Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 886, 887, 888, 889, 890, 891, 892 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 okt 2011 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
POMMMMMMMMMMMMMMM-*haalt adem*-MMMMMMMMMMMMMMMMER TIJD! Hoppppaaa, met rosé!

rosé... je bent toch geen homo >.<
Bericht Geplaatst op 08 okt 2011 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
robkuh1990 schreef:
POMMMMMMMMMMMMMMM-*haalt adem*-MMMMMMMMMMMMMMMMER TIJD! Hoppppaaa, met rosé!

rosé... je bent toch geen homo >.<

Hoef je geen homo voor te zijn hoor, op zijn tijd best lekker ;) *neemt nog een slok van zijn Johnny W.*
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jooooooo, maandag naar Madrid! :drool: Dan week vakantie, oftewel, life's good! Voor 2 weken dan.
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 03:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik ben verliefd (L) eindelijk de vrouw van me dromen ontmoet... of ik moet nu slaapwandelen
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 07:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net terug van uitgaan, geniale avond gehad :yay:
Welterusten
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 08:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maandag weekje stage lopen bij de mariniers :love:
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 10:44 
 

hardaddict schreef:
Ik snap geen ene hol van dat hele facebook.

Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koppijn, misselijkheid, droge bek, zwaar lichaam, kostend en amnesia. Nee, dit was niet mijn beste nacht... -.-
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 11:18 
 

Project 141 schreef:
:lol: had ik in begin ook, maar dan kom je erachter dat het veel beter werkt als hyves ;)

hoe kan het slechter werken echt :lol:
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 13:00 
 

Geen kater maar wel een kop vol snot!
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*piiiieeeeeeep* goedemorgen *piiiieeeeep*
Man wat een avond :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Koppijn, misselijkheid, droge bek, zwaar lichaam, kostend en amnesia. Nee, dit was niet mijn beste nacht... -.-


Leuk he.. Die katers van drank xd
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 14:33 
 

Typische Zondag :)
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Typische Zondag :)

Ik haat mijn typische zondagen :mad:
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 15:02 
 

Maar is uit bed komen, douchen en straks richting werk... direct maar pizza'tje erin mikken denk ik zo
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:
Koppijn, misselijkheid, droge bek, zwaar lichaam, kostend en amnesia. Nee, dit was niet mijn beste nacht... -.-


Leuk he.. Die katers van drank xd


Giertje nemen en de kater is weg
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 15:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

1 klein snuifje en je fluit weer als een duifje
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
1 klein snuifje en je fluit weer als een duifje

nee dankje -.-
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker rustige dubstep:



Lekker om nog even mee wakker te worden op katerdag :)
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 16:46 
 

zeau, sollicitatiebrief geschreven

nog niet voor mn stage, maar nu nog voor een vak op shcoool :P
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

facebooken met een gekke italiaan!
zin in te feesten met die mafkees hahaha! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
facebooken met een gekke italiaan!
zin in te feesten met die mafkees hahaha! :thumbup:

Niet toevallig Alessandro Dilillo? Eerste waar ik aan denk bij "gekke Italiaan" xD
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
hardcoresjors schreef:
facebooken met een gekke italiaan!
zin in te feesten met die mafkees hahaha! :thumbup:

Niet toevallig Alessandro Dilillo? Eerste waar ik aan denk bij "gekke Italiaan" xD


Wel Alessandro maar niet Dililo hahahaha
Alessandro Anfuso heet ie! :P
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 18:48 
 

Gemiddelde leeftijd gisteren:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 09 okt 2011 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg er koppijn van! :P
Vorige  1 ... 886, 887, 888, 889, 890, 891, 892 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic