Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 925, 926, 927, 928, 929, 930, 931 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 okt 2011 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kende je die serieus nog niet? xd zo vaak tijdens uitgaan gehoord...altijd wel leuk :p
Bericht Geplaatst op 22 okt 2011 00:50 
 

Steffnov schreef:
Kende je die serieus nog niet? xd zo vaak tijdens uitgaan gehoord...altijd wel leuk :p

Nee echt niet xd geweldig dit xd
Bericht Geplaatst op 22 okt 2011 03:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Steffnov schreef:
Kende je die serieus nog niet? xd zo vaak tijdens uitgaan gehoord...altijd wel leuk :p

Nee echt niet xd geweldig dit xd

haha kende em ook nog nie xd
Bericht Geplaatst op 22 okt 2011 04:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die is toch wel heel duidelijk! :P
Bericht Geplaatst op 22 okt 2011 07:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
STAN- schreef:
D-Structive is wel vet ja :)

Iemand een idee voor een leuk thema voor mn volgende beukmix? :) Zoals de naam zegt moet het beuken, en het is hardcore/industrial/whateveriactuallyhatethosefreakinhokjes :)

Je hebt nog een setje als inspiratie he ;)

3 zelfs :P Haha maar dat zijn setjes die ik voor jou maak, en deze gaat puur van mijzelf afkomen..
Heb al wel een leuk ideetje, you'll like it :)
Bericht Geplaatst op 22 okt 2011 07:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moghe, na beneden en zo werken, rustig aan!
Bericht Geplaatst op 22 okt 2011 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poeh hee, net wakker ! en dan maar gelijk door naar het nieuwe huis, moet nog een hoop gebeuren, en nog maar een week de tijd :oh:
Bericht Geplaatst op 22 okt 2011 12:31 
 

VAKANTIE!
Bericht Geplaatst op 22 okt 2011 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
in een luchtbehandelingssyteem op een school(leeuwenborgh in maastricht) kleppen vervangen.....

en dan in de aula natuurlijk ook!
daar zie je chicks rondlopen alsof ze uit het lekkere wijven topic zijn gestapt!

ik hoef er pas om 8 uur te zijn dus ik kan lekker laat opstaan.....


Bij mij op school zien ze eruit alsof ze uit het funny pics topic komen

KSwoosh schreef:
VAKANTIE!


+1
Bericht Geplaatst op 22 okt 2011 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Bij mij op school zien ze eruit alsof ze uit het funny pics topic komen

xd
Bericht Geplaatst op 22 okt 2011 12:52 
 

Josh-T schreef:

Bij mij op school zien ze eruit alsof ze uit het funny pics topic komen


Gare school heb je dan ook :(
Bericht Geplaatst op 22 okt 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lol

100mb in 5 sec downloaden xd
Bericht Geplaatst op 22 okt 2011 14:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
VAKANTIE!

:thumbdown:
Bericht Geplaatst op 22 okt 2011 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Josh-T schreef:

Bij mij op school zien ze eruit alsof ze uit de zandbak van het midden oosten topic komen
Bericht Geplaatst op 22 okt 2011 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
wesskeej schreef:
Josh-T schreef:

Bij mij in de flat lijkt het erop dat ze zo van al-qaida komen
Bericht Geplaatst op 22 okt 2011 16:31 
 

critical artist 1+


:')
Bericht Geplaatst op 22 okt 2011 17:06 
 

escort service

edit: helaas, geen ads over escort services xd

maar wel dit :lol: xd
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 22 okt 2011 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cya @ pokkeherrie! :woot:
Zwart/gele aussie!
Bericht Geplaatst op 22 okt 2011 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Binnenkort nieuw setje opnemen, iemand nog tracks die erin moeten? Bij voorkeur (Saifam) plaatjes van 2004-2009 ongeveer, of andere onbekende nummertjes
Bericht Geplaatst op 22 okt 2011 20:15 
 

PierrePruuk schreef:
Binnenkort nieuw setje opnemen, iemand nog tracks die erin moeten? Bij voorkeur (Saifam) plaatjes van 2004-2009 ongeveer, of andere onbekende nummertjes

Teequee - Wishes ?
Bericht Geplaatst op 22 okt 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Binnenkort nieuw setje opnemen, iemand nog tracks die erin moeten? Bij voorkeur (Saifam) plaatjes van 2004-2009 ongeveer, of andere onbekende nummertjes

Niet heel onbekend, niet van Saifam, maar:

- The KGB's - Fahrenheit (Technoboy remix)
- Speedwave - Junior (Hardstyle Masterz Remix)
- Thamalus - Flash Forward
- Dark Oscillators - Nero
- Evil Z - End of Time (Mind Hunterz Remix)
- The Machine - Butterfly
- Nagoom - In My Mind
- Walt Jenssen - Walltstreet of Walt Mart

Oud zat dacht ik toch ;) En ik ben niet eens zo van de HS :')
Bericht Geplaatst op 23 okt 2011 01:28 
 

PierrePruuk schreef:
Binnenkort nieuw setje opnemen, iemand nog tracks die erin moeten? Bij voorkeur (Saifam) plaatjes van 2004-2009 ongeveer, of andere onbekende nummertjes

Klone - Dragon's Liar (Builder Remix) :)
Bericht Geplaatst op 23 okt 2011 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Binnenkort nieuw setje opnemen, iemand nog tracks die erin moeten? Bij voorkeur (Saifam) plaatjes van 2004-2009 ongeveer, of andere onbekende nummertjes


Nagoom - Elements
Bericht Geplaatst op 23 okt 2011 06:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Brennan Heart & De Profeet - Wake Up
Bericht Geplaatst op 23 okt 2011 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Pommer schreef:
Brennan Heart & De Profeet - Wake Up
Vorige  1 ... 925, 926, 927, 928, 929, 930, 931 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic