wrote:lol ga dan gwn naar het forumoverzicht in de lijst met alle online mensen.. sta je zelf dan ook wel tussenwrote:Ik moest ff kijken hoe m'n profiel eruit zag, en als ik daar rechtsboven op m'n naam klik dan log ik uit.
hij is blijkbaar lui
wrote:lol ga dan gwn naar het forumoverzicht in de lijst met alle online mensen.. sta je zelf dan ook wel tussenwrote:Ik moest ff kijken hoe m'n profiel eruit zag, en als ik daar rechtsboven op m'n naam klik dan log ik uit.
wrote:hij is lui
Was ie helemaal wappie van de diesel terwijl het benzine is?wrote:lol dr reed net een auto langs met heel hard MDMA op
Haha hij was aan het bumperschaatsenwrote:Was ie helemaal wappie van de diesel terwijl het benzine is?wrote:lol dr reed net een auto langs met heel hard MDMA op
wrote: stommen dingen
begin een goeddoel, bijv voor aids. hou de opbrengst zelf en je hebt je id kaart terug.wrote:argh godverdomme zie nu pas dat die ID kaarten weer geld (gaan) kosten, en hij is ook nog verlopen. (Kutregering
)
Terugeisen, je zult niet de eerste zijn. In feite omzeilt men de rechtspraak onwetmatig, dus dat komt wel goed.wrote:argh godverdomme zie nu pas dat die ID kaarten weer geld (gaan) kosten, en hij is ook nog verlopen. (Kutregering
)
Only...Zat have yet been spoken? I have no cluewrote:Lekker Coming home op repeat.
Probeer dr achter te komen wat hij in godsnaam als eerste zegt bij de 2e break.
Empty streets wide open, only tacked out and be spokenwrote:Only...Zat have yet been spoken? I have no cluewrote:Lekker Coming home op repeat.
Edit: kameraad houd het op "only that we have been smoking meth"
Doesn't make much sense, maar goed...het is nog steeds het meest logische dat ik tegen ben gekomen.wrote:Empty streets wide open, only tacked out and be spokenwrote:Only...Zat have yet been spoken? I have no cluewrote:Lekker Coming home op repeat.
Edit: kameraad houd het op "only that we have been smoking meth"