Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 859, 860, 861, 862, 863, 864, 865 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:12 
 

tommetjeuh schreef:
tommetjeuh schreef:
tommetjeuh schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/off-topic/show-je-speed-t9420.html?hilit=speed

moeilijk he? xd

voor de 4e keer dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Afbeelding

Hahaha baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Weet iemand of KSwoosh soms dood is?

Heb hem een half uur geleden een PM gestuurd en nog steeds geen reactie :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Weet iemand of KSwoosh soms dood is?

Heb hem een half uur geleden een PM gestuurd en nog steeds geen reactie :oh:


hij is niet online op msn, dus ik denk het wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:22 
 

PierrePruuk schreef:
Weet iemand of KSwoosh soms dood is?

Heb hem een half uur geleden een PM gestuurd en nog steeds geen reactie :oh:

hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:27 
 

Na een paar weken doorgebroken te zijn op regionale nieuwssite (ed.nl) en daar op ed.tv gestaan te hebben ben ik nu ook te bewonderen op de uitzending van RTL Nieuws (rtl 4, 26 september)
Item over Fontys Hogescholen... blauw shirtje, groene pet
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Na een paar weken doorgebroken te zijn op regionale nieuwssite (ed.nl) en daar op ed.tv gestaan te hebben ben ik nu ook te bewonderen op de uitzending van RTL Nieuws (rtl 4, 26 september)
Item over Fontys Hogescholen... blauw shirtje, groene pet

Mag ik een handtekening, voordat je niet meer bereikbaar bent voor de normale medemens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:29 
 

Neen, die krijg je pas als ik doorbreek op het witte doek
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Neen, die krijg je pas als ik doorbreek op het witte doek

Brazzers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deal :thumbup:

*rekent zich vast rijk, zet vast advertentie op eBay*
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:35 
 

PierrePruuk schreef:
robkuh1990 schreef:
Neen, die krijg je pas als ik doorbreek op het witte doek

Brazzers?

beter neemt hij me dan een keer mee :D zelfs die hulpjes daar zijn om van te smullen xd

niet.... dat ik het goed ken ofzo :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:38 
 

Kasper wordt mijn stuntman
*duwt Kasper in ravijn*
*ziet Kasper dood liggen onder aan het ravijn*

Jongens, wie wil er hulpje worden bij mijn volgende ravijn stunt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welke Fontys is dat? Rachelsmolen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kom ik deze ineens weer tegen, haha dat gekraak van die ballonnen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:58 
 

wootum schreef:
Welke Fontys is dat? Rachelsmolen?

Rachelsmolen gebouw 4, 1e verdieping
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maandag avond + Bieries!
Goeie combo! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 21:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
wootum schreef:
Welke Fontys is dat? Rachelsmolen?

Rachelsmolen gebouw 4, 1e verdieping


Ah okee, nog nooit geweest. Zit altijd in gebouw 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Canal Digitaal zuigt. Als er ook maar 1 druppel regen valt pleurt gelijk het beeld weg.

Nu digitenne besteld, hoop dat dat hier een beetje werkt (bij de een wel bij de ander niet). Het liefst wil ik eigenlijk de kabel naar zolder laten trekken maar ik weet niet of dat kan en hoe duur dat is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Canal Digitaal zuigt. Als er ook maar 1 druppel regen valt pleurt gelijk het beeld weg.

Nu digitenne besteld, hoop dat dat hier een beetje werkt (bij de een wel bij de ander niet). Het liefst wil ik eigenlijk de kabel naar zolder laten trekken maar ik weet niet of dat kan en hoe duur dat is...


Dat is overal zowat zo. UPC is ook elke keer huilen hier :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:06 
 

#sheenroast
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digitenne is prima maar ik vind het best wel duur voor wat je ervoor krijgt. 23 zender vind ik best weinig, ik moet wel zeggen dat ik nog maar 2 keer storing heb gehad over een jaar ofzo. Een draad doortrekken kan wel maar dat komt de kwaliteit van het beeld niet ten goede. Ik zit ook op zolder en ik heb per se om die reden digitenne aangeschaft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
dawasiknie schreef:
Canal Digitaal zuigt. Als er ook maar 1 druppel regen valt pleurt gelijk het beeld weg.

Nu digitenne besteld, hoop dat dat hier een beetje werkt (bij de een wel bij de ander niet). Het liefst wil ik eigenlijk de kabel naar zolder laten trekken maar ik weet niet of dat kan en hoe duur dat is...


Dat is overal zowat zo. UPC is ook elke keer huilen hier :cry:

Bij ons juist niet, we hebben al 3 jaar digitale TV van UPC en werkelijk nog nooit een storing gehad. 1 keer per jaar een uurtje geen TV ofzo, that's all...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:11 
 

Almighty schreef:
#sheenroast
Vorige  1 ... 859, 860, 861, 862, 863, 864, 865 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic