Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 887, 888, 889, 890, 891, 892, 893 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

epileptic...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 19:02 
 

Welkom to ze lessons about self defence! By Jo Bonten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 19:41 
 

en zo sta je op nummer 54 van de meeste posts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 19:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wie wil een Xbox 360 kopen? Doe m weg voor 150 euro inclusief 2 controllers en iets van 6 spellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wie wil een Xbox 360 kopen? Doe m weg voor 150 euro inclusief 2 controllers en iets van 6 spellen.

reden van verkoop?

btw, voor geinteresseerden in dig. jockey 2 met traktor pro 2
aanbod/digital-jockey-2-traktor-pro-2-t19862.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 19:51 
 

biscuit schreef:
en zo sta je op nummer 54 van de meeste posts.

waar is dat te zien dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
biscuit schreef:
en zo sta je op nummer 54 van de meeste posts.

waar is dat te zien dan?

Why do you care :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 19:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wie wil een Xbox 360 kopen? Doe m weg voor 150 euro inclusief 2 controllers en iets van 6 spellen.

Hahaha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 19:55 
 

Henk-Jan schreef:
Almighty schreef:
biscuit schreef:
en zo sta je op nummer 54 van de meeste posts.

waar is dat te zien dan?

Why do you care :P.

Nou, met minder dan een top10 plaats neem ik geen genoegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Nou, met minder dan een top10 plaats neem ik geen genoegen

Je hebt de helft van Robert's aantal posts...en hij staat op 54. Wat denk je nu zelf :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 19:57 
 

Robbert?
Ik snap waar je heen wilt, maar dat wilt nog niet veel zeggen hoor. De man die op 53 staat kan zomaar maar 600 onder mij zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Robbert?
Ik snap waar je heen wilt, maar dat wilt nog niet veel zeggen hoor. De man die op 53 staat kan zomaar maar 600 onder mij zitten


10 Almighty 22-08-2009, 00:12 6166
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Almighty schreef:
Nou, met minder dan een top10 plaats neem ik geen genoegen

Je hebt de helft van Robert's aantal posts...en hij staat op 54. Wat denk je nu zelf :thumbup:


Biscuit staat op 54, robert zal wel in de top 3 staan! :D


Edit: sorry voor dubbelpost :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 20:01 
 

En nog steeds weet ik niet waar ik dat kan zien :'), en dat was de vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Almighty schreef:
Robbert?
Ik snap waar je heen wilt, maar dat wilt nog niet veel zeggen hoor. De man die op 53 staat kan zomaar maar 600 onder mij zitten


10 Almighty 22-08-2009, 00:12 6166

20e bedoel je zeker;)

Overigens staat Roberttt 3e...

LIJSTJE

Ben zelf niet eens top 100 :cry: (127)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
hardcoresjors schreef:
Almighty schreef:
Robbert?
Ik snap waar je heen wilt, maar dat wilt nog niet veel zeggen hoor. De man die op 53 staat kan zomaar maar 600 onder mij zitten


10 Almighty 22-08-2009, 00:12 6166

20e bedoel je zeker;)

Overigens staat Roberttt 3e...

LIJSTJE


Jaa,

20 Almighty 22-08-2009, 00:12 6168
Hehehe, keek bij rangen i.p.v. berichtenaantal maar dan staan donateurs e.d. er niet bij! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 20:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maareh waarom zie ik mijn naam hier weer :D zo populair xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Maareh waarom zie ik mijn naam hier weer :D zo populair xd

Omdat je zei dat je 54e was xD

Edit: Oh wait, dat was Biscuit. Goddamn donateurs zonder ava
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

195e, ah yeah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Maareh waarom zie ik mijn naam hier weer :D zo populair xd


Omdat jij 1 van de meest verslaafde mongolen op deze site bent! :x
Oke grap! :D
Je bent gewoon een BHTer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brennan Hearter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 20:24 
 

44e plek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 20:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
dawasiknie schreef:
Wie wil een Xbox 360 kopen? Doe m weg voor 150 euro inclusief 2 controllers en iets van 6 spellen.

reden van verkoop?

Hij loopt stof te happen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
32e plek!

Net Jor-D ingehaald. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 21:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

21e jwt
Vorige  1 ... 887, 888, 889, 890, 891, 892, 893 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic