Lose My Mind gedraaid in een dagjesmensen kroeg, en in onze "vaste" kroeg Wake Up en Decibel Anthem, aan wel 4 vrienden uit proberen te leggen waarom ik dat kut vind maar die begrepen het niet.

Lekker boeie joh, daar hebben we het voetbal topic voorhardcoresjors wrote:Ajax 1-1, eigenlijk 2-1 maarja, gewoon zuur![]()
Ajax had het veel eerder moeten bepalen, maar twente verdiend de gelijkmaker gescoord!
Senaat en Bora?Josh-T wrote:Lose My Mind gedraaid in een dagjesmensen kroeg, en in onze "vaste" kroeg Wake Up en Decibel Anthem, aan wel 4 vrienden uit proberen te leggen waarom ik dat kut vind maar die begrepen het niet.![]()
+1, vooral toen ik vanochtend om 8 uur wakker werd in de bank was het ergD-Nemacyst wrote:Er loopt iemand mn hoofd van binnen te verbouwen..
Sterk spul toch rum..
dat zij outblast in moh podcast 13, moh 2012?the 24 of march will be a important day of 2012 make sure you free the day after
Dat zal idd wel, en ik ga daar 100% naartoe!hardaddict wrote:dat zij outblast in moh podcast 13, moh 2012?the 24 of march will be a important day of 2012 make sure you free the day after
nee dat was 23 aprilPommer wrote:Was Nightmare Indoor vorig jaar ook niet rond die datum?
jep, Lose My Mind in de bora, youtube rip, jeweetrobkuh1990 wrote:Senaat en Bora?Josh-T wrote:Lose My Mind gedraaid in een dagjesmensen kroeg, en in onze "vaste" kroeg Wake Up en Decibel Anthem, aan wel 4 vrienden uit proberen te leggen waarom ik dat kut vind maar die begrepen het niet.![]()
Dat is toch rond die datumhardaddict wrote:nee dat was 23 aprilPommer wrote:Was Nightmare Indoor vorig jaar ook niet rond die datum?
Nee joh gek, moet er niet aan denkenKSwoosh wrote:wil je daar naartoe dan?
goeie morge btw
Jaah maar dat is tog weer een maand verschil en moh was dit jaar 2 aprilPommer wrote:Dat is toch rond die datumhardaddict wrote:nee dat was 23 aprilPommer wrote:Was Nightmare Indoor vorig jaar ook niet rond die datum?
De eerstvolgende goede MoH plaat misschien? Dan nog steeds sneller dan verwachthardaddict wrote: mischien is het wel iets heel anders
hij zegt neem de dag erna vrij, dan zal het wel geen track zijnSteffnov wrote:De eerstvolgende goede MoH plaat misschien? Dan nog steeds sneller dan verwachthardaddict wrote: mischien is het wel iets heel anders
ik dacht alPommer wrote:Nee joh gek, moet er niet aan denkenKSwoosh wrote:wil je daar naartoe dan?
goeie morge btw
Jij ook goeiemorgen
Ja, dat leek me al vrij duidelijk :phardcoresjors wrote:hij zegt neem de dag erna vrij, dan zal het wel geen track zijnSteffnov wrote:De eerstvolgende goede MoH plaat misschien? Dan nog steeds sneller dan verwachthardaddict wrote: mischien is het wel iets heel anders![]()
nee ik weet bijna zeker dat het het feest is en ik heb er zin in!