Rawbin schreef:
dawasiknie schreef:
Canal Digitaal zuigt. Als er ook maar 1 druppel regen valt pleurt gelijk het beeld weg.
Nu digitenne besteld, hoop dat dat hier een beetje werkt (bij de een wel bij de ander niet). Het liefst wil ik eigenlijk de kabel naar zolder laten trekken maar ik weet niet of dat kan en hoe duur dat is...
Dat is overal zowat zo. UPC is ook elke keer huilen hier

Bij ons juist niet, we hebben al 3 jaar digitale TV van UPC en werkelijk nog nooit een storing gehad. 1 keer per jaar een uurtje geen TV ofzo, that's all...
UPC stoort regelmatig bij mij en ik kan ook vaak geen on demand gebruiken.