Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 926, 927, 928, 929, 930, 931, 932 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nagoom - h.a.a.r.p.
dozer - church of the darkside
the pitcher - karma
donkey rollers - silver bullit
noisecontrollers - shreek
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

Thanks daar kan ik wat mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

goedemorgen mensen, alles goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bezig met de tracklist voor een nieuwe ''STAN- wil beuken'' :)
Prepare for some DNB, Crossbreed and Industrial :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Bezig met de tracklist voor een nieuwe ''STAN- wil beuken'' :)
Prepare for some DNB, Crossbreed and Industrial :D

ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ok ik heb echt iets vaags. Normaal kon ik altijd wel redelijk feilloos beatmatchen, zie mijn sets die ik hier geplaatst heb. Echter sinds een week gaat het voor geen meter meer. Door mijn koptelefoon ligt alles gelijk, maar als ik even later de plaat erin gooi ligt hij er op de boxen weer naast. Zou dit een technisch mankement kunnen zijn (dat 1 cd-speler ongemerkt 'sneller' loopt ofzo) of ben ik echt gek aan het worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Ok ik heb echt iets vaags. Normaal kon ik altijd wel redelijk feilloos beatmatchen, zie mijn sets die ik hier geplaatst heb. Echter sinds een week gaat het voor geen meter meer. Door mijn koptelefoon ligt alles gelijk, maar als ik even later de plaat erin gooi ligt hij er op de boxen weer naast. Zou dit een technisch mankement kunnen zijn (dat 1 cd-speler ongemerkt 'sneller' loopt ofzo) of ben ik echt gek aan het worden :P

Met wat draai je als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

2x Numark Axis 9 en 1x Stanton M.304

Was jij dat gister trouwens? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bezig met de B-Front Minimix, zit al op 7 nr's na 3:50 haha. Moet er nog 25 ofzo:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zodan, eindelijk wakker! heb me toch een partij lekker geslapen.. daar word de gemiddelde olifant bang van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
zodan, eindelijk wakker! heb me toch een partij lekker geslapen.. daar word de gemiddelde olifant bang van :lol:

ik heb ook wel goed geslapen, na 5 uur me bed uit gestapt :oh: zo lang heb ik op een zondag nog nooit geslapen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weet iemand nog in welke filmpjes b-front allemaal groeten aan zn moeder zegt? heb even een sample van dat stukje nodig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 19:39 
 

p-stylez schreef:
weet iemand nog in welke filmpjes b-front allemaal groeten aan zn moeder zegt? heb even een sample van dat stukje nodig :P




toch?

Hij is dan volgens mij het weer aan het presenteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dat is hem helaas niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 19:52 
 

p-stylez schreef:
Nee dat is hem helaas niet :(



Ook al niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

was volgens mij in het interview op defqon 2010, en volgens mij ook in dat filmpje van quakedance? kan ze alleen beide niet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat geluid op Pokke Herrie stond echt hard! :oh:
Mn oren doen nog zeer joh!
Maar Duitsers zijn echt kut volk op feesten jonge, kun je totaal geen contact mee krijgen en ze zijn fucking lelijk, jammer dat dat klote volk niet zo aardig is als Nederlandse feestbeesten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 20:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DJPATTT IS ONLINE@!!!@!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
DJPATTT IS ONLINE@!!!@!!!!

Whooo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 21:50 
 

katamaran schreef:
roberttt schreef:
DJPATTT IS ONLINE@!!!@!!!!

Whooo?

dunno
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahjaaaaa, ik kijk voor de grap maar eens studio voetbal.. En idd het gaat alleen maar over ajax xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

morgen weer voeg op Trusten! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Ahjaaaaa, ik kijk voor de grap maar eens studio voetbal.. En idd het gaat alleen maar over ajax xd :lol:

Had ik je ook kunnen zeggen. Zelfs nu Van Gelder er niet is :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind je het vreemd na de klassieker...
Vorige  1 ... 926, 927, 928, 929, 930, 931, 932 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic