Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 857, 858, 859, 860, 861, 862, 863 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Vind van zijn recente platen Putney (met Catscan) en Hope Dissolves (met Nosferatu) ook niet slecht hoor.


Putney vindk niks, hope dissolves gaat nog wel, verder is die hymn of syndicate niet super slecht, maar die vocals vermoorden die hele track!
Alive met re-style gaat ook nog wel maar iets te soft, bassleader vindk niks!
Pride & Pain wel machtig fijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pride & Pain is zijn laatste echt goede...maar in 2009, dus telde hem niet mee. Hymn of Syndicate vind ik zelfs zonder de vocals matig, Alive vind ik ook niet veel aan. Ieder zijn eigen ding he xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Pride & Pain is zijn laatste echt goede...maar in 2009, dus telde hem niet mee. Hymn of Syndicate vind ik zelfs zonder de vocals matig, Alive vind ik ook niet veel aan. Ieder zijn eigen ding he xD


Precies, zo heb ik niks met Industrial enz. ik vind Ophidian niks, maar de meeste vinden hem wel een koning! :P
Ik concentreer me meer op de mainstream hardcore!
En er zijn genoeg platen die me aanspreken van tegenwoordig!
Zoals morgen komen Freaks, Plastic Surgery en Back To Life uit!
Heeerlijk! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Steffnov schreef:
Pride & Pain is zijn laatste echt goede...maar in 2009, dus telde hem niet mee. Hymn of Syndicate vind ik zelfs zonder de vocals matig, Alive vind ik ook niet veel aan. Ieder zijn eigen ding he xD


Precies, zo heb ik niks met Industrial enz. ik vind Ophidian niks, maar de meeste vinden hem wel een koning! :P
Ik concentreer me meer op de mainstream hardcore!
En er zijn genoeg platen die me aanspreken van tegenwoordig!
Zoals morgen komen Freaks, Plastic Surgery en Back To Life uit!
Heeerlijk! :$

En dinsdag nog Promo Style #4 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
hardcoresjors schreef:
Steffnov schreef:
Pride & Pain is zijn laatste echt goede...maar in 2009, dus telde hem niet mee. Hymn of Syndicate vind ik zelfs zonder de vocals matig, Alive vind ik ook niet veel aan. Ieder zijn eigen ding he xD


Precies, zo heb ik niks met Industrial enz. ik vind Ophidian niks, maar de meeste vinden hem wel een koning! :P
Ik concentreer me meer op de mainstream hardcore!
En er zijn genoeg platen die me aanspreken van tegenwoordig!
Zoals morgen komen Freaks, Plastic Surgery en Back To Life uit!
Heeerlijk! :$

En dinsdag nog Promo Style #4 ;)


Oooooh, die Negativ-A remix gaat vaak gedraaid worden, die D-passion collab doet me niks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Auw, mijn benen. Nu voel ik het pas echt. Voelt alsof ik een spiertje onder mijn meniscus heb verrekt ofzo, aan beide benen xd Helemaal strekken gaat lastig en traplopen is ook geen pretje. Tja, dat is de tol die men betaalt voor een geniale nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:51 
 

Chukkels schreef:
Auw, mijn benen. Nu voel ik het pas echt. Voelt alsof ik een spiertje onder mijn meniscus heb verrekt ofzo, aan beide benen xd Helemaal strekken gaat lastig en traplopen is ook geen pretje. Tja, dat is de tol die men betaalt voor een geniale nacht.

Hallo, mijn naam is spierpijn, aangenaam kennis te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Auw, mijn benen. Nu voel ik het pas echt. Voelt alsof ik een spiertje onder mijn meniscus heb verrekt ofzo, aan beide benen xd Helemaal strekken gaat lastig en traplopen is ook geen pretje. Tja, dat is de tol die men betaalt voor een geniale nacht.


Ik weet nog wel dat we daar op die bank zaten en ik zei dat ik geen last had niks.. Pff, m'n voeten zijn 2 blokken beton. Die gaan echt niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sleepings, truste HT :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 22:33 
 

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
Auw, mijn benen. Nu voel ik het pas echt. Voelt alsof ik een spiertje onder mijn meniscus heb verrekt ofzo, aan beide benen xd Helemaal strekken gaat lastig en traplopen is ook geen pretje. Tja, dat is de tol die men betaalt voor een geniale nacht.

Hallo, mijn naam is spierpijn, aangenaam kennis te maken.


Hallo spierpijn, ik ben Wesskeej. Ingelijks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen weer een uurtje extra blijven liggen, en toch ga ik nu pitten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 23:36 
 

Afbeelding

Yeah
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 23:43 
 

Josh-T schreef:
robkuh1990 schreef:
Josh-T schreef:
Lose My Mind gedraaid in een dagjesmensen kroeg, en in onze "vaste" kroeg Wake Up en Decibel Anthem, aan wel 4 vrienden uit proberen te leggen waarom ik dat kut vind maar die begrepen het niet. :cry:

Afbeelding

Senaat en Bora?


jep, Lose My Mind in de bora, youtube rip, jeweet


Senaat draait laatste tijd vaker Decibel Anthem (net als Defqon anthem btw)
Is wel lachen, Mr Tee (tobias) die probeert tenminste nog wat mensen te vermaken... ook happy erin

18 nov er trouwens ook bij Joske?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 00:20 
 

AARGH... ik ben vanaf 7 oktober alleen thuis, dan weet ik nu al dat ik 7 oktober naar Strangerz ga wss

Maarre
8 oktober is 25 years the prophet in utrecht en happy hardcore in the matrix
Maar het kan ook zo zijn dat mijn meid langskomt..

Wat moet ik doen :|
Zoiezo heb ik al vervoer, en kan ik spacewezen omdat ik die zondag vrij ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 00:21 
 

Drugs - Neuqsex
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 07:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooooghee :yawn:

robkuh1990 schreef:
AARGH... ik ben vanaf 7 oktober alleen thuis, dan weet ik nu al dat ik 7 oktober naar Strangerz ga wss

Maarre
8 oktober is 25 years the prophet in utrecht en happy hardcore in the matrix
Maar het kan ook zo zijn dat mijn meid langskomt..

Wat moet ik doen :|
Zoiezo heb ik al vervoer, en kan ik spacewezen omdat ik die zondag vrij ben


Spacen natuurlijk! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
18 nov er trouwens ook bij Joske?


Jep, en de 19e ook in Dynamo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

School.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 09:51 
 

hardcoresjors schreef:
Mooooghee :yawn:

robkuh1990 schreef:
AARGH... ik ben vanaf 7 oktober alleen thuis, dan weet ik nu al dat ik 7 oktober naar Strangerz ga wss

Maarre
8 oktober is 25 years the prophet in utrecht en happy hardcore in the matrix
Maar het kan ook zo zijn dat mijn meid langskomt..

Wat moet ik doen :|
Zoiezo heb ik al vervoer, en kan ik spacewezen omdat ik die zondag vrij ben


Spacen natuurlijk! :thumbsup:


Hallo, wordt we mijn 1e keer... ik kan naar een festival, maar kan ook thuis blijven met meisje (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 10:33 
 

stefaneke schreef:
Afbeelding

Yeah

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

off-topic/show-je-speed-t9420.html?hilit=speed
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 11:12 
 

Afbeelding

Mwoah.... dit is op drukke schooltijden..
zal morgenvroeg is vroeg doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 11:38 
 

hardcoresjors schreef:
Oooooh, die Negativ-A remix gaat vaak gedraaid worden, die D-passion collab doet me niks!

die collab met D-passion is juist dik! :worship: negative A remix nog niet zovaak gehoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 11:52 
 

robkuh1990 schreef:
Hallo, wordt we mijn 1e keer... ik kan naar een festival, maar kan ook thuis blijven met meisje (L)

ligt er maar net aan waar je et wil doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 12:07 
 

In bed... keihard erop!
Vorige  1 ... 857, 858, 859, 860, 861, 862, 863 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic