Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 861, 862, 863, 864, 865, 866, 867 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat zallik is als nieuwe set gaan maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Een uber-baas-hardcore set :)


and so it will be....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
The Anim0l schreef:
Project 141 schreef:
Een uber-baas-hardcore set :)


and so it will be....


:thumbsup: Wel zorgen dat ie uberbaas is he :D



zijn ze ooit niet baas geweest :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We had a sick night bitches! effe the magic show podcast laatste half uur luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
The Anim0l schreef:
zijn ze ooit niet baas geweest :innocent:


Nee maar baas en uberbaas is een verschil he :P


zal me best doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
wat zallik is als nieuwe set gaan maken?


Wasted penguinz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
The Anim0l schreef:
wat zallik is als nieuwe set gaan maken?


Wasted penguinz.


ben jij een btje wasted in je hoofd? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
mrazura schreef:
The Anim0l schreef:
wat zallik is als nieuwe set gaan maken?


Wasted penguinz.


ben jij een btje wasted in je hoofd? :P


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoo valt me nu pas op dat ik vrij weinig meer op HT zit. Kats druk met school en werk haha. :P Gelukkig kan ik inzien dat die dingen ook best belangrijk zijn haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna 1000 posts! :thumbsup:
En thuis van school! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 17:43 
 

hardcoresjors schreef:
Bijna 1000 posts! :thumbsup:



*****spam*****
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ah yeah zie net dat ik in de top 50 posters sta :cool:

Sta ik daar ook? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
hardcoresjors schreef:
Bijna 1000 posts! :thumbsup:



*****spam*****


Hahaha sorry :$
maar ik heb hem wel! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

goedemorgen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo de tracks zijn uitgekozen voor nieuw setje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Bijna 1000 posts! :thumbsup:

Kneus >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Kneus >.<

Aight, ik heb em door! :$
Niet meer doen dus :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij zit nog maar op 8 berichten per dag. Dus give him a break, tis nog altijd 3x zo weinig als Robert per dag post xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hij zit nog maar op 8 berichten per dag. Dus give him a break, tis nog altijd 3x zo weinig als Robert per dag post xd

Iemand die het voor me opneemt! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
hardcoresjors schreef:
Bijna 1000 posts! :thumbsup:

Kneus >.<

kvind dit ook beetje overdreven reactie hoor, als hij daar blij mee is laat hem lekker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Henk-Jan schreef:
hardcoresjors schreef:
Bijna 1000 posts! :thumbsup:

Kneus >.<

kvind dit ook beetje overdreven reactie hoor, als hij daar blij mee is laat hem lekker :P


En eigelijk poste ik dat ik thuis was, en dat erbij :P
Ookal zette ik dat wel bovenaan hahaha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 19:51 
 

test
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
test


Laten we dit topic nou is niet vol spammen met stommen dingen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 20:13 
 

Ik moest ff kijken hoe m'n profiel eruit zag, en als ik daar rechtsboven op m'n naam klik dan log ik uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ik moest ff kijken hoe m'n profiel eruit zag, en als ik daar rechtsboven op m'n naam klik dan log ik uit.

lol ga dan gwn naar het forumoverzicht in de lijst met alle online mensen.. sta je zelf dan ook wel tussen
Vorige  1 ... 861, 862, 863, 864, 865, 866, 867 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic