UPC stoort regelmatig bij mij en ik kan ook vaak geen on demand gebruiken.dawasiknie wrote:Bij ons juist niet, we hebben al 3 jaar digitale TV van UPC en werkelijk nog nooit een storing gehad. 1 keer per jaar een uurtje geen TV ofzo, that's all...Rawbin wrote:Dat is overal zowat zo. UPC is ook elke keer huilen hierdawasiknie wrote:Canal Digitaal zuigt. Als er ook maar 1 druppel regen valt pleurt gelijk het beeld weg.
Nu digitenne besteld, hoop dat dat hier een beetje werkt (bij de een wel bij de ander niet). Het liefst wil ik eigenlijk de kabel naar zolder laten trekken maar ik weet niet of dat kan en hoe duur dat is...
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat (X-Qlusive Edit)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
En ik heb weer officieel een nieuwe vriendin 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
zoo vanavond weer eens gefitnesst sinds 1,5 jaar... voelt lekker
weer ff keihard trainen de komende maanden
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Boemboemboemboemboemmmmmm! 2-1 2-1 tuutuutuutuuu
-
E
who`s that chick?Anco wrote:En ik heb weer officieel een nieuwe vriendin
-
S
Were does she come from?biscuit wrote:who`s that chick?Anco wrote:En ik heb weer officieel een nieuwe vriendin
-
E
and last one: age?stefaneke wrote:Were does she come from?biscuit wrote:who`s that chick?Anco wrote:En ik heb weer officieel een nieuwe vriendin
Goedemorgen, leuke dag op school! not
Vrijdag lekker naar Zwitersland toe
Ik ben jaloersroberttt wrote:Goedemorgen, leuke dag op school! not
Hahah :p en ik op jou XD jij gaat naar movie park! altijd al een kinderdroom van mijChukkels wrote:Ik ben jaloersroberttt wrote:Goedemorgen, leuke dag op school! not
Nu moet ik optreden in een concert gebouw in Zwitserland aan een meer tussen de bergen voor 2000 man .. beetje jammer
Ik ben er vroeger een keer op de brommer heen gegaan. 6 uur over gedaan toenroberttt wrote:Hahah :p en ik op jou XD jij gaat naar movie park! altijd al een kinderdroom van mijChukkels wrote:Ik ben jaloersroberttt wrote:Goedemorgen, leuke dag op school! not
Vrijdag lekker naar Zwitersland toe![]()
Nu moet ik optreden in een concert gebouw in Zwitserland aan een meer tussen de bergen voor 2000 man .. beetje jammer
Als ik weer kan werken moet ik een op nieuwbouw op mijn zusjes middelbare school doen
Pauze op et werk, nog 2 uurtjes dan eindelijk klaar 
Goeiemiddag jongens. Ben uit bed getakeld.
vanmiddag heerlijk vrij! dat word of muziek keihard aan, of op bed liggen.. lastige keuze weer..
Succes! Ik van 8 tot 1.Daveytl wrote:Werken van 13.00-17.00
0600 tot 1500TiMOTHYb wrote:Succes! Ik van 8 tot 1.Daveytl wrote:Werken van 13.00-17.00
Nog 2 uurtjes dus