Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 862, 863, 864, 865, 866, 867, 868 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
stefaneke schreef:
Ik moest ff kijken hoe m'n profiel eruit zag, en als ik daar rechtsboven op m'n naam klik dan log ik uit.

lol ga dan gwn naar het forumoverzicht in de lijst met alle online mensen.. sta je zelf dan ook wel tussen



hij is blijkbaar lui xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:12 
 

hardaddict schreef:
hij is lui xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:49 
 

lol dr reed net een auto langs met heel hard MMA op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 22:01 
 

KSwoosh schreef:
lol dr reed net een auto langs met heel hard MDMA op :lol:


Was ie helemaal wappie van de diesel terwijl het benzine is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
KSwoosh schreef:
lol dr reed net een auto langs met heel hard MDMA op :lol:


Was ie helemaal wappie van de diesel terwijl het benzine is?


Haha hij was aan het bumperschaatsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:
stommen dingen :)

hardaddict schreef:
stommen dingen :)

hardaddict schreef:
stommen dingen :)

hardaddict schreef:
stommen dingen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ps3-post, jeeeeeeeeeeeej :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jaja nu weten we het.
hardaddict schreef:
stommen dingen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 23:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

trolololololl
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

argh godverdomme zie nu pas dat die ID kaarten weer geld (gaan) kosten :mad: , en hij is ook nog verlopen. (Kutregering :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 23:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
argh godverdomme zie nu pas dat die ID kaarten weer geld (gaan) kosten :mad: , en hij is ook nog verlopen. (Kutregering :P )

begin een goeddoel, bijv voor aids. hou de opbrengst zelf en je hebt je id kaart terug.

is maar een tip hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen, trusten :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 23:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga ook maar eens mijn nest op zoeken. Welterusten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
argh godverdomme zie nu pas dat die ID kaarten weer geld (gaan) kosten :mad: , en hij is ook nog verlopen. (Kutregering :P )

Terugeisen, je zult niet de eerste zijn. In feite omzeilt men de rechtspraak onwetmatig, dus dat komt wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 00:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lekker Coming home op repeat.
Probeer dr achter te komen wat hij in godsnaam als eerste zegt bij de 2e break. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Lekker Coming home op repeat.
Probeer dr achter te komen wat hij in godsnaam als eerste zegt bij de 2e break. :mad:

Only...Zat have yet been spoken? I have no clue

Edit: kameraad houd het op "only that we have been smoking meth"
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
D-Nemacyst schreef:
Lekker Coming home op repeat.
Probeer dr achter te komen wat hij in godsnaam als eerste zegt bij de 2e break. :mad:

Only...Zat have yet been spoken? I have no clue

Edit: kameraad houd het op "only that we have been smoking meth"

Empty streets wide open, only tacked out and be spoken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Steffnov schreef:
D-Nemacyst schreef:
Lekker Coming home op repeat.
Probeer dr achter te komen wat hij in godsnaam als eerste zegt bij de 2e break. :mad:

Only...Zat have yet been spoken? I have no clue

Edit: kameraad houd het op "only that we have been smoking meth"

Empty streets wide open, only tacked out and be spoken

Doesn't make much sense, maar goed...het is nog steeds het meest logische dat ik tegen ben gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 01:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lege straten wijd open, alleen overstag uit en worden uitgesproken

Lege straten wijd open, alleen overstag uit en gesproken
Is het als je er Been Spoken van maakt. Dan heeft het ergens wel een betekenis. (Vind ik)

Lege straten wijd open, overstag en uitgesproken is het correcte nederlands denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 01:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ja, heb de Viper al tweet gestuurd...omdat het kan xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 07:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeiemorgen :yawn:
Ik haaaaaaaaaat opstaan... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedenmorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt weer een laaaaaaaaange dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pfoe, lekker wakker geworden, ik heb denk ik aardig mn weekend ingehaald qua slaap :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoi
Vorige  1 ... 862, 863, 864, 865, 866, 867, 868 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic