Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 860, 861, 862, 863, 864, 865, 866 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Rawbin schreef:
dawasiknie schreef:
Canal Digitaal zuigt. Als er ook maar 1 druppel regen valt pleurt gelijk het beeld weg.

Nu digitenne besteld, hoop dat dat hier een beetje werkt (bij de een wel bij de ander niet). Het liefst wil ik eigenlijk de kabel naar zolder laten trekken maar ik weet niet of dat kan en hoe duur dat is...


Dat is overal zowat zo. UPC is ook elke keer huilen hier :cry:

Bij ons juist niet, we hebben al 3 jaar digitale TV van UPC en werkelijk nog nooit een storing gehad. 1 keer per jaar een uurtje geen TV ofzo, that's all...


UPC stoort regelmatig bij mij en ik kan ook vaak geen on demand gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:25 
 
Hardtraxxer

En ik heb weer officieel een nieuwe vriendin xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

zoo vanavond weer eens gefitnesst sinds 1,5 jaar... voelt lekker :thumbsup: weer ff keihard trainen de komende maanden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sossie gaat hard op een liter! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:34 
 
Hardtraxxer

Boemboemboemboemboemmmmmm! 2-1 2-1 tuutuutuutuuu
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 23:02 
 

http://www.facebook.com/profile.php?id=1629533551
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trusten mensen :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 23:33 
 

Anco schreef:
En ik heb weer officieel een nieuwe vriendin xd

who`s that chick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 23:44 
 

biscuit schreef:
Anco schreef:
En ik heb weer officieel een nieuwe vriendin xd

who`s that chick?


Were does she come from?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 23:48 
 

stefaneke schreef:
biscuit schreef:
Anco schreef:
En ik heb weer officieel een nieuwe vriendin xd

who`s that chick?


Were does she come from?

and last one: age?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 05:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

weer richting het werk :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 08:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mogheee, zo schoool :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 09:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goedemorgen, leuke dag op school! not

Vrijdag lekker naar Zwitersland toe :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Goedemorgen, leuke dag op school! not

Vrijdag lekker naar Zwitersland toe :yay:

Ik ben jaloers
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 09:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Goedemorgen, leuke dag op school! not

Vrijdag lekker naar Zwitersland toe :yay:

Ik ben jaloers


Hahah :p en ik op jou XD jij gaat naar movie park! altijd al een kinderdroom van mij ^^

Nu moet ik optreden in een concert gebouw in Zwitserland aan een meer tussen de bergen voor 2000 man .. beetje jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Goedemorgen, leuke dag op school! not

Vrijdag lekker naar Zwitersland toe :yay:

Ik ben jaloers


Hahah :p en ik op jou XD jij gaat naar movie park! altijd al een kinderdroom van mij ^^

Nu moet ik optreden in een concert gebouw in Zwitserland aan een meer tussen de bergen voor 2000 man .. beetje jammer

Ik ben er vroeger een keer op de brommer heen gegaan. 6 uur over gedaan toen :P Maar was wel geniaal! Wordt de 4e keer Movie Park voor mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als ik weer kan werken moet ik een op nieuwbouw op mijn zusjes middelbare school doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar school boeken, rustig aan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 12:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pauze op et werk, nog 2 uurtjes dan eindelijk klaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 12:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goeiemiddag jongens. Ben uit bed getakeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werken van 13.00-17.00 :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vanmiddag heerlijk vrij! dat word of muziek keihard aan, of op bed liggen.. lastige keuze weer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 12:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Werken van 13.00-17.00 :sleep:

Succes! Ik van 8 tot 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 12:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Daveytl schreef:
Werken van 13.00-17.00 :sleep:

Succes! Ik van 8 tot 1.


0600 tot 1500 :P

Nog 2 uurtjes dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 13:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat 'n tijden joh allemaal, toen lag ik net 3 uur met een fles wijn in m'n kraag op bed.
Vorige  1 ... 860, 861, 862, 863, 864, 865, 866 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic