Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 854, 855, 856, 857, 858, 859, 860 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 12:14 
 
Hardtraxxer

Taxi schreef:
Nieuwe avatar. Die beesten zijn zo heilig.



http://joannecasey.blogspot.com/2010/10 ... loths.html


Hee zo`n beest heb ik al eens gezien!
http://youtu.be/J2k-ffxEMSE I believe I can fly! (1:15)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook wakker, zin in vanavond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mellow schreef:

Hee zo`n beest heb ik al eens gezien!
http://youtu.be/J2k-ffxEMSE I believe I can fly! (1:15)


Haha zat ook in een aflevering van Ray William Johnson misschien ken je 'm daar van? Was al fan voordat het mainstream werd /hipstermode
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 12:54 
 
Hardtraxxer

Taxi schreef:
Mellow schreef:

Hee zo`n beest heb ik al eens gezien!
http://youtu.be/J2k-ffxEMSE I believe I can fly! (1:15)


Haha zat ook in een aflevering van Ray William Johnson misschien ken je 'm daar van? Was al fan voordat het mainstream werd /hipstermode

Ik was al fan voordat internet bestond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Taxi schreef:
Mellow schreef:

Hee zo`n beest heb ik al eens gezien!
http://youtu.be/J2k-ffxEMSE I believe I can fly! (1:15)


Haha zat ook in een aflevering van Ray William Johnson misschien ken je 'm daar van? Was al fan voordat het mainstream werd /hipstermode

Ik was al fan voordat internet bestond!

Ik was al fan voordat die serie begon
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 13:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Mellow schreef:
Ik was al fan voordat internet bestond!

Ik was al fan voordat die serie begon


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoooo, nog even wat muziek luisteren, en daarna lekker naar limboland :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn zaterdag is nu al goed. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

een avondje stappen en dan wordt je wakker met een neus die verstopt zit :(
heb ik nou een erge kater of komt dat door de verkoudheid? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn hoofd voelt aan alsof er een peloton Somalische kindsoltaten op gesprongen heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Mijn hoofd voelt aan alsof er een peloton Somalische kindsoltaten op gesprongen heeft.




? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 16:38 
 

nu zie ik pas echt: gangsta gedraait vorig jaar op outdoor en niemand los ging!
t viel me pas nu echt op :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo'n zinnig/zenuwachtig kut gevoel in je buik voor een feest, constant naar de wc moeten.

pff, dat heb ik nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 18:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
een avondje stappen en dan wordt je wakker met een neus die verstopt zit :(

Hier beginnen al heel wat alarmbellen te rinkelen bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond vollop aan de bierie's, godse lang geleden, normaal elk weekend alleen maar smoken maar ik ben gestopt! :thumbup:
Dus weer is een avondje drank, ik heb er zin in! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dj Skitzo schreef:
een avondje stappen en dan wordt je wakker met een neus die verstopt zit :(

Hier beginnen al heel wat alarmbellen te rinkelen bij mij.

ja ik voelde hem ook al aankomen omdat ik me gister zo loom voelde en constant moest niezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat Roda speelt dit hele seizoen ook echt maar fucking één goede wedstrijd...rest van de wedstrijden zijn een drama. Typisch dat die ene dan tegen Twente is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 19:37 
 

Bereid je voor, wij organiseren met carnaval weer een doldwaze avond. Ladies & Gentleman, Kick Off!

Afbeelding

http://kickoffevent.hyves.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke biertjes :$
Ajax 1-0
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:D nog even wat radio luisteren hier(kan geen ajax kijken), en dan klaarmaken om naar Project Pounding Bass Drum!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Landzaat met een kopbal in de arena: het blijft een slechte combinatie :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pfoee ik word altijd knettergek van dat radiocommentaar, lijkt altijd 3x zo spannend als dat je live kijkt.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OK, die buurt die niet kijkt, weet ook dat er een doelpunt is gevalen. SUPER
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 01:03 
 

zo, thusi van werken en dus niet stappen
70-80 man gehad, was echt afbeulen wat ze deden...

maar de afwaskeuken was een slagveld, maar wel klaar nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 03:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hoeistieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Vorige  1 ... 854, 855, 856, 857, 858, 859, 860 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic