Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 856, 857, 858, 859, 860, 861, 862 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iemand toevallig enig idee of je bij de ah een sim lock vrij kut toestel kan kopen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
iemand toevallig enig idee of je bij de ah een sim lock vrij kut toestel kan kopen? :P

Volgens mij wel, maar durf niet met zekerheid te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Maximum schreef:
iemand toevallig enig idee of je bij de ah een sim lock vrij kut toestel kan kopen? :P

Volgens mij wel, maar durf niet met zekerheid te zeggen.

Gister avond leek het zo'n goed idee om me mobiel stuk te gooien, dat is nu echter niet zo haahaha! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 16:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ook een keer gedaan in een dronken bui, alleen werd ik 3 dagen later aangereden dus kon ik hem mooi naar de verzekering sturen :P
Geluk bij een ongeluk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ook een keer gedaan in een dronken bui, alleen werd ik 3 dagen later aangereden dus kon ik hem mooi naar de verzekering sturen :P
Geluk bij een ongeluk

Pun intended? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:02 
 

hardcoresjors schreef:
hardaddict schreef:
Citaat:
the 24 of march will be a important day of 2012 make sure you free the day after


dat zij outblast in moh podcast 13, moh 2012?


Dat zal idd wel, en ik ga daar 100% naartoe! :$
Knalleeeeeen!

dit jaar was op 2 april, dus zou idd erg goed kunnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:38 
 

Project 141 schreef:
En jaar daarvoor 6 maart.

ja gewoon beetje rond die tijd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
hardcoresjors schreef:
kvind outblast trouwens wel een sukkel, hij denkt dat hij de koning van de hardcore is maar zijn platen doen me eigenlijk niks :oh:


Hij heeft veel betekent voor de scene, daar valt niet omheen te draaien.


Dat zeker, maar kijk wat voor tracks hij nu producet, hij is helemaal trots op het syndicate anthem terwijl iedereen die vocals afschuwt! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Dat zeker, maar kijk wat voor tracks hij nu producet, hij is helemaal trots op het syndicate anthem terwijl iedereen die vocals afschuwt! :$


Dat is een meningsverschil geen feit.
Ik zou zelf ook trots zijn als ik voor zon feest een anthem mocht maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
hardcoresjors schreef:
Dat zeker, maar kijk wat voor tracks hij nu producet, hij is helemaal trots op het syndicate anthem terwijl iedereen die vocals afschuwt! :$


Dat is een meningsverschil geen feit.
Ik zou zelf ook trots zijn als ik voor zon feest een anthem mocht maken


Ja maar hij doet alsof iedereen hem bruut vind, zit ie te pronken met z'n views, maar als je de reacties leest is meer dan de helft dat die vocals bagger zijn, zou hij dit niet lezen ofzo? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Ja maar hij doet alsof iedereen hem bruut vind, zit ie te pronken met z'n views, maar als je de reacties leest is meer dan de helft dat die vocals bagger zijn, zou hij dit niet lezen ofzo? :/

Ik denk wel dat die het leest hoor of die er wat mee doet is een 2de.
Er zijn genoeg mensen die zijn tracks nog waardeerden vind het ook geen mooi nummer. Maar vind de rest van zijn producties vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Comments zijn altijd 90% negatief. En ik denk niet dat ie het allemaal nog leest. Hij krijgt zijn erkenning wel als ie ergens draait, hij weet toch dat hij een van de headlines is. Dat is EA ook, en kijk wat die laatste tijd presteert.


Ja das waar, al die meezingertjes van EA zijn veels te commercieel...
Er zijn vast wel mensen die de muziek van EA en outblast waarderen maar ik hoop nog steeds dat EA nog is een dik nummer released zoals eerst! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Project 141 schreef:
Comments zijn altijd 90% negatief. En ik denk niet dat ie het allemaal nog leest. Hij krijgt zijn erkenning wel als ie ergens draait, hij weet toch dat hij een van de headlines is. Dat is EA ook, en kijk wat die laatste tijd presteert.


Ja das waar, al die meezingertjes van EA zijn veels te commercieel...
Er zijn vast wel mensen die de muziek van EA en outblast waarderen maar ik hoop nog steeds dat EA nog is een dik nummer released zoals eerst! :$


Klopt die van EA zijn heel commercieel. wacht maar broken die word hellemaal uit gemolken net als nobody said it was easy.
Wardeer sommige tracks van EA best.
Kan het gemakkelijk doen met commerciƫle kant van harddance als de andere kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dubbelpost ftw
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vengeance en Invincible zijn godse dik, zo heeft hij er nog wel wat, maar van zn laatste producties vind ik Highest Ace alleen nog wel goed klinken, en Changed The Game een beetje maar die verveelt snel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar had EA met Hit 'Em, The Hustle en Demolition nog 3 leuke remixen overigens, waarbij ik aan moet tekenen dat het allemaal collabs waren. De Invincible EP vond ik ook nog wel ok. In 2008 had hij met zijn album nog een paar heerlijke knallers. Het is dus vrij recent dat alles wat uitkomt kut is...

Evilution \o/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Evilution Album was inderdaad heel dik ja! :)
Hoewel ik moet zeggen dat ik een paar tracks zoals Rocking With The Best heel anders zou bekijken als het nu zou worden gereleased, dan dat ik toen deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het komt er op neer dat EA achteruit gaat met z'n commerciele shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
het komt er op neer dat EA achteruit gaat met z'n commerciele shit

dat is niet erg
als maar vette niet commerciele shit blijft maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
hardcoresjors schreef:
het komt er op neer dat EA achteruit gaat met z'n commerciele shit

dat is niet erg
als maar vette niet commerciele shit blijft maken :D

Jaa laten we het hopen...
Benieuwd naar z'n volgende release, hoop op een knaller en niet op een meezinger
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Angerfist is zo'n beetje de enige echte headliner die ik vanaf de eerste track die ik hoorde vet heb blijven vinden, tot vandaag de dag vind ik Angerfist gewoon echt baas :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Angerfist is zo'n beetje de enige echte headliner die ik vanaf de eerste track die ik hoorde vet heb blijven vinden, tot vandaag de dag vind ik Angerfist gewoon echt baas :)

Ik ook wel, veel mensen vinden hem eentonig enz. maar veel van z'n tracks zijn gewoon echt goed!
Bite yo style, Right through your fucking head, Riotstarter, In a million years, Deadly volts, Incoming enz.
Vind ze godse dik en ben echt benieuwd naar z'n album!
Ookal zijn het standaard MOH sounds, ze zijn wel gewoon goed! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, stiekem heb ik een beetje hoop op een paar tracks in de Pissin' Razorbladez (album) stijl :)
Wat is dat album vaak gedraaid hier thuis zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Vind wel dat Angerfist beetje die typerende sounds die die eerst had beetje kwijt begint te raken. Tracks als Odious (wel vette track overigens) zijn heel anders als zijn oudere nummers.


Jaa odious knalt ook wel lekker, enige outblast track van tegenwoordig die me aanspreekt!



Verder is dit echt een brakke zondag! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind van zijn recente platen Putney (met Catscan) en Hope Dissolves (met Nosferatu) ook niet slecht hoor.
Vorige  1 ... 856, 857, 858, 859, 860, 861, 862 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic