Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 858, 859, 860, 861, 862, 863, 864 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

Heb je geen wctje op dat festival gebeuren? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 13:22 
 
Hardtraxxer

En alweer verveling!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op School :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inemiene schreef:
Op School :)

Afbeelding

:drool:


Project 141 schreef:
Afbeelding

Universiteit Tilburg :)

:drool::drool:

Zou het op de Uni Twente eens moeten checken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fontys ICT Eindhoven

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Afbeelding

Universiteit Tilburg :)


Lekker ! :D veel beter dan hier lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 14:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zo buitenlandse stage is geregeld... leuk bedrag te besteden daar :x :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ik versla iedereen :P Zal maar niet van de internetverbinding thuis laten zien :x

Inemiene schreef:
Project 141 schreef:
Afbeelding

Universiteit Tilburg :)


Lekker ! :D veel beter dan hier lol


Haha maar die van jou is sneller dan 99% van Belgie, die mij maar 97% van NL :( :P


Dat komt omdat in belgie kut internet is
Ik betaal veel te veel voor internet , en ik heb nog maar 100GB dat ik maandelijks kan downloaden :)
Hier op school , ik volg Informatica zal het wel snel moeten zijn :)
Thuis is het stukke trager, en dan nog heb ik snel internet vergeleken met familie en vrienden lol :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
roberttt schreef:
zo buitenlandse stage is geregeld... leuk bedrag te besteden daar :x :cool:


Waar in t buitenland? Poppel? Baarle Nassau?




Afghanistan :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 14:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding


Bij mij thuis ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Friesland College :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

>.<

hij haalt wel bijna het maximum, we hebben 25mbit upc pakket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Nou die 4 uur pauze had ik wel nodig, ff eten en naar college :) Latur


Toedelss !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nog 3 nummers voor de mix :)
Morgen bloedprikken , hoop niet weer dat ik zo'n hopeloze assistente krijg
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Afbeelding

Universiteit Tilburg :)



Haha ik beat jouw universiteit met mijn thuisverbinding :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
:bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Afbeelding
:bomb: :bomb:

:lol:

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Afbeelding
:bomb: :bomb:


Van mij zal ook zoiets zijn met een 8mb abbo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

:lol:

Nja, goed genoeg voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/off-topic/show-je-speed-t9420.html?hilit=speed

moeilijk he? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:18 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:35 
 

Afbeelding

thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
tommetjeuh schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/off-topic/show-je-speed-t9420.html?hilit=speed

moeilijk he? xd

voor de 3e keer dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:37 
 

Afbeelding

Afbeelding
Vorige  1 ... 858, 859, 860, 861, 862, 863, 864 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic