahjaaaaa, ik kijk voor de grap maar eens studio voetbal.. En idd het gaat alleen maar over ajax![]()
Als Twente/ PSV dat had gehad zou het ook ongeveer zo gaan.
Ajax zal altijd wel iets meer in het middelpunt van de belangstelling staan omdat het gewoonweg de grootste club van Nederland is.
En er wordt het liefst gesproken over Ajax, of dit nou positief of negatief is.
Je mertk het zelfs hier op Hardtraxx, de helft van de discussies gaat over Ajax.
wrote:Zit nu op rond de 10 minuten, 22 tracks.. gaat sneller dan ik had gedacht, maar sommige tracks ga ik gewoon nog terug laten komen.
het is pstylez... nee duswrote:wrote:Zit nu op rond de 10 minuten, 22 tracks.. gaat sneller dan ik had gedacht, maar sommige tracks ga ik gewoon nog terug laten komen.
loopt t ook nog allemaal soepel over?
wrote:het is pstylez... nee duswrote:wrote:Zit nu op rond de 10 minuten, 22 tracks.. gaat sneller dan ik had gedacht, maar sommige tracks ga ik gewoon nog terug laten komen.
loopt t ook nog allemaal soepel over?
dan kan het afvallen beginnenwrote:net aangekomen in Finland
fin landwrote:dan kan het afvallen beginnenwrote:net aangekomen in Finland
wrote:fin landwrote:dan kan het afvallen beginnenwrote:net aangekomen in Finland
fin
nif
dnal snap er niks va
Wel jawrote:Pff, Drum'n'Bass is best lastig mixen