Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 855, 856, 857, 858, 859, 860, 861 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 04:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lose My Mind gedraaid in een dagjesmensen kroeg, en in onze "vaste" kroeg Wake Up en Decibel Anthem, aan wel 4 vrienden uit proberen te leggen waarom ik dat kut vind maar die begrepen het niet. :cry:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 10:45 
 

Zo, ook weer thuis van XXlerator Raw! :)
Echt een top feest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ajax 1-1, eigenlijk 2-1 maarja, gewoon zuur :P
Ajax had het veel eerder moeten bepalen, maar twente verdiend de gelijkmaker gescoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 10:50 
 

hardcoresjors schreef:
Ajax 1-1, eigenlijk 2-1 maarja, gewoon zuur :P
Ajax had het veel eerder moeten bepalen, maar twente verdiend de gelijkmaker gescoord!


Lekker boeie joh, daar hebben we het voetbal topic voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjezus, wat een heerlijk feestje gister :drool: echt gewoon genoten van Project Pounding Bass Drum!
alleen heb nog geen minuut geslapen :P , slapeloosheid ten top hier :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 11:35 
 

Josh-T schreef:
Lose My Mind gedraaid in een dagjesmensen kroeg, en in onze "vaste" kroeg Wake Up en Decibel Anthem, aan wel 4 vrienden uit proberen te leggen waarom ik dat kut vind maar die begrepen het niet. :cry:

Afbeelding

Senaat en Bora?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 11:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er loopt iemand mn hoofd van binnen te verbouwen..

Sterk spul toch rum..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 12:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Er loopt iemand mn hoofd van binnen te verbouwen..

Sterk spul toch rum..


+1, vooral toen ik vanochtend om 8 uur wakker werd in de bank was het erg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
the 24 of march will be a important day of 2012 make sure you free the day after


dat zij outblast in moh podcast 13, moh 2012?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Citaat:
the 24 of march will be a important day of 2012 make sure you free the day after


dat zij outblast in moh podcast 13, moh 2012?


Dat zal idd wel, en ik ga daar 100% naartoe! :$
Knalleeeeeen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was Nightmare Indoor vorig jaar ook niet rond die datum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Was Nightmare Indoor vorig jaar ook niet rond die datum?


nee dat was 23 april
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Josh-T schreef:
Lose My Mind gedraaid in een dagjesmensen kroeg, en in onze "vaste" kroeg Wake Up en Decibel Anthem, aan wel 4 vrienden uit proberen te leggen waarom ik dat kut vind maar die begrepen het niet. :cry:

Afbeelding

Senaat en Bora?


jep, Lose My Mind in de bora, youtube rip, jeweet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Pommer schreef:
Was Nightmare Indoor vorig jaar ook niet rond die datum?


nee dat was 23 april


Dat is toch rond die datum -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:35 
 

wil je daar naartoe dan?

goeie morge btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 14:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
wil je daar naartoe dan?

goeie morge btw


Nee joh gek, moet er niet aan denken :P

Jij ook goeiemorgen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 14:03 
 
Hardtraxxer

Wow gister avond, Gewoon Wow!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
hardaddict schreef:
Pommer schreef:
Was Nightmare Indoor vorig jaar ook niet rond die datum?


nee dat was 23 april


Dat is toch rond die datum -.-


Jaah maar dat is tog weer een maand verschil en moh was dit jaar 2 april
en het was in de masters of hardcore podcast, maar we zullen zien mischien is het wel iets heel anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
mischien is het wel iets heel anders

De eerstvolgende goede MoH plaat misschien? Dan nog steeds sneller dan verwacht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
hardaddict schreef:
mischien is het wel iets heel anders

De eerstvolgende goede MoH plaat misschien? Dan nog steeds sneller dan verwacht xd


hij zegt neem de dag erna vrij, dan zal het wel geen track zijn :D
nee ik weet bijna zeker dat het het feest is en ik heb er zin in! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 15:02 
 

Pommer schreef:
KSwoosh schreef:
wil je daar naartoe dan?

goeie morge btw


Nee joh gek, moet er niet aan denken :P

Jij ook goeiemorgen -.-

ik dacht al :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben echt doodmoe, XXlerator is mijn fitheid niet ten goede gekomen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Steffnov schreef:
hardaddict schreef:
mischien is het wel iets heel anders

De eerstvolgende goede MoH plaat misschien? Dan nog steeds sneller dan verwacht xd


hij zegt neem de dag erna vrij, dan zal het wel geen track zijn :D
nee ik weet bijna zeker dat het het feest is en ik heb er zin in! :thumbup:

Ja, dat leek me al vrij duidelijk :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind outblast trouwens wel een sukkel, hij denkt dat hij de koning van de hardcore is maar zijn platen doen me eigenlijk niks :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 15:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eerder was hij wel een baas : Never Surrender, Life Scentence For Mankind, Chain Of Command, Scumworld, Black 04, Masters Symphony, Pride & Pain, Infinity. :thumbup:
Vorige  1 ... 855, 856, 857, 858, 859, 860, 861 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic